Ribarista ylös!
Jäsen
Tamihan olis vapaana, soittoa vaan Kuusamankujalle niin Jaguar on tulilla alle minuutissa.
Tästä tulikin mieleen,Tästähän on huumoriketju tullut, kaikenmaailman tirkkosia ja ahveneita huudellaan takaisin. Ja tosi hyvin se toinenkin Pekka Saipassa veti...
Mikä on Jukka Korpikoski?Mutta kuka on Jukka Korpikoski?
Kysy Alina VoronkovaltaMutta kuka on Jukka Korpikoski?
Mutta mitä mieltä Kenkä on tästä?Kaikille kenkää ja valot pois päältä.
Eikö Alinallakin ole tunteet? Ja sitä paitsi, ei naisia hokiuroissa kiinnosta nimi vaan tiukka badiKysy Alina Voronkovalta
Pitää käydä kysymässä.Mutta mitä mieltä Kenkä on tästä?
Olisi faninkin hyvä osata suomenkieltä.Ei ketä vaan kuka. JYPin päävalmentaja, jonka JYPin urheilutoimitusjohtaja Mikko Toivonen hankki täksi kaudeksi.
Olen samaa mieltä.Olisi faninkin hyvä osata suomenkieltä.
Alina on Vitunkova toimittaja. Harvoja ilonpilkahduksia JYPin raskaan prosessin alkutaipaleella.
Täysin päinvastainen mielipide. Pikemminkin organisaatiosta kaikki muut ulos kioskimyyjiä myöten, mutta pidetään nyt valmennusjohdosta kiinni.Rautakorvelle kenkää ja Nieminen ulos samalla ovenavauksella!
Toistaiseksi jatkoajan keskusteluiden perusteella kenellekään ei ole potkuja annettu missään. Täällähän ensimmäiset valmentaja potkut ketju aloitetaan muutama tunti sopimuksen kirjoittelun jälkeen.Täysin päinvastainen mielipide. Pikemminkin organisaatiosta kaikki muut ulos kioskimyyjiä myöten, mutta pidetään nyt valmennusjohdosta kiinni.
Valmennuksen potkiminen ulos olisi sitä samaa vitun sekoilua, mitä on kestänyt jo viisi (!!!) vuotta putkeen. Marko Virtanen, Lauri Merikivi, Risto Dufva, Pekka Tirkkonen, koronakauden "päävalmentajattomuus", Jukka Ahvenjärvi ja nyt Jukka Rautakorpi.
- Rautakorpi: 14 ottelua (päätä on vaadittu vadille jo muutaman ottelun ajan)
Itseasiassa sieltä löytyy kaksin kappalein ketjuja liittyen Jukan kenkimiseen:Täällä haiskahtaa vähän kostolle :D JYPin alueeltahan tosin löytyy jo tämmöinen puolivitsillä tekaistu ketju
Jukka Korpikoskelle kenkää!
Joidenkin mielestä ehkä liian aikaisin avattu ketju, mutta itse olen ainakin sitä mieltä, että Jukka Korpikoski on jo nähty penkin takana. Ei jatkoon!keskustelu.jatkoaika.com