Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

  • 3 100
  • 37

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Enemmän tässä linkissä.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=2974

Lisäksi on tulossa katsaus tiedotustilaisuuden muuhun antiin, jahka saan nauhan puretuksi.

Asiaa kotoisten NHL-tähtiemme tulosta Turkuun sikäläisen sarjan jäädessä mahdollisesti pelaamatta, ynnä paljon muuta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Oloneuvos
Enemmän tässä linkissä.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=2974

Lisäksi on tulossa katsaus tiedotustilaisuuden muuhun antiin, jahka saan nauhan puretuksi.

Asiaa kotoisten NHL-tähtiemme tulosta Turkuun sikäläisen sarjan jäädessä mahdollisesti pelaamatta, ynnä paljon muuta.

Loistavaa! Hyvä että saatiin homma pakettiin jo nyt niin voivat keskittyä kevääseen rauhassa eikä tarvitse arpoa ketä ensikaudella valmentaa. Lisäinfoa haastattelusta odotellen..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Entä Kiviharju? Vai onko tämä taas tietoa, jota palstalle ei tule levitellä, koska se ei ole tarkoituksenmukaista tai muuten asioista perillä olevien kannalta sopivaa?

Jukan jatko erittäin positiivista, suorastaan asiallista. Ei ainakaan tullut hanttailtua tässä päätöksessä.....
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti kausi
Entä Kiviharju? Vai onko tämä taas tietoa, jota palstalle ei tule levitellä, koska se ei ole tarkoituksenmukaista tai muuten asioista perillä olevien kannalta sopivaa?

Jukka Koivu kertoi, että Stouni ei jatka Tepsissä ensi kaudella.
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hemmetin hieno uutinen! Tätä tässä oltiinkin jo odoteltu ja hienoa että saatiin tämäkin nyt ratkaistua. Kiitokset johdolle ja Jukka Koivulle!
 

Turpeinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tappara. Sympatiat HPK:lle.
Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Oloneuvos
Jukka Koivu kertoi, että Stouni ei jatka Tepsissä ensi kaudella.

Mitä? Lähteekö Stouni?? Voi perse. Se on mun mielestä hyvä pelaaja. Ei välttämättä kentällä, mutta korvaamaton apu pukukopissa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Oloneuvos
Jukka Koivu kertoi, että Stouni ei jatka Tepsissä ensi kaudella.

Stouni voikin sitten siirtyä Bljuussiin jonka ykköskenttä olisi niinkin kova kuin Telomo, Kiviharju, Melomo. Ja pisteitä ropisee kuin vettä syksyllä.

Paukkunen ja Seikola vielä pakeiksi niin muuta ei tarvitakkaan. Tai ehkä Svoboda maaliin..
 

Iso-Horst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NY Islanders
Erinomainen juttu ! Urheilulehden esittämät spekulaatiot Pappa Jursinovin paluusta saivat ainakin meikäläisen hermostumaan. Myöskään Suoraniemen nousu päävalmentajaksi ei kuulostanut erityisen hyvältä.
Toivottavasti muut valmennustiimin jäsenet ottavat nyt aavistuksen enemmän vastuuta ja J.Koivu ehtii paremmin mukaan "sosiaaliseen elämään", jota mies on parissakin haastattelussa haikaillut. Jortsullahan ei kyseistä ongelmaa ollut; kannuja kanneltiin keväällä ja baareihinkin näytti Midas ehtivän.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Oloneuvos
Jukka Koivu kertoi, että Stouni ei jatka Tepsissä ensi kaudella.

Onko uudesta osoitteesta tietoa? Mielenkiintoista sikäli, että Jukkahan on ollut Stounin "kummisetä", epävirallinen manageri sekä kaiken lisäksi perhetuttuja. Luulin jo suojatyöpaikaksi mutta näköjään realiteetit menivät vihdoin jakeluun...
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Turpeinen
Mitä? Lähteekö Stouni?? Voi perse. Se on mun mielestä hyvä pelaaja. Ei välttämättä kentällä, mutta korvaamaton apu pukukopissa.
Kyllä nyt on oikea aika Stounin lähteä haistelemaan uusia tuulia. Mitä ilmeisemmin suuntana on se Tanska? :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten tämän Stounin kanssa nyt sitten toimitaan kuluvalla kaudella? Onko Stounille varattu aitio loppumattomilla oheistuotteilla loppukaudeksi, vai päästetäänkö mies vielä kentälle surffaamaan?

Koivun jatko oli sangen positiivinen uutinen, toivottavasti myöhemmässä uutisoinnissa saamme vielä Sakun varmistuksen siitä, että hän tulee mahdollisen lakon aikana isänsä valmennettavaksi, eikä Jursin oppiin...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Stounifani
Kyllä nyt on oikea aika Stounin lähteä haistelemaan uusia tuulia. Mitä ilmeisemmin suuntana on se Tanska? :)

Jos ajatellaan, että Eurooppaan on tunkemassa vaikkapa 200-300 huipputikissä olevaa NHL-pelajaa ensi kaudeksi, niin taitaa Tanska olla ainoa mahdollinen paikka Kiviharjun tilanteessa olevalle kaverille pelata enää pääsarjatasolla huippujengeissä vanhalla mantereella?

