Land of the freedom
Viestin lähetti Annamaila
No, jokainen voi tehdä omia johtopäätöksiä vaikkapa siitä, että Stouni opiskelee nykyään ranskaa...
Ha ha! Mä kuulin epsanjankurssilla käyvältä tutulta että ensimmäisellä tunnilla oli sielläkin kuulutettu Jani Kiviharjua, onko tietoa muista kielikursseista? Talousnorjaa? Saksa-Itävällan alkeet? Pidetään vaihtoehdot vapaina!
No, ainakin yksi Stonen tutuista on Ranskassa käynyt pelaamassa josko sieltä olisi vaikutteita tullut. Ite olen lukenut pari ov:tä molempia kieliä niin sen perusteella ¡Viva Espanja! ehdottomasti, freedomlandian kielen on keksinyt sairas ja ilkeä ihminen.. HC Barcelona on ainakin olemassa, Litti kävi pelailemassa siellä aikanaan jonkun näytösottelun.
Muuten täytyy sanoa että viime aikojen ja parhaimpien aikojen esitysten välillä on aika kiusallinen ero. Ehkäpä tässä on juuri vältetty hanttailu ja todettu että annetaan nuoremmille mahdollisuus. Koko kolmoskenttä kun on ollut mielestäni aiemmin esteenä sille että kukaan juniori ei oikein pääse esille.
No, tätä kautta on vielä jäljellä ja TosiPelit voivat tehdä tunnetusti uusia sankareita.
Koivun jatko oli minunkin mielestäni hyvä juttu, joskin valmentajien arvo mitataan lopullisesti sekin vasta pleiereissä, vrt. Jortikka vs. tukkajukka. Lius alkaa olla pahasti "buginen" joten kannattaa harkita vetäytymistä vielä kun on terveyttä jäljellä, Vahalahden ja Elorannan
oletettu lähteminen viittaisi omassa pienessä päässäni siihen että verkot olisivat jo vesillä ensi kautta varten. Vahan lähtöä olen aikani jo ounastellut, Kulin en kuvitellut kolmeen vuoteen mihinkään siirtyvän. Sinänsä hullu tilanne että nyt ei tarvitse etsiä ketään, kun voi soittaa suoraan oikeille pelaajille että tuletko? Otatko kavereita?
Nimim. Pro Mark Recchi TPS 2004-05