Ja, jos Jukurit jatkaa tutulla lähes yhden veskarin peluutustyyliä ei Pekalle jää, kuin noin reilut kymmenen peliä itse torjuttavaksi.
Eipä tule kymmentä, tuleeko edes yhtä?
Hyviä arvauksia heitti moni (minä mukaanlukien) Lahikaisen torjuntavuoroista tälle kaudelle, mutta niin vaan näyttävät mönkään menevän.
Myllykoski on odotetusti urakoinut maalilla tähän asti, mutta enpä olisi uskonut, ettei Lahikainen pääse jouluun mennessä torjumaan kertaakaan. Jos Lahikaista säästellään ns. helppoon peliin, niin ei sitten pelaa varmaan yhtään peliä. Titaanit kohdataan vielä kahdesti, mutta hieman skeptinen olen silti.
Mielestäni Lahikainen ansaitsisi ehdottomasti jo näyttöpaikan sarjapelissä. Harkkapelit menivät hyvin ja eiköhän mies ole kunnossa, kun kerran luukullekin pääsee. Dufvan aikana (yhtä kautta lukuunottamatta) otti usein pannuun yhden veskarin jatkuva peluuttaminen, mutta tämä menee jo aika naurettavaks.
Noh, valmentajahan se lopulta asian päättää ja jos Lahikainen ei ole kunnossa, niin eipä siinä sitten ole vaihtoehtoja. Suuri on kuitenkin ihmetykseni jos joku muu syy on taustalla, sillä Myllykoskellekin tulisi jo lepovuoro antaa. Haparointia on kuitenkin esiintynyt jo useissa peleissä kauden vanhetessa.