Vahalahti ja Eloranta tarkkailevat ensi kaudeksi myös ulkomaankortteja, tietääkseni myös Lius.

Kulille tilaa voisi löytyä tilaa Euroopan huipulta muualtakin, muille tuskin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Aika outoa suhtautumista täällä todelliseen perustepsiläiseen, joka vaikka syö kiekon ja uhraa kroppansa joukkueen puolesta! Ainakin minä jään kaipaamaan Stounia ja etenkin hänen alivoimapelaamistaan. Toivottavasti äijä pääsee vielä kerran näyttämään kaikille keväällä!
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Iso-Horst
Erinomainen juttu ! Urheilulehden esittämät spekulaatiot Pappa Jursinovin paluusta saivat ainakin meikäläisen hermostumaan. Myöskään Suoraniemen nousu päävalmentajaksi ei kuulostanut erityisen hyvältä.

Kuten täällä on usein todettu urheilulehden uutisarvo on nolla! Lehti yrittää tarkoituksella etsiä jotain skandaalin poikasta. Itse luettelen urheilulehden samaan kategoriaan seiskan ja katso lehden kanssa.

Jukka Koivun jatkaminen on hieno juttu. Joukkueen kasaaminen on kuitenkin pitkä projekti ja ei tarvitse katsoa kuin paikallisvastustaja Bluesin menestystä ja valmentaja rulettia niin tulos lyhytjänteisestä menestyksen tavoittelusta on nähtävissä.

Itse en ole nähnyt (valitettavasti) TPS:n pelejä tällä kaudella kuin 2kpl:tta ja hiukan huono arvioida Stounin panosta joukkueelle. Pisteitä ei ole paljoa ropissut ja ehkä on jo aika antaa tilaa nuoremmille 3-4 ketjuihin.
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Pressiboxi
Vahalahti ja Eloranta tarkkailevat ensi kaudeksi myös ulkomaankortteja, tietääkseni myös Lius.

Mites Tepsi Kulin muualle paitsi änäriin päästäisi? Hilloa ainakin pitäis ropista jonkin verran.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Re: Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Pressiboxi
Vahalahti ja Eloranta tarkkailevat ensi kaudeksi myös ulkomaankortteja, tietääkseni myös Lius.

Mites sopimustekniset asiat, eikös Elorannalla ainakin ole kolmen vuoden pahvi? Onko sopparissa muka määritelty mahdollisuus lähteä muille ulkomaille kuin Amerikkoihin? Penailua, jos on. Pacta sunt servanda....
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Oloneuvos
Aika outoa suhtautumista täällä todelliseen perustepsiläiseen, joka vaikka syö kiekon ja uhraa kroppansa joukkueen puolesta! Ainakin minä jään kaipaamaan Stonia ja etenkin hänen alivoimapelaamistaan.
Älkää kertoko kenellekään, mutta meikäläinen tykkää Kiviharjun pelityylistä ja asenteesta. Kelpaisi minun HPK:oon, mutta älkää tuotakaan kenellekään kertoko.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Oloneuvos
Aika outoa suhtautumista täällä todelliseen perustepsiläiseen, joka vaikka syö kiekon ja uhraa kroppansa joukkueen puolesta! Ainakin minä jään kaipaamaan Stounia ja etenkin hänen alivoimapelaamistaan. Toivottavasti äijä pääsee vielä kerran näyttämään kaikille keväällä!

Jaa. Stounin panos suhteessa palkkaan on ollut viimeiset vuodet mitätön, ainakin kentällä. Maskotinhommista taas tulisi maksaa maskottitason korvaus. Ei mitn järkeä roikottaa mielestäni pelitaidoiltaan kehnoa mutta helvetin kovapalkkaista pelaajaa väkisin rosterissa samalla junnuilta peliaikaa vieden. Halutessaan Stounille löytyy varmasti pelikentän ulkopuolisia hommia palloseuran leiviskässä. Ettei jää tyly maku.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Oloneuvos
Aika outoa suhtautumista täällä todelliseen perustepsiläiseen, joka vaikka syö kiekon ja uhraa kroppansa joukkueen puolesta!

Aikansa kutakin. Kyllähän Kiviharju jokunen vuosi takaperin oli hyvinkin käyttökelpoinen kolmos-nelosketjun pörrääjä, mutta aika on ajanut jätkän ohi ja olisi hienompaa tajuta itse lopettaa/vaihtaa tasoa ennen kuin tilanteesta tulee kaikille osapuolille kiusallinen, niin kuin nyt on käynyt.

