Kun kerran heräsin keskellä yötä eikä uni tule silmään millään, niin kirjoitetaan sitten jälleen yhteenveto. Kohta on kuukausi aikaa turnaukseen, ja olemme saavuttaneet huikeat hieman vajaa 20.000 lukijaa ketjullemme. Olen päättänyt että turnauksen nimi tulee olemaan kokonaisuudessaan seuraava, (hieman kansainvälisempi) David Krokett Tournament Tallinn. Kappi sana tosin tulee vielä lukemaan keltaisessa paidassa jonka eräs painotalo tekee meille lihapullia vastaan, kyseinen firman edustajat tulevat myöskin kutsuvieraina olemaan turnauksessa mukana, eivät ilmeisesti pelaa mutta muuten.
Lisäksi paikalla tulee olemaan kaikenlaista porukkaa, osa on tarjoilijoita (jotka ottavat myöskin kuppia) grillimestari joka huolehtii etupäässä grillauksesta (kana ja lihavartaita makkaraa, ja kasvisvartaita+ dipit), olutta siideriä ja katsotaan mihin rahat riittää, musiikki aparaatti johon voi tunkea joko kasetteja tai cd levyjä, ottakaa niitä omia mukaan. Ja paikan päällä siis maksamme oluesta ja siideristä ostohinnan 10 kruunua purkki, sillä rahalla menemme illalla taxilla takaisin kaupunkiin, kun turnaus on pelattu, lisäksi tulemme informoimaan turnauksen aikana fanejamme tämän ketjun kautta. Aika-ajoin tuuli ja myrsky olosuhteiden takia saattaa olla katkoksia informaatiossa , mutta etupäässä ajatus on tämä. Siis tietenkin pelitilanteista ym,sta.
Olen myöskin kutsunut aidon mafioson turnaukseen, että ihmisillä olisi mahdollisuus keskustella Eestin Mafian tilasta tällä hetkellä (ilmeisesti ei tule, koska väitti minun olevan hullu). :) Kisojen turvallisuudesta vastaa anoppi, kauhea ääni ! (se oli vitsi). Kohtaaminen on siis Tallinnan Olympia Hotellin pääoven edessä kello 15.00, allekirjoittaneen puhelinumeroita on jaettu sinne sun tänne, niin että myöhästyminen ei pitäisi olla mikään hirveä juttu. Siitä siirrymme tervetuliais oluille jotka siemaisemme yleisen kälinän vallitessa naamaamme (matka oli yksi minuutti Olympian ovelta), jonka jälkeen siirrymme
tilataksehin, ja matkaamme kansainväliselle turnauspaikalle.(Eestin krokettiliitto maksaa siirtymisen). Turnauspaikalla kisaan osallistujat ilmoittautuvat kisaan (kisa-sihteerille), rata odottaa valmiina
, toivottavasti Rontilla on säännöt mukana! Niitä nimittäin tullaan tutkimaan seuraava vuosi. Paikalla on hassusti suomea puhuvia henkilöitä, toivoisin pientä diplomatiaa tältä osin, kiitos.(ainakin alkuillasta). Ja päivämäärä on siis
27.08.2005, ja paikka Tallinna.
Ilta skaala tapahtuu samassa paikassa missä siemaisimme tervetuliais oluet, paikalla kitaristi, karaoke-juttu on vielä kesken (selvitellään), palkintoiden jako ja keltaisen paidan luovutus+ pokaali ym, krääsää mitä löytyy. No eikös siinä ollutkin tärkeimmät. Mikäli joku unohtui, niin lisätään protokollaan.
Terveisin veini.
Edit. Sellon soittaja ja Baltig Guide lehti unohtui sekä Hennesy konjakki voittajalle. Lisäksi hassu kilpailu josta kukaan ei tiedä minun lisäkseni mitään.