Lähemäen Dynamo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, TML
Hallitontut kuiskivat että vahvistuksien hommaaminen menee todennäköisesti viimeiseen päivään. Lauantaille on siis odoteltava.
Tämä varmaan tarkoittanee sitä, että vahvistukset ovat niitä, jotka liigajoukkueet pudottavat omista kokoonpanoistaan. Mihinkään kovempaan vahvistukseen en itse enää jaksa uskoa..Hallitontut kuiskivat että vahvistuksien hommaaminen menee todennäköisesti viimeiseen päivään.
Flashbackit tuli yhdestä viime kaudella pyörähtäneestä Huhtalasta, kun Lähteen siirron luin.
Häviölle Jukurit tässä kaupassa jäi, vaikka Koskinen nyt ei ihan onnistunut sillä tavoin, mitä häneltä odotettiin.
Urheilutoimenjohtaja Kerttula tuumasi Ylen paikallisuutisissa tulevien vahvistuksien olevan erittäin todennäköisiä. Ainoastaan maalivahtiosasto on lyöty lukkoon. 36h....
Lisää pelaajauutisia!
Juntheikki Keravalle, Joel Lehtinen Jukureihin
Näinhän siinä kävi. Jokohan nyt alkaisi taas joukkue toimimaan joukkueena. Vielä tuo huutaa sitä johtajuutta alakertaan.Jaaha, no nyt on molemmat Piken kanssa tapelleet sitten vaihtaneet maisemaa (Koskinen & JJ).
Vai sellaista, Juntheikki surkean alkukauden paransi kokoajan, mutta oli kyllä hieman ailahteleva. Ilmeisesti myös miehellä itsellään oli halu palata Keravalle, mikä itseni kyllä yllätti, koska olin ymmärtänyt hänen viihtyvän Mikkelissä.
Ihan mielenkiintoisen oloinen kaveri tämä Lehtinen, ei muuta kuin tervetuloa ja Jesselle tsemppiä jatkoon!
Mitähän tässä nyt oikein jäbät duunaa? Laitetaanko koko pakka tänään uusiksi..?
Paalanen ja Väyrynen joutaisi minun papereissa vielä kauppatavaraksi, hätätilassa Sipola.
Mita tulee uusiin pelaajiin, niin kannattaa hakata reloadia vielä tännä :)
Varma tieto!
Mita tulee uusiin pelaajiin, niin kannattaa hakata reloadia vielä tänään :)
Varma tieto!