Koivun jatkopestistä ei muuta kuin positiivista sanottavaa. Toivottavasti Jukka ehtii kesällä viettää perheiltakiintiönsä täyteen, niin voi pitkän talven aikana keskittyä täysipainoisesti joukkueeseen.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Jukan jatkopesti on todella hyvä asia ja ainakin minusta parempi vaihtoehto kuin Suoraniemen nostaminen ykköseksi.

Stuoni ei sitten jatka enään ensi kaudella näköjään, itse jään kyllä kaipaamaan häntä Tepsin alivoimissa, koska hän on siinä hommassa Tepsin ykkösnimi. Tanskaa olen kuullut veikkailtelevan hänen kohdemaakseen jo pitemmän aikaa ja paikallista liigaa, no se nähdään sitten ensi kaudella mihin hän matkansa suuntaa.
 

nesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FC TPS, Montreal Canadiens, TuTo
tosi hieno juttu et Koivu jatkaa saadaan paketti kokoon eikä tarvii käydä ettii koutsii...
Harmi että Stouni lähtee on kuitekii korvaamaton- ainakii kopissa ja joukkueen sytyttäjänä niin ja tietysti vastustajien ärsyttämisessä... =)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jykke1978
Stuoni ei sitten jatka enään ensi kaudella näköjään, itse jään kyllä kaipaamaan häntä Tepsin alivoimissa, koska hän on siinä hommassa Tepsin ykkösnimi. Tanskaa olen kuullut veikkailtelevan hänen kohdemaakseen jo pitemmän aikaa ja paikallista liigaa, no se nähdään sitten ensi kaudella mihin hän matkansa suuntaa.

Alivoima onkin ilmeisesti nykyään ainoa asia minkä Stouni ns. "hanskaa" kunnolla. Menettänyt tehoaan vastustajan ärsyttäjänä eikä ole järkeä pitää pelaajaa joka käy kentällä lähestulkoon ainoastaan alivoimissa. Luulisin että TPS on odottanut mieheltä kehittymistä mutta kyllä tässä parin vuoden aikana ollaan alaspäin valitettavasti menty.

Kiviharjua arvostan nimenomaan alivoimapelaajana ja aiemmilta meriiteiltään tuolla vastustajan ärsyttämisellä. Nykyään tuo toinen ominaisuus on jäänyt kokonaan varjoon ja jos miehellä ei ole muuta käyttöä kuin alivoimat sekä mahdollinen pukukoppipelaaminen, lienee paikallaan maiseman vaihto tai sitten siirtyminen taustaryhmään vaikka pukukoppi DJ:ksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Aika outoa suhtautumista täällä todelliseen perustepsiläiseen, joka vaikka syö kiekon ja uhraa kroppansa joukkueen puolesta! Ainakin minä jään kaipaamaan Stounia ja etenkin hänen alivoimapelaamistaan. Toivottavasti äijä pääsee vielä kerran näyttämään kaikille keväällä!

Stounin suhteen myytti pysyy yllä positiivisena siinä missä Paukkusella negatiivisena. Teet jäällä mitä tahansa (tai jätät varsinkin tekemättä), niin olet aina silti se "loppuun saakka taisteleva mutta perusviddumainen" Kiviharju, kaikkien rottapelaajien isä ja äiti.

Kuitenkaan Kiviharju ei ole peliesityksiltään ollut enää aikoihin merkittävä mies TPS:lle alivoimassa tai muutenkaan. Motivaatiossa näkyy ongelmia ja kun taitotaso on matala, ollaan umpikujassa ennen pitkää. J. Koivukin taisi muistutella kaveria tästä aiheesta ensimmäisen kerran jo viime keväänä.

Silti, lykkyä pyttyyn play offiin. Historian huomioiden olisi hienoa jos Stouni päättäisi pelaajauransa Tepsissä Suomen mestarina.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Onko Kiviharju tämänhetkisestä rosterista joukkuetta pisimpään palvellut pelaaja ? Onko tietoa ?
Oli tai ei - onhan Stounin lähtö takuuvarmasti erään aikakauden loppu. Oli herran nykyiset pelikyvyt mitä tahansa, minä ainakin yhdistän Kiviharjun Tepsiin siinä missä Nummelinit ja Koivut.
Ja Stouni on sentään pelannut kaikki nämä vuodet juuri tepsissä, eikä mualimalla rahhoo vualemassa.
Valitettavasti aikaa ei pysäytä mikään - eikä ketään.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Re: Re: Re: Re: Re: Jukka Koivu jatkaa Tepsin peräsimessä

Viestin lähetti Pressiboxi
Vahalahti ja Eloranta tarkkailevat ensi kaudeksi myös ulkomaankortteja

Mielestäni Tepsin kaksi parasta pelajaa tällä hetkellä. Jos nämä heput ovat Tepsistä lähdössä niin on kyllä itku lähellä. Korvaajia vaikea löytää. Ensi kaudella tietysti änäri pelaajia saattaa tulla, mutta silti...

Koivun jatkosopimuskesta olen sitä mieltä, että paras mahdollinen ratkaisu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös