Jos Jokereihin vertaa, niin ollaan kyllä valovuoden edellä.No mitäs mieltä mikkeliläiset ovat että riittääkö Ruusu-Herpin kaksikko
Jos Jokereihin vertaa, niin ollaan kyllä valovuoden edellä.No mitäs mieltä mikkeliläiset ovat että riittääkö Ruusu-Herpin kaksikko
Kyllä itse kelpuuttaisin yhden Rajaniemen tai Lindbergin tänne lainalle…
Oliko Rajaniemi edes hyvä? Minulla oli miistikuvana, että aina meni joku helpohko mutta torjui taas koviakin torjuntoja. Mielellään joku muu.Kyllä itse kelpuuttaisin yhden Rajaniemen tai Lindbergin tänne lainalle…
En puhuisi valovuodesta. On totta, että Jokereiden nuoret veskarit joutuvat kovaan paikkaan, mutta ei Ruusu-Herpin-tandemi mitenkään vakuuttava ole ollut. Toki vaakakuppi kallistunee tässä Jukureille, muttei niin merkittävästi.Jos Jokereihin vertaa, niin ollaan kyllä valovuoden edellä.
Jep, ihan Roseen verrattavissa.Oliko Rajaniemi edes hyvä? Minulla oli miistikuvana, että aina meni joku helpohko mutta torjui taas koviakin torjuntoja. Mielellään joku muu.
Onko se edes loukkaantunut? Tuntuu että Monni luottaa vaan kokeneeseen kaksikkoon enemmän? Hauskaa oli ja kertoo koko kaudesta, että jukurien runkosarjan alumnien tähit oli juurikin Herpin. U20 joukkueen ykkösmaalivahti ja edustuksen kolmosvahti, josta ei ennen kauden alkua tehty edes mitään pelaajakuvia jne. Ei ollut siis mitenkään ideana peluuttaa häntä kun hätätilanteissaOnko Herpinin loukki kuinka paha, tietääkö kukaan?
Jukurit tarvitsisi voittavan maalivahtikaksikon play-outtehin. Buitenhuis ja Herpin olisi sellainen
Herpin on ainoa Pelsun tälläkaudella voittanut Jukurivahti. Kaikki 4 veskaria teillä pelas muuten meitä vastaan. Minusta Herpin oli siinä pelissä ainakin tosi hyvä.Ihan tänkin tilaston perusteella on erikoista, että Herpin ei saanut kunnollista paikkaa antaa näyttöjä Monnin kaudella.
Taisi olla tekemätön paikka loukkien ja sairastelujen jälkeen saada häntä siihen vireeseen, että olisi 60min kunnossa. Keskittyy varmasti jo ensikauteen.Onko Anttila edelleen loukkaantuneena? Harmittavan paljon ollut Eetulla loukkeja, mahtaako ura edes jatkua?