Jukurien ottelutapahtuma

  • 193 726
  • 1 007

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltainen
Jukureiden tiktokkia katsellessa pisti silmään kommenteissa, että porukkaa olisi tulossa katsomaan Jukureita Iso-Britanniasta, jos kyseisen kaverin kommentti pitää paikkaansa…
Jos on totta, niin toivoisin, että Liamin pelipaitoja pistettäisiin ihan reippaasti hallin fanikauppaan myyntiin
 

Deeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ, Jukurit
Noi läpsyttimet vois vaikka ensi kaudeksi poistaa kokonaan, paljon parempi jos/kun yleisö saisi itse tehtyä ton äänen omilla käsillään.
 

Hyppynaru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Noi läpsyttimet vois vaikka ensi kaudeksi poistaa kokonaan, paljon parempi jos/kun yleisö saisi itse tehtyä ton äänen omilla käsillään.

Muutamat pelit viime kaudella missä ei ollut läpsyttimiä oli kun kirkossa pl. pääty. Ilman muuta käsien hakkaamalla saa paremman äänen mutta kyllä se vaan näin on että yleisö lähtee Mikkelissä paremmin mukaan kun on läpsyttimet. (tummennus oma)
 
Muutamat pelit viime kaudella missä ei ollut läpsyttimiä oli kun kirkossa pl. pääty. Ilman muuta käsien hakkaamalla saa paremman äänen mutta kyllä se vaan näin on että yleisö lähtee Mikkelissä paremmin mukaan kun on läpsyttimet. (tummennus oma)
Ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Kyllä se kulttuuri juurtuisi ajan mittaan ja myös sivukatsomoissa osattaisiin ruveta lyömään kättä yhteen, näin minä uskon.

Mutta mutta, en kyllä usko että läpsyjä ollaan poistamassa. Mainostulojakin niistä taitaa tulla.
 

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltainen
Onko kellään mitään ideaa mitä niissä läpsyttimissä edes lukee?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Mikä niissä läpsyttimissä on niin kauheaa? Itseäni ei ole ikinä häirinnyt, päinvastoin nehän innostavat ihmisiä kannustamaan enemmän kuin muuten. Mutta on jotenkin suoranaisen suloista miten militantilla raivolla suurin osa tämänkin foorumin kirjoittajista niihin suhtautuu. :D
 

FireHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, Anaheim Ducks
Mikä niissä läpsyttimissä on niin kauheaa? Itseäni ei ole ikinä häirinnyt, päinvastoin nehän innostavat ihmisiä kannustamaan enemmän kuin muuten. Mutta on jotenkin suoranaisen suloista miten militantilla raivolla suurin osa tämänkin foorumin kirjoittajista niihin suhtautuu. :D
Tätä samaa olen itsekkin todella monesti ihmetellyt. Niistä läpsyttimistä ei varsinaisesti mitään haittaa kenellekkään ole, päinvastoin niillä saadaan meteliä halliin paljon paremmin kun villatumppuja yhteen hakkaamalla. Ja sitten jos niistä vielä jokunen ropo kilahtaa kassaan mainostuloina, niin hyvä vaan.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Tätä samaa olen itsekkin todella monesti ihmetellyt. Niistä läpsyttimistä ei varsinaisesti mitään haittaa kenellekkään ole, päinvastoin niillä saadaan meteliä halliin paljon paremmin kun villatumppuja yhteen hakkaamalla. Ja sitten jos niistä vielä jokunen ropo kilahtaa kassaan mainostuloina, niin hyvä vaan.
Kai niissä vähän sama asia on kuin Hifkiläisillä pitkät kalsarit, painatettu tifo tai ei missiehdokas-tyttöystävänä kiekkoilijalla - eivät kuulu kulttuuriin.
 

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltainen
Ainakin itseäni tympii se keinotekoisen mölyn tuottaminen. Meteli ≠ tunnelma
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Ainakin itseäni tympii se keinotekoisen mölyn tuottaminen. Meteli ≠ tunnelma
Miten se muka on yhtään sen keinotekoisempaa tai mölympää kuin käsin hakkaaminen? Ihan samaa liikettä siinä tehdään, saundi on vain vähän eri.
 

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltainen
Miten se muka on yhtään sen keinotekoisempaa tai mölympää kuin käsin hakkaaminen? Ihan samaa liikettä siinä tehdään, saundi on vain vähän eri.
Juuri se itse läpsytin tekee siitä keinotekoista. Lisäksi niiden poisottamista voi perustella ympäristöjutuilla
 

Harppa-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minäkään en ymmärrä tuollaista fanaattista asennetta läpyttimiä vastaan.
En ole koskaan kysynyt mitä mieltä pelaajat on niistä, mutta voisin kuvitella että jos vaihtoehtoina on 2800 läpytintä luomassa tätä "keinotekoista" tunnelmaa tai 25 fanaatikkoa kädet puuskassa ja suu supussa niin valinta on tuo ensimmäinen.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
2800 läpytintä voi olla laatikoissa varastossa mutta ei niitä käytössä ole tuon vertaa ikinä. Jos tosiaan pitäisi valita hiljainen halli versus läpyttimien naksutus niin kyllä mökää aina mökkiin mahtuu. Ensi kaudelle uutuutena kaiuttimista soitettu yleisön mylvintä ja zigizagit maalin jälkeen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Deeq

ath_lon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Montako kotipeliä @Hoki88 aisti tunnelmia? Minulla jäi 2 kotipeliä näkemättä (harkka, runkosarja,CHL). Monessa asiassa on parannettava, mutta antaa noiden läpsyttimien olla hallissa. VIP-lippujen paikat, vaikka K-18 katsomoon ja paikat myyntiin, niin ei näytä niin tyhjältä. Lisäksi organisaatio voisi vähän enemmän antaa kiitosta pitkäaikaisille tukijoille.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Montako kotipeliä @Hoki88 aisti tunnelmia? Minulla jäi 2 kotipeliä näkemättä (harkka, runkosarja,CHL). Monessa asiassa on parannettava, mutta antaa noiden läpsyttimien olla hallissa. VIP-lippujen paikat, vaikka K-18 katsomoon ja paikat myyntiin, niin ei näytä niin tyhjältä. Lisäksi organisaatio voisi vähän enemmän antaa kiitosta pitkäaikaisille tukijoille.
Tarpeeksi siellä on aikaa tullut vietettyä vuosien varrella.

Mutta jos mikkeliläinen vaatii paperiviuhkan toiseen käteen uskaltaakseen pitää ääntä niin silloin ne täytyy jättää halliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös