Mainos

Jukurien ottelutapahtuma

  • 228 886
  • 1 170

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Silti Jukureilla oli selvästi huonoin yleisömäärä eilen. Pitää muistaa tässä keskustelussa, että yleisömäärä pitää aina suhteuttaa joukkueen menestykseen. Jukurit ovat pärjänneet tällä ja viime kaudella paremmin kuin koskaan, mutta yleisöä käy vähiten liigataipaleen historiassa. Eilen Hämeenlinnassa 2474, joukkue kyntää sijalla 12., Kouvolassa 2451 katsojaa vaikka joukkue on sijoilla ynnä muut sekä lisänä joukkue on kerännyt huimat 11 pistettä kotiotteluista.

Jukureiden yleisömäärät olisivat ihan ok tasoa jos mekin oltaisiin tuolla taulukon pohjalla ja joukkue olisi täynnä huttusia ja löfmaneja, vaan nyt meillä pelataan voittavaa kiekkoa ja joukkuetta johtavat tunnetut suomikiekon konkarit. Tähän kaikkeen verrattuna yleisömäärät ovat olleet iso pettymys Jukureilla. Todellakin inflaatio vaikuttaa tällä hetkellä kuluttajien ostokäyttäytymiseen ja sitä kautta Jukurien yleisömääriin, mutta miksi se inflaatio vaikuttaa juuri Mikkelissä näin paljon, koska niitä satunnaiskatsojia on käynyt muutenkin vähän peleissä? Tuntuu, että organisaatiossa mennään koko ajan jonkun muun syyn taakse kuin itse sen oikean juuri syyn taakse. Ensin korona vaikutti rajuiten Mikkelissä suhteutettuna menestykseen ja nyt inflaatio vaikuttaa rajuiten myös Mikkelissä suhteutettuna menestykseen, vaikka seura pärjää paremmin kuin koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Silti Jukureilla oli selvästi huonoin yleisömäärä eilen. Pitää muistaa tässä keskustelussa, että yleisömäärä pitää aina suhteuttaa joukkueen menestykseen. Jukurit ovat pärjänneet tällä ja viime kaudella paremmin kuin koskaan, mutta yleisöä käy vähiten liigataipaleen historiassa. Eilen Hämeenlinnassa 2474, joukkue kyntää sijalla 12., Kouvolassa 2451 katsojaa vaikka joukkue on sijoilla ynnä muut sekä lisänä joukkue on kerännyt huimat 11 pistettä kotiotteluista.

Jukureiden yleisömäärät olisivat ihan ok tasoa jos mekin oltaisiin tuolla taulukon pohjalla ja joukkue olisi täynnä huttusia ja löfmaneja, vaan nyt meillä pelataan voittavaa kiekkoa ja joukkuetta johtavat tunnetut suomikiekon konkarit. Tähän kaikkeen verrattuna yleisömäärät ovat olleet iso pettymys Jukureilla. Todellakin inflaatio vaikuttaa tällä hetkellä kuluttajien ostokäyttäytymiseen ja sitä kautta Jukurien yleisömääriin, mutta miksi se inflaatio vaikuttaa juuri Mikkelissä näin paljon, koska niitä satunnaiskatsojia on käynyt muutenkin vähän peleissä? Tuntuu, että organisaatiossa mennään koko ajan jonkun muun syyn taakse kuin itse sen oikean juuri syyn taakse. Ensin korona vaikutti rajuiten Mikkelissä suhteutettuna menestykseen ja nyt inflaatio vaikuttaa rajuiten myös Mikkelissä suhteutettuna menestykseen, vaikka seura pärjää paremmin kuin koskaan.
Unohdat pohdinnoissasi kaupunkien väkimäärät. Wikipediasta löytyy 30.6.2022 päivätyt väkiluvut seuraavasti: Hämeenlinna 67 919 asukasta, Kouvola 80 010 asukasta ja Mikkeli 52 077 asukasta.

Nämä luvut kun suhteuttaa eilisiin katsojamääriin, nähdään seuraava: Kouvolassa peliä oli katsomassa 3,1 % kaupungin asukkaista, Hämeenlinnassa 3,6 % kaupungin asukkaista Ja Mikkelissä 4,0 % kaupungin asukkaista.

Yleisömäärät ovat haaste koko liigalle ehkä Tamperetta lukuunottamatta. Kuitenkin suhteessa kaupungin väkilukuun, Mikkeliläiset ovat niin tällä kuin aikaisemmillakin kausilla olleet liigan kärkeä kun katsotaan yleisömääriä suhteessa alueen väkilukuun.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Joulukuun yleisömäärät: 2386, 2807, 2080 ja CHL pelissä rapiat 1200. Eihän nuo hurraa huutoja ansaitse. Otteluruuhka on joukkueella kova, mutta kotipelejä on ollut kovin maltillisesti. En oikein tiedä onko sellaista taikurin hattua tällä hetkellä olemassakaan, että yleisömäärä kotipeleissä alkaisi koko ajan kolmosella. Alle tuon lukemat taitaa olla vaan nyt realismia Mikkelissä. Syitä siihen voi etsiä vaikka mistä ja miten. Uskoisin, että tuota mietitään toimistolla koko ajan. Toivotaan, että kevätkausi tuo edes lähemmäksi nuo kolmosen lukemat ja joskus jopa yli.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Nämä vertaukset kaupungin kokoon on sinänsä aivan turhia jos mietitään asiaa liiketoiminnan kannalta. @Constantini on tuolla ihan oikeassa siinä että aika nopeasti tarvitaan jotain konsteja joko A. yleisömäärien nostamiseen tai B. muun tulonlähteen keksimiseen.

Nyt mennään aina sen jonkun ajankohtaisen syyn taakse yleisömäärissä. Milloin on liian paljon pelejä, milloin liian vähän, milloin pelataan huonolla joukkueella ja milloin joukkue on taas liian hyvä.

Jos mennään ajassa taaksepäin prekorona- aikaan niin muistelkaapa miten paljon joukkue oli esillä ja mitä kaikkea hienouksia oli sekä ottelutapahtumissa sekä yleisesti näkyvyyden osalta.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit
Unohdat pohdinnoissasi kaupunkien väkimäärät. Wikipediasta löytyy 30.6.2022 päivätyt väkiluvut seuraavasti: Hämeenlinna 67 919 asukasta, Kouvola 80 010 asukasta ja Mikkeli 52 077 asukasta.

Nämä luvut kun suhteuttaa eilisiin katsojamääriin, nähdään seuraava: Kouvolassa peliä oli katsomassa 3,1 % kaupungin asukkaista, Hämeenlinnassa 3,6 % kaupungin asukkaista Ja Mikkelissä 4,0 % kaupungin asukkaista.

Yleisömäärät ovat haaste koko liigalle ehkä Tamperetta lukuunottamatta. Kuitenkin suhteessa kaupungin väkilukuun, Mikkeliläiset ovat niin tällä kuin aikaisemmillakin kausilla olleet liigan kärkeä kun katsotaan yleisömääriä suhteessa alueen väkilukuun.
Väestömäärä on iso tekijä. Olisi mielenkiintoista nähdä tilasto mistä selviäisi jakauma kuinka monessa pelissä yleisö käy, siis kuinka paljon on porukkaa, jotka tulee yhteen peliin kauden aikana. Siitä varmaan voisi johtaa jotain ideoita kuinka väki saadaan tulemaan uudelleen.

Lippujen hinnoista oli aiemmin vertailua. Jukurien liput ovat hiukan kalliimpia kuin lähikaupungeissa. Mutta esim. perhelippu on todella edullinen, joten en menisi tämän taakse.

Joukkue on hyvä ja pelaa hyvää lätkää, ei Mikkelissä oikein ole realistista odottaa tämän parempaa.

Pelitapahtuma on luvalla sanoen aika valju. Ymmärrän, että rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta kyllä kansa odottaa enemmän showta, ennen peliä, pelin aikana ja erätauoilla. Kansalla tarkoitan juuri sitä porukkaa, joka pitäisi saada tulemaan toisenkin kerran peliin.
Pelitapahtumaan liittyy myös palvelupisteet ja mitä niissä on tarjolla, minun mielestä ei ole ihan sillä tasolla millä voisi olla.

Cmore ja kotisohva. Halpaa ja helppoa. Tätä ei varmaan kannata pohtia muuten kuin siltä kannalta, että miten sopimuksesta kertyisi vielä enemmän rahaa liigajoukkueiden kassaan.

Moni on nostanut esille markkinoinnin. Seura varmaan on tehnyt markkinatutkimuksen, jos ei, niin ehkä olisi syytä tehdä. Selvittää mitä kansa odottaa, miten kansan tavoittaa ja ehkä myös miten tuotteen ympärille saisi enemmän positiivista pöhinää. Yritysmyynti ilmeisesti on kohtuu hyvällä tasolla.

Pääomistajan tahtotila on rakentaa muuta businesta ja tulonlähteitä jatkuvuuden turvaamiseksi. Olen 100 % samaa mieltä, ja jos tässä ei onnistuta niin liigakiekon tulevaisuus Mikkelissä on enemmän kuin epävarmaa.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Moni on nostanut esille markkinoinnin. Seura varmaan on tehnyt markkinatutkimuksen, jos ei, niin ehkä olisi syytä tehdä. Selvittää mitä kansa odottaa, miten kansan tavoittaa ja ehkä myös miten tuotteen ympärille saisi enemmän positiivista pöhinää. Yritysmyynti ilmeisesti on kohtuu hyvällä tasolla.

Tässäkin voisi hyödyntää esimerkiksi paikallisen ammattikorkeakoulun opiskelijoita, yhteistyötä kun tehdään muutenkin niin varmasti sieltäkin löytyisi innokkuutta projektiin, joko erillisenä opinnäytetyönä tai esimerkiksi markkinointilinjalla, jos siellä liiketalouden puolella vielä sellainen on. Jos tätä ei ole aiemmin edes ajatustasolla mietitty niin ihmettelen suuresti, että miksi ei. Opiskelija(t) pääsee hyödyntämään osaamistaan ja oppimaan uutta konkreettisen projektin parissa ja samalla seura saisi tietoa mitä tulisi tehdä toisin, win-win.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Nämä vertaukset kaupungin kokoon on sinänsä aivan turhia jos mietitään asiaa liiketoiminnan kannalta. @Constantini on tuolla ihan oikeassa siinä että aika nopeasti tarvitaan jotain konsteja joko A. yleisömäärien nostamiseen tai B. muun tulonlähteen keksimiseen.
Onpas yllättävä tapa ajatella, avaisitko lisää? Kaupungin koko on nähdäkseni Jukurien liiketoiminnan kannalta täysin keskiössä. Talousalueemme koko näkyy tällä hetkellä niin pelaajabudjetissa, vuotuisessa liikevaihdossa kuin yleisömäärissäkin.

Yleisömäärien suhteen näen asia niin, että Jukurit on osa ongelmaa eikä itse ongelma. Tällä tarkoitan sitä että ainakin Jokisen aikakaudella Jukurit ei ole ollut ongelma, koska tuote kaukalossa on ollut varsin hyvässä kunnossa. Liigan osakkaana Jukurit taas on osa ongelmaa, koska sarjan kiinnostavuuden kannalta oleellisia uudistuksia ei liigaseurat ole olleet valmiita tekemään. Näitä sarjan uudistustarpeita on liigan yleisellä puolella olevassa ketjussa ruodittu varsin kattavasti, joten en malta niitä nyt tähän alkaa listaamaan.

Sarjan uudistaminen on siis mielestäni tärkein tekijä koko sarjan ja Mikkelin yleisömäärien kasvattamiseen. Nämä muut tulonlähteet ovat tärkeitä, mutta ovat tähän saakka olleet valitettavasti aika nappikauppaa. Toivottavasti isompaa on tulossa.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Onpas yllättävä tapa ajatella, avaisitko lisää? Kaupungin koko on nähdäkseni Jukurien liiketoiminnan kannalta täysin keskiössä. Talousalueemme koko näkyy tällä hetkellä niin pelaajabudjetissa, vuotuisessa liikevaihdossa kuin yleisömäärissäkin.
Huonosti avasin asiaa kirjoituksessa. Haku oli se että vaikka Jukurit olisi kärjessä yleisömäärissä suhteutettuna talousalueen kokoon niin siitä ei sinänsä ole mitään hyötyä jos tämä yleisökeskiarvo ei riitä kannattelemaan liiketoimintaa.

Edit. Ja jos yleisökeskiarvo alkaa kohta pyöriä vain 2000 paremmalla puolella niin miten pitkään hommaa jaksetaan pyörittää. Jos yrityksellä ei ole tarpeeksi maksavia asiakkaita kuinka pitkään se jatkaa toimintaansa.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Ottelutapahtumaan oleellisesti liittyen. Päätyhän on ollut tällä kaudella liekeissä, hyvää suorittamista. Eilen taisi olla jonkinlainen pikkujoulupeli kyseessä, melko mehukas tilaisuus olisi Jukureilta ollut pyytää Sarvikset ja Veljet etukäteen hallille puurolle ja paikalle muutamia pelaajia sekä seuran edustus.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sarjan uudistaminen on siis mielestäni tärkein tekijä koko sarjan ja Mikkelin yleisömäärien kasvattamiseen. Nämä muut tulonlähteet ovat tärkeitä, mutta ovat tähän saakka olleet valitettavasti aika nappikauppaa. Toivottavasti isompaa on tulossa.
Isompaa tulolähdettä voi lyhyellä tähtäimellä olla vaikea löytää, varsinkaan tällä budjetilla. Parempi siis tyytyä tähän "nappikauppaan".
 

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mitä pienempi Liiga-paikkakunta, sitä isompaa osaa kaupungin väkiluvusta vaaditaan hallille, jotta toimintaa saadaan pyöritettyä. Tästähän kiisteltiin paljon täällä Jatkoajassa myös ennen liigaan nousua, että riittääkö katsojat Mikkelissä. Käytännössä muiden joukkueiden fanit pitivät 2500 katsojan keskiarvoa pitkässä juoksussa todennäköisenä ja riittämättömänä sekä Mikkeliä liian pienenä paikkakuntana. Mikkeliläiset taas uskoivat keskiarvon pysyvän pitkässä juoksussa 3000 pinnassa ja ylikin. Luonnollisesti pienemmällä paikkakunnalla kuten Mikkelissä tapahtumia ja muita vapaa-ajan aktiviteettejä pitäisi olla vähemmän tarjolla kuin muilla isommilla paikkakunnilla, joten kaupunkilaisten pitäisi lähteä todennäköisemmin Liiga-otteluun kun muuta aktiviteettiä on tarjolla vähemmän. Tämän pienen kaupungin yhtenäisyyden ja isomman osallistumisprosentin varassa olemme ja tällä hetkellä se prosentti on liian pieni.

Raumalla asukkaita pyöreästi 39 000 ja yleisökeskiarvo on 3280. Tästä Rauman kiekkohulluudesta kun saataisiin edes osa Mikkeliin niin menisi hyvin!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Raumalla asukkaita pyöreästi 39 000 ja yleisökeskiarvo on 3280. Tästä Rauman kiekkohulluudesta kun saataisiin edes osa Mikkeliin niin menisi hyvin!
Se vaatii aikaa, raakaa työtä ja silloin tällöin isompaa menestystä. Seitsemän kautta liigassa on vielä hyvin lyhyt aika. Ensimmäinen kausi/pari ensimmäistä kautta meni vielä paljolti uutuuden viehätyksen voimalla ja buumi oli paljon helpompi rakentaa kuin nyt usean vaikean vuoden jälkeen. Viime kausi antoi jo uskoa, että täälläkin voidaan menestyä. Toivottavasti tämä + tulevat kaudet jatkavat tätä.

