On tullut epäiltyä muutamia osa-alueita (ja epäilen edelleenkin) Jukurien valmennuksessa, mutta ainakaan ryhmäytymistoiminnan laadusta ei tarvitse kitistä. Heittäytyminen ja pieni yhteinen häpeän tunnekin on mitä parhaita tapoja edistää ryhmäprosessia ! Eikä siitä mitään haittaa ole, että siinä sivussa seura saa näkyvyyttä iltapäivälehtien etusivulla.
Lipunmyynnin tekninen sujuvuus oli sitä mitä odotinkin, eli ongelmia on. Nyt tuolta ei saa ostettua kausareita ollenkaan paitsi seisomapaikoille? Ja onhan sekin nyt aika eeppistä, jos yksittäinen paikka tosiaankin myydään kahteen kertaan. Kustannustehokasta toimintaa, kuten Nettilipun facebookissa mainostetaan.
Minkä iltapäivälehden etusivulla Jukurit on ollut? Minulla on mennyt aivan ohi vaikka yritän ainakin etusivut niin iltapäivä-, kuin myös aamupostilehtien sivuilta lukea. No ilmeisesti Jukurien ko tempaus sytytti ainakin yhden tai jopa kahden fanin sydämen, hienoa!
Lipunmyynnin takkuisuus kuuluisi eri ketjuun, mutta vastataan nyt tänne. Ymmärtääkseni Jukurifanit halusivat juurikin lipunmyyntiin tarkkuutta ja selkeyttä. Ainakaan tähän asti sitä ei ole näkynyt. Uskoisin, että Suomen kustannustehokkain on tehnyt nettilipun kanssa hyvän sopimuksen, joka sitoo nettilipun hoitamaan asiansa kuntoon ennen kauden avausta tai muuten he joutuvat "maksamaan" Jukureille. Uskon kyllä, että näin on. Joka tapauksessa hieman tahmeasti lähti lipunmyynti käyntiin muutaman pienen kömmin takia.
Aijai jai jai. Helpotti varmaan kun taas pääsit tänne heittämään provoa. Jos tuo extempore tehty kännykkävideo vie sinulta yöunet, niin jätä se katsomatta. Katso vaikka näitä seuran tekemiä 2016-luvun kuvamateriaaleja YouTuben
Viikinki-TV:stä.
En minä provonnut vaikka Te mikkeliläiset usein kouvolalaisten viestit niin otattekin. Varmasti taas tuntuu provolta, mutta ei tuo sinun Youtubesta linkittämäsi Viikinki-TV:n video sen mielenkiintoiselta näyttänyt. Ehkä olen tottunut enemmän kieliposkella ja hieman paremmin tuotetun KooKoo-TV:n ohjelmistoon. Toki nämä ovat makuasioita ja ymmärrän näiden pitkien yhteisten vuosien jälkeen, että hyvin vaikea meidän on jutella asioista Teidän ottamatta yritettyä asiakeskustelua provotaationa.
Olen kyllä oikeasti pahoillani Jukurien lipunmyynnin ja Toivakoiden verokikkailuiden takia. Toivottavasti kausi lähtee hyvin käyntiin ettei tule uusia konkursseja, koska sitä Liiga ei kaipaa. Jukurit varmasti tuo Kouvolaan hyvin yleisöä niin paikallisesti, kuin myös sieltä Mikkelistä. Olisihan se molemmille huono homma, että jompi kumpi, KooKoo tai Jukurit menisi konkurssiin. Itse luulin, että tänään olisi julkaistu vaikka sitten Jere Karalahden sopimus, mutta ko video ei ainakaan itseäni saisi kiinnostumaan yhtään enempää joukkueesta. Hyvä yritys, mutta ajankohta, sijainti, tarkoitus ja paikalla oleva yleisö ei oikein nostanut Jukurien asemaa niin Liigassa, kuin Mikkelissäkään. Luulisi myös, että Jukurit olisi itse tuolla Viikinki-TV:ssä julkistanut tapahtuman. Tosin eiköhän kesällä säästellä paukkuja ja laiteta koko raha syksystä lähtien likoon. Kustannustehokas kun seura tuntuu olevan. Siksi tuotanto varmaan noinkin kökköä.