Jukka Peltola – kapteeni

  • 23 360
  • 54

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehdottomasti paras ja vaikuttavin paidan jäädytys koskaan, vaikka monta olen nähnytkin!

Suurin tekijä tietenkin Peltolan poikkeuksellinen ura, joka ei todellakaan alkanut minään lapsitähtenä, vaan sisälsi lähes elokuvallisen kaaren - vaikeuksien kautta voittoon. Jopa tarina numeron takana korosti sitä pitkää ja vaativaa tietä, jonka Peltola kulki kohti kotimaisen liigan ehdotonta huippua.

Lisäksi Peltolan kyky käyttää suomenkieltä oli liki ainutlaatuista yksinkertaisina pidettyjen kiekkoilijoiden joukossa. Se saattoi vaikuttaa tapahtuman pituuteen, mutta ainakin saimme todistaa jotain aidosti poikkeavaa siitä tavasta, millä useimmat paidan jäädytykset (myös Tapparan) on hoidettu.

Eikä tarvitse pelätä, että kaava toistuisi - 99 % kiekkoilijoista ei pystyisi hallitsemaan lavaa verbaalisesti täysin suvereenisti tunnin ajan, kuten kapteeni Peltola.

Tämä oli ainutlaatuista!
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Mä olisin voinut toisen tunnin kuunnella. Hieno pelaaja ja mies. Toivoin uran päätyttyä että paita nousisi kattoon, vaikka meriitit siihen riitti niin Tapparassa se ei ole varmaa. Kiitos kaikista muistoista huonoista ja etenkin niistä hyvistä!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@Vaughan Hieno kirjoitus kaikkineen. @AwiRanne täysin samaa mieltä Jukista. Oma henkilökohtainen kokemus #81 kanssa oli kun kaverin kanssa oltiin menossa aitioon Hakametsässä joskus niin Juki oli käytävällä silloin kun pelin alkuun oli riittävästi aikaa niin oltiin vähän kujalla että mihin pitäs mennä niin Juki sitten kysyi että mihin Herrat ovat menossa? Sitten ystävällisesti neuvoi reitin.

Mä olen niin näissä paidannostoissa kriittinen mutta tämän allekirjoitan täysin.

Kattoon ei ole vielä nostettu yhtään sellaista joka ei olisi kriteereitä täyttänyt.

Kaksi jotka mun kriteerit tuleville vuosille täyttää ovat Tuukka Mäntylä ja Pekka Saravo. Jälkimmäinen ehkä, mutta mun ainoa kriteeri noissa nostoissa on että edustanut Liigassa pelatessaan vain Tapparaa, joten Kuusela ja Nieminen eivät tule siis kysymykseen.

Kiitos Juki
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Samaa mieltä että kyllä tuota kuunteli mielellään pitkästi, kun oli niin erinomaista kerrontaa ja selkeää artikulointia. Upea seremonia upealta herralta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös