Ihan mielenkiinnosta, oletko itse sponsoroinut JYPiä tuhansilla tai kymmenillä tuhansilla euroilla? Sama kysymys
@JypFabu :lle. Vähän nyt tuntuu, että tällaista "jatkakaa vaan rahan kippaamista tuohon paskaan älkäälä kyselkö" kommentointia tulee helpommin sieltä, jotka eivät samoissa määrin yrityksensä rahaa JYPiin käytä. Oikeus siihen toki on, mutta välttämättä sen sponsorin saappaisiin ei osata aina astua. '
Toisaalta samat täällä sitten kommentoi, että Seppänen voi päättää ja on aina oikeassa, koska rahoittaa seuraa. Tuossa on ehkä pieni ristiriita; jos laitat vähemmän rahaa, niin pidä suusi kiinni ja jatka rahoittamista. Jos taas laitat enemmän rahaa ja esiinnyt pääomistajana, niin anna mennä vaan, koska "sä voit".
Useille yrittäjille tämä on merkittävä summa, joka annetaan pois. Olen itsekin sitä mieltä, että silloin, kun seura on hädässä, niin tuetaan. Nyt tämä "hätä" vaikuttaa kuitenkin täysin omalla perseilyllä tehdyltä usean vuoden aikana ilman mitään viestintää tai nöyryyden pilkahdustakaan kannattajien suuntaan, että tällainen toiminta ei ole kyllä millään tavalla omien arvojeni mukaista.
Seppänen itse vertasi tätä "tavalliseen pk-yritykseen". Jos ostat yritykseltä palvelua vaikka kuukausihinnalla ja yritys ei sitä toimita, ajatteletko, että "Hitto, niillä on nyt vaikeaa. Maksanpa enemmän, josko saavat vaikeutensa voitettua". Sama jatkuu vuosia. Et saa minkäänlaista kelvollista selitystä perseilylle. Mitä teet?
Olet oikeassa, että ylimielisyys on subjektiivinen käsite. Osan JYP-johdon (Seppänen, Viitanen) ylimielisyys on omat rajani ylittänyt kauan sitten.