Saako vieläkään Jusua arvostella?
Saako vieläkään Jusua arvostella?
Saa! Itekkin katellut tätä ”kuherrskuukautta” aikani. Jos olisi mikä tahansa muu seura olisi Jusu lähteny jo hevon vittuun.
Jos ainoastaan osaa peluuttaa tällästä höntsälätkää niin mitä tuo Jypiin? Ei vittu yhtään mitään.
Ja
Itse olen sitä mieltä Viitasen tuolta voisi potkia hevonvittuun. Ihan vitun turha patsastelija liian isoissa saappaissa parilla nevöforget-tason playoff-maalilla.
Mielenkiintoinen näkemysJoo eipä tuokaan mitään hyvää ole pestissään saanut aikaan.
Ensimmäinen erä meni täysin Ahvenjärven pelisuunnitelman mukaan. Sitten petti sekä puolustus- että maalivahtipeli ja sitten kuului naks, kun JYPin selkäranka napsahti poikki.Ahvenjärven ulosanti ja habitus on kyllä pro. Tässä radion ja Hockey nightin ennakot seuranneena puhuu niin selkeästi maallikoille pelin ongelmakohdista ja korjausliikkeistä, että luulisi saman uppoavan myös joukkueeseen. Hän sanoi haluavansa edelleen rohkeaa kiekollista peliä, mutta nyt otetaan pari napsua pois, jotta virhealttius pienenee.
Odotukset Heljankoa kohtaan myös nousivat, sen verran innostuneesti Ahvenjärvi kaveria kehui.
Ässät sai jonkulaisen pyörityksen aikaiseksi, josta tuloksena TPS:n pitkä kiekko.
Menee ilmeisesti Ahvenjärven piikkiin?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiäJoo. Yhdeksäs tappio putkeen ja 1-10 kotikentällä. Kaikki vaihtoon. Palapeli laatikkoon ja uutta rakentamaan.
Ai että, throwback-henkinen paluu minardivuosille. Joku peli sieltä nyt elävästi muistuu mieleen vuosituhannen alusta kun TPS:lle hävittiin kotona melkein samoilla lukemilla.
Ai että, throwback-henkinen paluu minardivuosille. Joku peli sieltä nyt elävästi muistuu mieleen vuosituhannen alusta kun TPS:lle hävittiin kotona melkein samoilla lukemilla.
Olin paikalla. Engmania ja Svobodaa kävi sääliksi melkein yhtä paljon kuin Leinosta tänään.Muistissa myös JyP HT - Reipas Lahti 16-0.
Olin katsomassa tätä peliä, isät vastaan pojat peli, tänään pojat vastaan papat ja sama tulos.Muistissa myös JyP HT - Reipas Lahti 16-0.
Itsellä on kanssa muistoa 2000 luvun alusta Kärppiä vastaan joku noin 3-12 lukemilla käkättimeen.Ai että, throwback-henkinen paluu minardivuosille. Joku peli sieltä nyt elävästi muistuu mieleen vuosituhannen alusta kun TPS:lle hävittiin kotona melkein samoilla lukemilla.
Oisko ollu tämä peli? Muistan ottelusta tilanteen jossa Tomas Chlubna potkaisi kiekon maalin kattoon (oisko tilanne ollut 1-4 tai 2-4 tässä kohtaa) ja maali tietenkin hylättiin. Kärpät menikin sitten menojaan ja tais olla elämän eka kerta kun en loppuun asti peliä katsonut.Itsellä on kanssa muistoa 2000 luvun alusta Kärppiä vastaan joku noin 3-12 lukemilla käkättimeen.
Oisko ollu tämä peli? Muistan ottelusta tilanteen jossa Tomas Chlubna potkaisi kiekon maalin kattoon (oisko tilanne ollut 1-4 tai 2-4 tässä kohtaa) ja maali tietenkin hylättiin. Kärpät menikin sitten menojaan ja tais olla elämän eka kerta kun en loppuun asti peliä katsonut.