Oho Pohjantähti areena, hallin nimi vihdoin myyty.
Ritari areena on historiaa, jatkossa pelataan Pohjantähti areenalla.
3+2v soppari Pohjantähti-areena nimestä
No niin Pohjantähti-Areena 3+2 vuotinenpahvi. Hyvä julkaisu tämäkin.
Kymmenen vuoden projekti on maalissa! VAMOS!Hienoa! Ihan sama mikä se "nimi" on kunhan saadaan myytyä. Puhekielessä taitaa olla nyt ja aina Rinkelinmäki.
Samaa mieltä. Kunhan molemmat on tyytyväisiä niin palvelee kaikkia. Ei muuta kuin isot kirjaimet katolle ja sillä mennään. Ei se Patriankaan nimi koskaan jäänyt, mutta sillä saivat näkyvyyttä ja virallisissa jutuissa se oli se. Nyt se on Pohjantähti ja minulle kelpaa sekin.Hienoa! Ihan sama mikä se "nimi" on kunhan saadaan myytyä. Puhekielessä taitaa olla nyt ja aina Rinkelinmäki.
Paikallinen, vakavarainen firma ilman korruptio- ym. rasitteita kelpaa aivan loistavasti hallisponsoriksi.Samaa mieltä. Kunhan molemmat on tyytyväisiä niin palvelee kaikkia. Ei muuta kuin isot kirjaimet katolle ja sillä mennään. Ei se Patriankaan nimi koskaan jäänyt, mutta sillä saivat näkyvyyttä ja virallisissa jutuissa se oli se. Nyt se on Pohjantähti ja minulle kelpaa sekin.
Olis mulle kelvannut ne Patrian korruptiorahatkin. Tosin sekin on vähän siinä ja siinä mikä on korruptiota. Kaikki asehankinnat ympäri maailman on melkoisia lehmänkauppoja. Joko siinä pelissä sitten pelaa mukana ja pärjää, tai muut pesee selkiä ja pärjää samalla kun itse kilttinä katselee vierestä. Niitä jenkkejä ja ryssiä kun ei ihan hirveästi kiinnosta mille diktaattorille mitäkin myy, kunhan myy. Täällä sitten jotkut vinkuu jotain moraalia, hommassa missä ei lähtökohtaisesti ole moraalia.Paikallinen, vakavarainen firma ilman korruptio- ym. rasitteita kelpaa aivan loistavasti hallisponsoriksi.
Hallista laatikon muotoinen?Kuinka iso Pohjantähden laatikkomainos saadaankaan hallin olkapäihin?
Jep, sanoisi Jääkaappi.Onko tilaisuudesta muuten live-kuvaa missään or not?
HPK Season KickOff 2019/2020Onko tilaisuudesta muuten live-kuvaa missään or not?
Jep, sanoisi Jääkaappi.
Loistavaa, kiitos tiedosta! Ja kiitoksia, @Jääkaappi! Muistelinkin, että samalla kuviolla hoitui striimaus myös vuosi sitten, which is nice.