Niin toimii jääkiekkoliittokin jokerifaneja ei ole päästetty kaikkiin otteluihin mihin ovat olleet menossa, koska ovat aiheuttaneet niin paljon häiriöitä.
Lisätietoja tästä.
Niin toimii jääkiekkoliittokin jokerifaneja ei ole päästetty kaikkiin otteluihin mihin ovat olleet menossa, koska ovat aiheuttaneet niin paljon häiriöitä.
Lisätietoja tästä.
Ja miksi ei voisi rangaista koko ryhmää??
Vi******si se teitäkin jos jotkut tietyt ihmiset "polttavat" koko porukan matkan mikkeliin.
Ei koko ryhmää voi rangaista, jos muutama käyttäytyy huonosti. Homma ei vain toimi niin.
Jos ja kun tällaisia kuvailemiasi "faneja" löytyy, niin mikä estää sitten karsimasta näitä "väkivalta on minulle optio"-kannattajia pois kiekkopeleistä ja kuka tästä järjestelystä ei hyötyisi? Oletettavasti puhutaan kuitenkin jopa Sportin kohdalla murto-osasta kannattajia.
Ehdotan sua rauhan-Nobelin saajaksi, jos osaat kertoa kuinka olisit estänyt kaikkien Vaasalaisten tai sen mielisten pääsyn hallillle.Miusta ois voinu antaa kaikille vaasalaisille porttikiellon Mikkeliin tämän päiväiseen peliin, varsinkin JOS bussi olisi tullut.
Miksei voisi? Johan näin tehtiinkin, koska nyt häkkiin joutuvat myös kunnolla käyttäytyneet Sport-fanit.
Mä en vieläkään voi tajuta, että miten mut voi tänään häkkiin laittaa, jos en sinne vapaaehtoisesti suostuisi menemään. Ulkoisen olemuksen mukaan tuskin eroan niin paljon Mikkeliläisistä. Sydän vain sykkii Sportille.Miksei voisi? Johan näin tehtiinkin, koska nyt häkkiin joutuvat myös kunnolla käyttäytyneet Sport-fanit.
Miksei tälläisia rangaistuksia voisi muka käyttää Suomessa kun niitä käytetään mm. futiksen puolella ihan kansainvälisissä peleissä?Ehdotan sua rauhan-Nobelin saajaksi, jos osaat kertoa kuinka olisit estänyt kaikkien Vaasalaisten tai sen mielisten pääsyn hallillle.
Kollektiivisia rangaistuksia on pikkasen vaikea antaa tai antaminen joltain urpolta vois vielä onnistuakkin, mutta sen käytäntöönpano sitten hankalempi juttu.
Miksei tälläisia rangaistuksia voisi muka käyttää Suomessa kun niitä käytetään mm. futiksen puolella ihan kansainvälisissä peleissä?
Futiksen puolella on nimilistoja, jotka ei saa lippuja ostettua ja liput ovat henkilökohtaisia. En itse ainakaan ole kuullut, että vois vaikka kaikki brittifanit sulkea pois katsomosta. En edelleenkään ymmärrä, että miten sen voisi edes toteuttaa. Kerro sinä kun oot niin fiksu ja filmaattinen!Miksei tälläisia rangaistuksia voisi muka käyttää Suomessa kun niitä käytetään mm. futiksen puolella ihan kansainvälisissä peleissä?
Jos joku ryhmä aiheuttaa jatkuvasti ongelmia ei tuollaisen poistamiseen ole muuta keinoa kuin kollektiivinen rangaistus.
Yleisen turvallisuuden säilyttäminen menee tässä tapauksessa yhden ryhmän oikeuksien yli selvästi.
Kaikista helpoin tapa tuollaisten rangaistusten estämiseen on se sisäinen kuri mikä kyllä pitää puupäät kurissa jos halutaan.
Mikäli sitä ei vaan haluta pitää yllä niin kyllä nuo kollektiiviset rangaistukset ovat kaikista järkevimpiä.
Häkin rakentaminen on käsitykseni mukaan ns. ennaltaehkäisevää toimintaa.
Mä en vieläkään voi tajuta, että miten mut voi tänään häkkiin laittaa, jos en sinne vapaaehtoisesti suostuisi menemään. Ulkoisen olemuksen mukaan tuskin eroan niin paljon Mikkeliläisistä. Sydän vain sykkii Sportille.
Onhan tuota jo tehty useiden joukkueiden kohdalla esimerkki tapauksia voit lukea vaikka UEFA:n nettisivuilta.Futiksen puolella on nimilistoja, jotka ei saa lippuja ostettua ja liput ovat henkilökohtaisia. En itse ainakaan ole kuullut, että vois vaikka kaikki brittifanit sulkea pois katsomosta. En edelleenkään ymmärrä, että miten sen voisi edes toteuttaa. Kerro sinä kun oot niin fiksu ja filmaattinen!
Toisaalta esim. Palloliiton turvallisuus määräyksissä eräässä pykälässä juuri mainitaan tuosta, että aikasemman historian perusteella voidaan estään sisäänpääsy.Suomen laki.
Jääkiekko-otteluihin tuloa, että voi estää ilman perusteltua syytä. Esim. minä kävelen jokaiseen halliin tässä maassa Sport-kaulahuivi kaulassa eikä kukaan voi asialle mitään.
Jos estää pääsyn niin minä voitan raastuvassa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että minua ei voi rangaista jonkun muun tekemisistä.
Tästä keskustelin Jani82:n kanssa aiemmin tässä ketjussa.Lauantain pelissä oli järjestyksen valvojia yli sen määrän mitä laki edellyttää,paikalla oli 28 järjestyksenvalvojaa kun olisi 15 tarvinnut. Laki edellyttää 1 järjestyksen valvojaa sataa katsojaa kohden..
Ongelmaksi muodostui se, että järkkärit olivat aivan muualla missä piti. Mr. Romo Jukureista sanoi, että vaasalaisfaneja oli valvomassa 4-5 järjestysmiestä. Loput 23-24 oli aivan muualla hallissa. Kysyin jo silloin että "miksi?" Kysyn edelleen samaa. Miksi?
TJa miksi ei voisi rangaista koko ryhmää?? .
Täytyy kyllä sanoa, että tuollaisessa häkissä huutamisessa olisi tunnelmaa!
Kävisikö syyksi ihan normaali maalaisjärki?Miksi vaasalaisia pitäisi olla vahtimassa enemmän kuin 4-5 järjestysmiestä? Onko vaasalaiset elukoita, jotka eivät muuten osaa käyttäytyä lätkämatsissa, kuin että heitä pitää olla koko ajan vahtimassa? Jos näin on niin mielestäni olisi parempi pysyä kokonaan pois ihmisten ilmoilta.
Jokseenkin tuollainen.Jäälle on esteetön näkyvyys
http://www.cronvall.fi/terastuoteet/suojaverkot/PP_1/pp_1.gif