Juhlakauden 2019–2020 KICK-OFF 10.5. – ennakointi, liveseuranta ja jälkilöylyt

  • 29 457
  • 179

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Eiköhän aloiteta pohdinta jo hyvissä ajoin omassa ketjussa!

Perjantaina järjestetään jo perinteeksi muodostunut kick-off -tapahtuma, jossa on ollut tapana julkaista seuraavaa kautta koskevia pelaajasopimuksia.

Näin tulee tapahtumaan myös tällä kertaa ja illan päätteeksi kansa tulee huutamaan kovaan ääneen hurraa! -huutojen sijaan:

Kiitos Mika!


Kuka on ykkösveska? Onko leveyttä riittävästi CHL:ää varten? Löytyykö Mikan klubitakin taskusta julkaisemattomia jatkosopimuksia? Liikkuuko Hietanen perjantaina hallin läheisyydessä, vai onko Elmeri Eronen THE pakkihankinta? Huudattaako joku lavalla yleisöä heja heja heja Kerho! -huudolla?

Perjantaina olemme paljon viisaampia näiden kysymysten osalta.

Aki Heino orkesterinsa kanssa luo tunnelmaa sekä Suomen ja Kanadan välinen MM-ottelu näkyy Kerho-ravintolassa klo 17.15 alkaen.

Juhlakauden KICK-OFF perjantaina 10.5. - Hämeenlinnan Pallokerho

Tervetuloa paikan päälle viihtymään ja kiihtymään!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
17 aukeaa ovet ja heti sen jälkeen alkaa suomi-kanada eli onko julkaisut ym. jutut vasta pelin jälkeen eli joskus 20-21 aikaan...osaako joku vastata?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei me voida olla pettyneitä kick-offin antiin. Kerholla on immuniteetin tarjoava amuletti mestaruuden muodossa. Tuli ihan ketä vaan, aina voidaan vedota siihen, että mestaruuteen ei tarvita megavahvistuksia. Paras mahdollinen riittää. Kunhan saadaan pöytäkirjallinen pelaajia, niin sen jälkeen kaikki on omissa käsissä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse tapahtuma haisee tällä kertaa fiaskolta. Joukkue on ansaitulla kaudenpäätös reissulla eikä kukaan ole pokkaamassa palkintoja itse. Uudet kaverit joko vain ilmoitetaan tai sitten ne pomppii lavalle mutta ovat siellä yksikseen ilman joukkuetta. Sen lisäksi tilaisuutta vielä venytetään Mm-lätkän pelillä. Jätän tänä vuonna väliin, ollut viime vuosina muuten loistava tilaisuus, nyt on väkisin väännetty tilaisuus. Hyvä jos seura saa euroja.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kieltämättä tämän olisi aivan hyvin voinut järjestää joukkueen palauduttua etelän reissusta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Viime vuosinahan on Kick Off -tilaisuus ollut jo viikkoa aikaisemmin. Eiköhän siellä haluta nyt uudet sopparit julkisuuteen ja ensi vuoden kausikorttimyynnille kickstarttia, kun mennään jo pitkällä toukokuuta. Uudet pelaajasopimuksethan tässä tietysti ovat nyt keskiössä, vaikka siellä jaetaan myös palkintoja menneestä kaudesta ja huutokaupataan paitoja.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Vertailun vuoksi Tapparan Kick-off on 20.5. - taitaa tosin olla viimeinen.

Itse en pääse perjantaina paikalle ja harmittaa jo nyt, ettei paidoista voi tehdä ennakkotarjouksia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itse en pääse perjantaina paikalle ja harmittaa jo nyt, ettei paidoista voi tehdä ennakkotarjouksia.
Toivottavasti Cornetin paita löytyy ennen kick-offia.

E: Heti löytyi. Hyvä!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli lueskeltua viime kauden Kick-off ketjua ja aika pettyneet oli tunnelmat itse kullakin. Kovat oli odotukset ennakkoon ja lopulta Cornet ja Nenonen olivat sellaisia joista innostuttiin ja nämäkin olivat etukäteen selvillä. "Tässäkö tämä nyt oli?" jäi päällimmäisenä mieleen.

Nyt on odottavat tunnelmat tämän kauden Kick-offista ja vaikka lähtijöitä on, niin myös tulijoita on huhuttu. Moke kuvio on mielenkiintoinen ja saas nähdä millaiseksi se lopulta muodostuu. Voutilainen ihan ok hankinta mutta jatkaako sitten Karjalainen ja onko Reijolakin vielä mukana. Tämä yhdistelmä herättää kyllä kysymyksiä sen riittävyydestä.

Kenttäpelaajien osalta on muutama "varma" huhu jotka vaikuttavat etukäteen hyviltä hankinnoilta, ja näin on oltavakin kun lähtijätkin ovat kärkiukkoja. Itse luulen, että hankintojen mukana on ainakin yksi yllätysveto jota kukaan ei ole osannut ennakoida. Ainakin joku nuori kehityspelaaja, josta saadaan myöhemmin NHL-korvauksia.

Odotellaan nyt rauhassa vielä Kick-offin anti ennenkuin aletaan spekuloimaan ensi kauden mahdollisuuksia. Ja muistetaan edelleen, että vaikka viime kauden saldo oli melko laiha ja pettymys niin siitä huolimatta kausi päättyi parhaalla mahdollisella tavalla.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itse luulen, että hankintojen mukana on ainakin yksi yllätysveto jota kukaan ei ole osannut ennakoida.

Tänä vuonna odotan enemmänkin yllätyshankintoja, sikäli kun pääpirteittän koko jengi julkaistaan nyt. Jos jätetään ne joilla on optiot vielä lunastamatta, niin sopimuksia on vain 16 kappaletta. Täten tarvitaan melkein kaksinkertainen määrä lisää soppareita. Puolustus osastolla esimerkiksi on vain neljä sopparia nyt. Latvalan optio varmasti käytetään ja nyt kun Lada haluaa jatkaa, niin hänelle jatko. Vahvin ja varmin huhu pakistoon on Eronen ja se tekisi yhteensä 7 pakkia, eli vähintään 3 pakille olisi vielä paikka. Schira ja Hietanen olisi jompikumpi kuin lottovoitto ja todella kovia hankintoja, mutta molempia huhuillaan myös KHL:n. Puolustuksessa itse odotan yllätyksiä.

Hyökkäys taas on lukumäärältään jo hyvää tasoa. Kannisella siis luultavasti jo soppari ja samoin Monto ja näitä pidän nelosketjun ja rotaation miehinä alustavasti. Kunykkia ja Tikkaa huhutaan ja nämä olisivat hyviä hankintoja. Pieni kutina voisi olla että ainakin yksi ylläri laituri tulisi.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti sieltä tulis 1-2 ylläriä. Ärsyttää tuo kun kaikki uudet pelaajat on tiedossa jo joskus marraskuussa. Yksi pakki taitaa tulla josta, ei ole ollut isompaa huhua, onko se sitten Schira vai joku muu.
 

M10

Jäsen
Luvannut vähän heikkoa keliä perjantai-illalle - 60-70% todennäköisyydellä sadetta, sanoo Foreca. Mestaruuden takia väkeä varmaan valumassa aika paljon paikalle, joten olisi kiva kun terassillakin tarkenisi. Kyl noi ennusteet tuosta vielä muuttuu, sano. Muuten saa imuroida hiivaa pitkät päällä.

Kiva määrä paitoja huudettavana: ~53. Noista tulee aika kiva euromäärä seuralle (~20 000€ +/- 5k) ja kaikki viivan alle. Pelolla vaan odottelen, että millaisia maksuväline-ehtoja vetävät taas hatustaan.

"Maksuvälineenä käy ainoastaan käteinen, shekki, http:/ainapay.miukumauku.inet.fi tai tratta"
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Katsellaan mihin hintoihin nämä nousee. Ei tainnu kukaan odottaa ihan tonnin paitoja niistä talvisotapaidoistakaan.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kiva määrä paitoja huudettavana: ~53. Noista tulee aika kiva euromäärä seuralle (~20 000€ +/- 5k) ja kaikki viivan alle.

Katsellaan mihin hintoihin nämä nousee. Ei tainnu kukaan odottaa ihan tonnin paitoja niistä talvisotapaidoistakaan.

Olen aika varma, että mennään kokonaissummassa selvästi yli 25 000 euron. Kalleimmat paidat yli 1500 e/kpl.

Suuren määrän vuoksi osa lähtenee ihan kohtuuhinnoilla.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Olen aika varma, että mennään kokonaissummassa selvästi yli 25 000 euron. Kalleimmat paidat yli 1500 e/kpl.

Suuren määrän vuoksi osa lähtenee ihan kohtuuhinnoilla.
Eiköhän sieltä Komben, Seppälän, Jokisen paidat ole max 100-200e haitarissa. Toki kaikki ketkä oli Lauantaina/ sunnuntaina lavalla ovatkin sitten asia erikseen.
 

Ralph

Jäsen
"17.00 Ovet aukeavat
17.15 Suomi-Kanada
1. erätauko palkintoja
2. erätauko haastattelut Toivanen & Toivola
19.50 Uudet pelaajat
20.40 Aki Heino Band
21.30 Paitahuutokauppa
22.30 Aki Heino Band"

19:50 siis se odotetuin hetki.

Kuka haluaa huutaa mun puolesta mulle Nikkilän oranssin pelipaidan?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
"17.00 Ovet aukeavat
17.15 Suomi-Kanada
1. erätauko palkintoja
2. erätauko haastattelut Toivanen & Toivola
19.50 Uudet pelaajat
20.40 Aki Heino Band
21.30 Paitahuutokauppa
22.30 Aki Heino Band"

19:50 siis se odotetuin hetki.

Kuka haluaa huutaa mun puolesta mulle Nikkilän oranssin pelipaidan?

Jonoa luvassa hiukan ennen 19:50 sillä en usko että kauhean moni tulee lätkää seuraamaan. Tietenkin häppärit voi houkutella.
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Kuka haluaa huutaa mun puolesta mulle Nikkilän oranssin pelipaidan?

Vähän samaa vikaa. Ei oikein huvittaisi lähteä paikan päälle, mutta joku oranssi paita olis kiva huutaa... Pakko lie raahautua paikalle sopparien julkistamisen aikaan sitten, vaikka matkaa tulee paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös