paraspelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Ehkä nyt olisi hyvä paikka laittaa yleisömäärille oma ketju, koska aiheesta tullaan kuitenkin ensi syksynä vääntämään sivutolkulla. Ja onhan kyseessä - halusimme tai emme - Jukurien suurin kysymysmerkki ja kompastuskivi vuosien ajalta.
Lyhyt tiivistelmä Jukurien viimeisen Mestis-runkosarjan yleisömääristä: aivan alkukaudesta määrät olivat kiitettävät, tuloksellisesti huonosta vaiheesta huolimatta. Loppusyksystä kävijämäärä vakiintui noin 1600 paikkeille. Tammikuussa tuli pelillisesti todella väsynyt vaihe, jolloin joukkue voitti joka ottelun mutta pelasi silti todella ikävystyttävää kiekkoa; tämän ja pitkän kotipeliputken yhteisvaikutuksena yleisömäärät kävivät muutaman pelin ajan reilussa tuhannessa. Joukkueen ylpeyden ja asenteen palattua palasivat myös katsojat. Viimeisten viiden kotimatsin keskiarvo oli yli 1800, jota voidaan pitää jo tyydyttävänä määränä ottaen huomioon, että mitään panosta ei näissä otteluissa ollut. Äsken päättyneessä viimeisessä runkosarjamatsissa yleisöä oli 2476, joka on erinomainen signaali tulevaisuutta ajatellen. Lopulliseksi yleisö-keskiarvoksi muodostui yhtä vaille 1600, joka ei ole hyvä, mutta kuten sanottua, käyrä on nouseva.
Aihetta sivuten on pakko ottaa tuo lipunmyynti jälleen esille (koska tiedän, että palautteeni menee tätäkin kautta). Siis onhan tuo nyt aivan järkyttävää. Kannattaisikohan siellä toimistolla nyt tunnustaa että joku tuossa lipunmyynnissä menee vituilleen ja pahasti? Säälittää lipunmyyjien puolesta, kun jokaiselta tulee turhautunut tuijotus viestinään "mikä VITTU tässä voi kestää näin kauan?" ja kylläpä tänään kuulin tuon lauselman ääneenkin noiden voimasanojen saattelemana. Lippuluukun tyypit ovat aikalailla vapaaehtoisia, heidän vika tämä varmaan vähiten on. Kello oli 18.50, kun lippuluukuilla oli yhä ollut isot jonot. Ei voi vaan pistää myöhästelevien mikkeliläisten viaksi, kyllä vika on Jukurijohdon päässä. Korjatkaa nyt tuo epäkohta, tai tuosta Jukurien lipunmyynnistä tulee yksi saatanan vitsi koko kiekkoilevassa Suomessa. Mikkeliläisten keskuudessa se jo sitä on.
Lyhyt tiivistelmä Jukurien viimeisen Mestis-runkosarjan yleisömääristä: aivan alkukaudesta määrät olivat kiitettävät, tuloksellisesti huonosta vaiheesta huolimatta. Loppusyksystä kävijämäärä vakiintui noin 1600 paikkeille. Tammikuussa tuli pelillisesti todella väsynyt vaihe, jolloin joukkue voitti joka ottelun mutta pelasi silti todella ikävystyttävää kiekkoa; tämän ja pitkän kotipeliputken yhteisvaikutuksena yleisömäärät kävivät muutaman pelin ajan reilussa tuhannessa. Joukkueen ylpeyden ja asenteen palattua palasivat myös katsojat. Viimeisten viiden kotimatsin keskiarvo oli yli 1800, jota voidaan pitää jo tyydyttävänä määränä ottaen huomioon, että mitään panosta ei näissä otteluissa ollut. Äsken päättyneessä viimeisessä runkosarjamatsissa yleisöä oli 2476, joka on erinomainen signaali tulevaisuutta ajatellen. Lopulliseksi yleisö-keskiarvoksi muodostui yhtä vaille 1600, joka ei ole hyvä, mutta kuten sanottua, käyrä on nouseva.
Aihetta sivuten on pakko ottaa tuo lipunmyynti jälleen esille (koska tiedän, että palautteeni menee tätäkin kautta). Siis onhan tuo nyt aivan järkyttävää. Kannattaisikohan siellä toimistolla nyt tunnustaa että joku tuossa lipunmyynnissä menee vituilleen ja pahasti? Säälittää lipunmyyjien puolesta, kun jokaiselta tulee turhautunut tuijotus viestinään "mikä VITTU tässä voi kestää näin kauan?" ja kylläpä tänään kuulin tuon lauselman ääneenkin noiden voimasanojen saattelemana. Lippuluukun tyypit ovat aikalailla vapaaehtoisia, heidän vika tämä varmaan vähiten on. Kello oli 18.50, kun lippuluukuilla oli yhä ollut isot jonot. Ei voi vaan pistää myöhästelevien mikkeliläisten viaksi, kyllä vika on Jukurijohdon päässä. Korjatkaa nyt tuo epäkohta, tai tuosta Jukurien lipunmyynnistä tulee yksi saatanan vitsi koko kiekkoilevassa Suomessa. Mikkeliläisten keskuudessa se jo sitä on.