Lätkämies kirjoitti:Eli kummalle peliaikaa Holmbergille vai Korhoselle?
Kerho tarvitsee vielä kovan luokan ulkomaalaisen/kotimaisen laitahyökkääjän, jotta joukkue voisi elätellä toiveita mitaleista juhlakaudella. Piste.
Ilmeisesti Jykä ei sitten kuitenkaan ole palaamassa, vaikka pidettiin jo varmana vai kuinka?
Onko kenelläkään tietoa, hankitaanko uuttas kakkosmolkkeria vai annetaanko (VIHDOIN) Tolvaselle mahdollisuus?
Maalinsuulle tulossa mitä ilmeisimmin ison meren takaa n.67 kiloa raavasta miestä.
Aika hienosti HPK luotti omiin molareihinsa, vielä jokunen kausi sitten oli A-junnuilla positiivinen maalivahti ongelma kun riveissä oli H.Säteri, M.Järvinen, M.Tolvanen ja J.Toivonen. Kukaan näistä ei kuitenkaan saanut kunnollista näytön paikkaa. No ei mahda mitään.
Eikös kyseisen kaverin pitäisi olla erityinen lahjakkuus. Moni muukin olisi käsittääkseni joukkueeseensa halunnut, eli sinänsä hieno homma. Nyt vain sitten miestä voisi peluuttaakin, vaikka Lassila olisikin terve. 70-30 suhde peluutuksessa taitaa olla utopiaa Rautakorvelle?Näin olen itsekkin kuullut melko luotettavasta lähteestä. Kyseessä siis olisi WHL-liigassa pelannut Juha Metsola.
Totaalista perseilyä. Tämä pelaamattoimien turhien kakkosmaalivahtien (Lindström 07-08, Strömberg 08-09) on ollut aika kummallista, kun takana oli kuitenkin melko huikea reservi. Eikös M.Järvinen ollut "huonoin" noista, aika hyvin ne otteet olisi kyllä allekirjoittaneelle kelvanneet. HPK:ssa omaan mieheen ei ole luotettu koko tällä liigataipaleella kuin kerran, Hannu Toivonen on ainoa, joka sai junioreista mahdollisuuden kokeilla siipiään puhtaana kakkosmaalivahtina. Vähän pistää mietityttämään, mitä Lintumäen ja Kaarelankin päässä on liikkunut tässä asiassa. (Ainiin, olihan tuo legendaarinen kauden aloitus, jolloin todella luotettiin (jatkoajassa sitä luottoa vasta piisasikin) Wiikmanin lepäillessa heti J.Toivonen/Väre-kaksikkoon, mutta hullustihan siinä kävi, kun eivät sitä ennen olleet saaneet yhtään "paineettomia" kakkosmaalivahtikausia tai edes jaksoja.)Tolvanen ei ainakaan jatka HPK:ssa, tämä on varma tieto. Aika hienosti HPK luotti omiin molareihinsa, vielä jokunen kausi sitten oli A-junnuilla positiivinen maalivahti ongelma kun riveissä oli H.Säteri, M.Järvinen, M.Tolvanen ja J.Toivonen. Kukaan näistä ei kuitenkaan saanut kunnollista näytön paikkaa. No ei mahda mitään.
Joo eiköhän Juha Toivonen ja Väre saaneet "kyntensä" aikanaan näyttää. Väre on varmasti yksi heikoimmista maalivaihdeista, mitä on liigatasolla koskaan nähty. Ja kyvyt on huomattu tuon kyseisen kauden jälkeenkin. Missä lie nykään vääntää..? Toivonen taisi aina olla heikompi kuin kuin veljensä, ja hänenkin näytöt mestiksessä ovat olleet kehnoja.(Ainiin, olihan tuo legendaarinen kauden aloitus, jolloin todella luotettiin (jatkoajassa sitä luottoa vasta piisasikin) Wiikmanin lepäillessa heti Toivonen/Väre-kaksikkoon, mutta hullustihan siinä kävi, kun eivät sitä ennen olleet saaneet yhtään "paineettomia" kakkosmaalivahtikausia tai edes jaksoja.)
Maalinsuulle tulossa mitä ilmeisimmin ison meren takaa n.67 kiloa raavasta miestä.
Kyllähän tuo juhlakauden kertsi näyttää ainakin tällä hetkellä varsin antikertsiltä, mutta tämähän sai alkunsa jo siitä, että teille hankittiin valmentaja joka ei ikinä tule peluuttamaan joukkuettaan siten miten itse olen kertsin oppinut tuntemaan, iloista hyökkäyspeliä, vapauksia luoville pelaajille, silmiä hivelevää syöttöpeliä, hienoja kikkoja, nopeaa offensiivistä taitopeliä...
Jopa minulla on ikävä sitä kertsiä!
Tämä nyt ei varsinaisesti tule yllätyksenä, mutta olen erittäin erimieltä kertsin puku-ukkojen kanssa joukkueen kasaamisesta juhlakautta varten.
Itse yrittäisin haalia juhlakaudeksi omia miehiä rosteriin tai ainakin antaisin omille junnuille edes mahdollisuuden, mutta teitin sirkusta johtaa vissiin tätä nykyä Rautakorpi ja puku-ukot vikisee...
Tulikohan tämä nyt vahingossa HPK:n puolelle väärillä nimillä?
Metsola kuulostaa helvetin hyvältä mutta olisihan tuo kiva jos omillekin annettaisiin mahdollisuus.
Kaipa tuo joukkue alkaa olla kasassa yhtä laituria odotellessa. Wirtanen olisi plussaa jos Makkonen jää. Ja jos ei jää niin aika välttämättömyys.
Niin, enpä nyt tiedä. Omavaraisuus-asteella mitattuna Jokerit on kyykyttänyt jo jonkin aikaa muita seuroja, ehkä pahiten muukalaislegioonaksi muuttunutta pallokerhoa!
Tässä tuli mieleen että saattaa tulla kova kilpailun Risto Korhosella ja Aleksi Holmbergillä samasta pelipaikasta, miten te näette tilanteen.