Työtä, työtä ja työtä. Sitä se vaatii. Ehkä jonkinlainen asennemuutos olisi myös saatava ihmisten mieliin. Tällä tarkoitan tätä perusmikkeliläistä asennetta, että mieluummin moititaan kuin kehutaan. On helpompi kaivaa esiin negatiivista kuin positiivista. Välillä tuntuu, että kehuminen on "väärin", jopa voittopelien jälkeen. Negatiivinen asenne tarttuu helposti. Miksi ei tarttuisi positiivinenkin? Miten se tehdään? Kertokaa te.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Ollaanko tällä kaudella otettu kaikki hyöty irti viime kauden hyvästä menestyksestä ja rakennettu buumia? Voisin heittää pallon takaisin, mistä asioista pöhistäisiin positiivisesti että saataisiin yleisöä halliin? Se ei Mikkelin väestölle riitä että jos kehutaan kylillä miten hyvää liimaträppiä hallilla pelataan. Mitä ideoita @Tuusa sinulla olisi että saataisiin lisää väkeä halliin ja Jukureita enemmän kiinnostavaksi?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Yksi mietittävä asia olisi koululaiset ja nuoriso yleensäkin. Nyt on alle 18v lippu 10e. Isketään siihen kunnolla. Hinnaksi vitonen tai jopa alle. Hallille tälle porukalle omia aktiviteetteja (nuoremmat tietänee paremmin mitä). Kaveripiirissä ei tarvitse monen innostua, kun kohta se koko kaveripiiri on mukana. "No voin mäkin lähtee, ku noi muutkin menee." Kunnon marķkinointi tästä kouluille jne. Tästä porukasta se tulevaisuuden yleisöpohja kuitenkin löytyy, jos on löytyäkseen.

Siitä miulla ei ole mitään käryä, miten paljon tuota ikäluokkaa on nyt peleissä lipun ostaneissa. Tulisiko tälläisestä "kokeilusta" millaiset persnetot nykyiseen? En tiedä, mut pitkällä aikavälillä voisi toimia. Noista todennäköisesti kuitenkin jokainen jossain vaiheessa on sitten täysi-ikäinen...

Saa tyrmätä täysin. Tämä oli vain ajatus.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Yksi mietittävä asia olisi koululaiset ja nuoriso yleensäkin. Nyt on alle 18v lippu 10e. Isketään siihen kunnolla. Hinnaksi vitonen tai jopa alle. Hallille tälle porukalle omia aktiviteetteja (nuoremmat tietänee paremmin mitä). Kaveripiirissä ei tarvitse monen innostua, kun kohta se koko kaveripiiri on mukana. "No voin mäkin lähtee, ku noi muutkin menee." Kunnon marķkinointi tästä kouluille jne. Tästä porukasta se tulevaisuuden yleisöpohja kuitenkin löytyy, jos on löytyäkseen.

Siitä miulla ei ole mitään käryä, miten paljon tuota ikäluokkaa on nyt peleissä lipun ostaneissa. Tulisiko tälläisestä "kokeilusta" millaiset persnetot nykyiseen? En tiedä, mut pitkällä aikavälillä voisi toimia. Noista todennäköisesti kuitenkin jokainen jossain vaiheessa on sitten täysi-ikäinen...

Saa tyrmätä täysin. Tämä oli vain ajatus.
Sinussahan on ainesta huumekauppiaaksi.
Halpoja kokeiluja ja myynti vielä koulun liepeille. Nyt kun ilmaisnäytteitä on koulukierroksella jo jaettu. Voisin uskoa, että toimii.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Hyvää pohdintaa @Tuusa lta. Nuorissa on tulevaisuus sanoi joku viisas aikoinaan. Halvan lipun lisäksi pitäisi hallilla/pelitapahtumassa olla tosiaan myös jotain muuta miksi se halpa lippu ostettaisiin ja sinne tultaisiin. Tuon ikäisiä ei ne pelilliset asiat kiinnosta. Pelaajista tulisi tehdä idoleita ja heitä olisi tuotava lähemmäs kansaa, tällä hetkellä mielestäni Heimoa ei ole olemassa muuta kuin päädyssä. Joukkue on irrallinen legioona ja pelaajat eivät ole "tuttuja" kenellekkään. Menee vähän ohi otsikon mutta itse en ymmärrä tätä valittua linjaa missä sitä firman tärkeintä osastoa ei hyödynnetä missään muualla kuin kentällä.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Paikallisessa puskaradiossa fanit tekevät pyyteetöntä työtä katsojamäärien eteen, arvostan. Yhteisöä onneksi tuntuu kiinnostavan enemmän kuin seuraa itseään.

Tästä tulikin mieleen perhelippu-paketti, mitäs jos jalostettaisiin asiaa myös kaveriporukka-paketiksi. Mitä käytännössä menetettäisiin jos kolme tai neljä aikuista tulisi samalla perhelipun hinnalla (tai vähän kallimmalla) katsomaan ottelua. Euroja hieman tietenkin mutta voisiko näistä kolmansista tai neljänsistä pyöristä löytyä tulevaisuuden vakiokävijöitä.

Toimisto voisi laskeskella auki numerot ja jos näyttää hyvältä niin testiin. Ei välttämättä pakollista jokaiseen peliin mutta mielestäni kokeilunarvoinen idea. Hintoja, määriä ja katsomolohkoja tietenkin voi muuttaa mutta käytännössä reilu alennus normaalista lipun hinnasta. Mitä enemmän ostaa sitä enemmän säästää-mentaliteetilla.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Tässä ennen joulua ehtii vielä hieman miettiä yleisömääriä ja yhteisöllisyyden rakentamista. Ottakaas toimisto tällainen idea mietintään: Otetaan näin alkuun keväältä tavoiteeksi myydä yksi kotipeli Vesalaista lainatakseni sold out.

Siihen lyödään teemaksi haastepeli/yhteisöpeli/Jukurit tekee hyvää-peli (keksikää tähän joku). Idea on se että Jukureiden yhteistyökumppanit (ja muutkin yritykset ja yhteisöt) ostavat lippuja (vaikka alennuksella) haluamansa määrän - jakavat ne omille asiakkailleen tai vaikka työntekijöille tai hyväntekeväisyyteen - ja tämän jälkeen haastavat jonkun toisen yrityksen tekemään saman.

Haaste voi tapahtua vaikka somessa - tai Jukurit voivat itse toimittaa "haasteen" tälle toiselle yritykselle. "Sinut on haastettu tekemään hyvää" ja niin edelleen. Yksityishenkilöt voivat tietenkin tehdä samaa. Yritys / yksityishenkilö voi haastaa useita uusia, jolloin asia lähtee etenemään. Tähän vielä joku hyväntekeväisyys-näkökulma - lahjoitetaan tuotot X sinne tänne ja tuonne. Lippuja voi ostaa oman kyvykkyyden mukaan yhdestä seisomakatsomolipusta aitioon asti.

Jos halutaan, niin haasteeseen osallistuneiden kesken joku arvonta käyntiin (someen hästägiä jne mistä tunnistetaan osallistuneet, ensi vuoden kausareita palkinnoksi). Muutama isompi yhteistyökumppani alkuun mukaan kellä on somenäkyvyyttä ja muutama "julkkis" myös (Heimosta löytyy nykyisin Putcolaa sun muita hyviä seppiä, ei ole vaikea homma kontaktoida).

Mitä voidaan menettää? Ei mitään, mitä sitten jos halli ei tulisikaan täyteen - kaikki ylimääräiset liput ovat kotiinpäin ja hyvään tarkoitukseen ja näkyvyyttä lisää. Mitä plussia? Tämä ei sinänsä maksa juurikaan mitään ja hyvällä asialla oltaisiin. Ei vaadi kuin hieman suunnittelua ja toteutuksen. Osallistujat sekä Jukurit saavat hyvää somenäkyvyyttä kun tägäykset ja stoorit pyörivät eri instanssien verkostoissa. Vastaavanlaisia kampanjoita on toteutettu jo muuallakin niin mietitään tähän vaan oikea näkökulma Jukureiden kannalta.

Edit. Lisäys tuli vielä mieleen. Haasteeseen osallistuneista voidaan pitää kirjaa vaikka kotisivuilla, mistä nähdään ketä ei kannata enää haastaa ja samalla firmat ja yksityishenkilöt saavat hyvää peeärrää. Isoimmat lippu- tai aitio-ostokset Jukurit voi nostaa erikseen someissaan esiin.
 
Viimeksi muokattu:

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Tänään taitaa paikalla olla ensimmäinen rypäs koulukiertueella jaetuista lipuista. Tarkoittaen sitä että satunnaiskatsojia, sekä lapsia että vanhempia, on sankoin joukoin paikalla. Nyt olisi pöytä katettuna tilaisuudelle saada tulemaan heidän myös uudelleen seuraaviin peleihin.

Toivotaan, että Heimo mahtuu kinkunsyönnin jälkeen vielä pukuun ja viihdyttää perheen pienimpiä katsomoissa koko ottelun ajan. Mainoskatkoille Heimon kanssa tuuletuskisoja ja palkinnoksi jakoon ilmaislippuja sekä fanikamaa.

Erätauoille Heimo kiertämään hallia ja kisa käyntiin "ota kuva Heimon kanssa ja jaa se somessa sekä tägää Jukurit. Ilmaista sisältöä nauravista nassikoiden naamoista (ja miksei aikuistenkin) Jukureille jaettavaksi ja parhaasta kuvasta vaikka joku palkinto - jos lähdetään oikein revittelemään niin tästä voisi Jukurit järjestää äänestyksen - mikä kuva saa eniten tykkäyksiä ja reagointeja voittaa - ja tämä taasen kiinnostaa algoritmeja mikä lisää näkyvyyttä.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Kauden ennätysyleisö Saipaa vastaan. HIFK ja muut höntsäseurat ei kiinnosta, Saipa sytyttää!
Valitettavasti tämähän johtui jaetuista ilmaislipuista koulukiertueella. Muutamaan peliin satoja vai jopa tuhansia yhteensä jaettu, eli Saipa ei nyt ihan niin kiinnostava ollut. Mielellään näitä lukuja katselisi joka keskiviikko matsi.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahoittelut huutelusta vieraisiin pöytiin mutta osaisiko joku asiasta enemmän tietävä avata miksi nuo Mikkelin yleisömäärät on noin kehnoja?
Joukkueessa paljon mielenkiintoisia pelaajia, Jukureiden pelit yleensä viihdyttäviä, valmennuksessa on isoja persoonia ja silti esim.tänään perjantai-ilta, vastassa kärkiseuroja ja hallissa 2600 katsojaa?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Pahoittelut huutelusta vieraisiin pöytiin mutta osaisiko joku asiasta enemmän tietävä avata miksi nuo Mikkelin yleisömäärät on noin kehnoja?
Joukkueessa paljon mielenkiintoisia pelaajia, Jukureiden pelit yleensä viihdyttäviä, valmennuksessa on isoja persoonia ja silti esim.tänään perjantai-ilta, vastassa kärkiseuroja ja hallissa 2600 katsojaa?
Sitä on ihmetelty täällä Mikkelin päässäkin jo vuosia. Ekalla liigakaudella (joskin kaikenlaisin sponsori/ilmaisjakelukeinoin) oli 9 ekaa kotipeliä loppuunmyytynä, ja muutenkin aika hyviä lukemia. Sen jälkeen on meno hyytynyt kuin mummon vanukas. Mitään poppakonstejahan ei tällaisiin juttuihin ole, mutta on se kyllä kumma kun ei viihdyttävä jääkiekko kelpaa. Viime kauden playoff-peleissäkään ei ollut täyttä tupaa. Ihmetyttää, harmittaa ja vähän hävettääkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös