Cody Kunyk ja Joona Voutilainen vielä, niin saatiin viikko odottaa sitä, että saadaan kuulla odotetut nimet. Plus joku Nico Nurmikanta päälle.
Kyllä mulle Lada oli kiva ylläri ja olen todella tyytyväinen. Muutama nuori uusi josta ei tiedetty, katsotaan sitten mihin niillä rahkeet riittää.Odotetusti ei ylläreitä. Katsellaan niitä sitten kesällä/syksyllä.
Kun on jo kiitos Toivolan ja Pennasen niin perhanan kova runko hankittuna niin vaikea on parantaa.Kunyk ja Ladan jatkot sitä parasta antia tällä kertaa. Tikka myös hyvä hankinta.
Eikö sieltä nyt junnuja julkaistu muuta kuin Otto Latvala? Mites Kristjan Kombe, Santtu Hakanen, Atso Lehtinen ja nämä?
Mutta se maalivahtipeli, se maalivahtipeli... No, The Mika tosin totesi äsken "ihmetelleensä, miksei Voutilainen päässyt pelaamaan enempää", joten potentiaalia siellä mitä ilmeisemmin on.Joukkueeseen en ole pettynyt ollenkaan ja tullaanhan tätä tarvittaessa vahvistamaan.
Isompi vai pienempi riski kuin silloin, kun Larmi otti ykkösveskarin viran itselleen?Riski on silti iso.
Viime vuonna julkaisiin Jere ja Janne Jokinen, Santtu Hakanen, Joonas Uimonen, Olli Maansaari ja keitä näitä oli, joten Kristjan Kombe ja Atso Lehtinen noita kaikki kovempana lupauksena luulisi saatavilla Liiga-soppariin myös. Hakaselle tehtiin siis viime vuonna 1+1-vuotinen sopimus eli optio on tulevasta vuodesta.Olisiko niin, että Kombella, Hakasella ja Lehtisellä on junnusopparit, Latvalalla nyt sitten liigasoppari ensi kaudeksi?
Jep. Toisaalta ajattelen, että pitäisi vaan julkaista kuten muutkin eli yksi pelaaja silloin tällöin. Mutta toisaalta kausihan päättyi alle viikko sitten, joten eipä tässä ole ollut aikaakaan ketään julkaista. Mutta harmi juttu, että Mestis-pakkia lukuunottamatta kaikki täysin odotettuja. Tai siis tää Nico "Craig Schira" Nurmikanta on KHL-pakki.Pitäähän tämmönen kick-off järjestää, mut sinänsä vituttaa, kun suunnilleen kaikki nimet on jo aiemmin vuotaneet julki.
Mielestäni tavallaan isompi mutta (paradoksaalisti) myös tavallaan pienempi, koska nyt ei ole edessä "Lawsonia".Isompi vai pienempi riski kuin silloin, kun Larmi otti ykkösveskarin viran itselleen?
Mun mielestä isompi. Larmi tuli kuitenkin 19-vuotiaana U20-maailmanmestarina kakkosveskariksi ilman paineita, mutta nyt Voutilainen on suoraan lähtökohtainen ykkösveskari.Isompi vai pienempi riski kuin silloin, kun Larmi otti ykkösveskarin viran itselleen?
Tuskin se Toivola on tätä yksin päättänyt. Siellä on kuitenkin MV valmentaja ihan hyvin hommista kartalla ja sen kanssa varmasti yhdessä on päätöksiä tehty.Mutta se maalivahtipeli, se maalivahtipeli... No, The Mika tosin totesi äsken "ihmetelleensä, miksei Voutilainen päässyt pelaamaan enempää", joten potentiaalia siellä mitä ilmeisemmin on.
Riski on silti iso.
Mun mielestä isompi. Larmi tuli kuitenkin 19-vuotiaana U20-maailmanmestarina kakkosveskariksi ilman paineita, mutta nyt Voutilainen on suoraan lähtökohtainen ykkösveskari.