Jukurit oli hienosti ottanut somessa esille korkean hinnan pörssisähkölle (ilmeisesti lainattuna muualta mutta kuitenkin). Heimobussit on kiertäneet vuosikausia ja nyt kovien pakkasten aikaan olisi luullut että ko. bussien mainostaminen olisi ollut enemmänkin paikallaan. Kovin ohut oli niiden julkituonti, ei olisi tarvinnut kuin joku klassinen "Hyytyikö auto? Ei hätää, hyppää bussiin!" Tarvittaessa vaikka vähän useampi ekstra-bussi ajamaan, olisi tästä pakkasestakin tehty Heimopakkanen eikä jääty toimiston nurkkaan kyhjöttämään ja surkuttelemaan. Posin kautta!
Sellainen hetkessä eläminen ja pieni hulluttelukin nyt tuntuu puuttuvan niin markkinoinnista yleensä kuin myös toimiston touhuista ylipäätään. Jotain päätetään tyyliin elokuussa niin sillä sitten mennään, tapahtui mitä tahansa.
Kun tehdään aina asiat samallalailla, on yleensä lopputuloskin sama. Niin hyvässä kuin myös pahassa. Meillä oli eilen Ikiomalla sarjan yksi perinteisimmistä seuroista vieraana, sarjakärki. Kotijoukkue kuumempi kuin koskaan. Eikä saada kuin 2000 ihmistä mökkiin. On kovat ajat; on vilua, on nälkää, mutta onko ne kuitenkin vain hidasteita, ei todellisia esteitä. Näkisin että nyt alkaa olemaan ne kuuluisat viimeiset hetket alkaa ajattelemaan asioita Out-of-the-Box ja toimistonkin alkaa suorittamaan samalla tasolla suhteessa muuhun joukkueeseen. Selityksiä aina löytyy, mutta pahentavatko ne selitykset lopulta vaan itse tilannetta. Ugh.
Ps. Nyt ei enää tarvitse kavereilta kuunnella Jukureiden urheilullisesta menestyksestä keljuilua. Kiitos siitä. Keljuilu on siirtynyt hallin yleisömääriin. Toivotaan että tämäkin saataisiin loppumaan.