Ensinnäkin uskon täysin, että on ollut roisia kielenkäyttöä ja joku on varmaan ollut humalassakin, turha sitä on puolustella, eikä varmasti poikkea muiden seurojen faniporukoiden toiminnasta. Epäilen myös, että kyseinen perhe on oikeasti järkyttynyt näkemästään ja kuulemastaan. Paikan valinta katsomosta kertoo, että on luultavasti ollut melkolailla ensimmäinen kerta pelissä tällä perheellä. En nimittäin itse vie omia poikiani ihan vieraskatsomon viereen, sattuneesta syystä.
Fanikatsomon laulut ja meno tuo tunnelmaa peliin ja sitä on hauska seurata. Muuten meidän kotimainen tapa kannustaa on suoraan sanottuna laimeaa, kas kun meille ei ole oikein luontevaa näyttää tunteita muutenkaan. Mieluummin istutaan ja analysoidaan vieruskaverin kanssa tapahtumia jäällä, ei siis ihme jos tunnelma toisinaan jää vaisuksi.
Oma kantani on, että ei tuomita ketään, jokainen varmaan pystyy itse arvioimaan onko nykyisessä toiminnassa asioita, jotka voisi tehdä toisin. Itse vien poikani jatkossakin katsomaan pelejä, samaan kannustan muitakin, urheilu on parasta paikan päällä! Minulta lähtee myös iso arvostus päätyyn, ilman fanipäätyä meno olisi kuin siellä kuuluisassa kirkossa ja sitä tuskin kukaan haluaa, viihdearvo on nolla.