Juhlakauden 2007–2008 hankinnat

  • 829 094
  • 2 956
Tila
Viestiketju on suljettu.

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Classenhan olisi nykyliigaan lähes huippuvahvistus. Teki edellisvuonna AHL:ssä 50 pinnaa ja viime kaudella DELissä huomattavasti esim. Rob Hiseytä paremmat tehot. Tiedä sitten, jatkuuko miehen sopimus Saksassa, mutta oiva ratkaisu olisi muutamassa joukkueessa vallitsevaan sentteripulaan.

Vancouver Canucksin kanssa sopimus.
 

The Rock

Jäsen
Eiköhän tämän suomalaisen rähinäveikon tehtävänä ole lähinnä tarjota sirkushuveja kansalle ja kiusata suippokorvia, hippohiiriä sekä muita pikkueläimiä harjoitusotteluissa. Todennäköisesti kaveri pakkaa laukkunsa ennen liigan alkua. Ja jos ei pakkaa, niin mikäs siinä, hyvin on siinä tapauksessa show'nsa vetänyt.

Eikä tosiaan ole Kantelus, vaan vähän tuntemattomampi sotilas.

Jos kyseessä todellakin on se kaveri, josta huhuja olen kuullut pikkulinnuilta ja vähän isommaltakin hömötiaiselta, niin luulisi tämän palstan rähinärosterilla olevan ainakin jonkinlaiset mällit näppäimistöllä, sillä sen verran kahjosta kaverista on kuitenkin kyse. Kyseinen jannu ei aivan täysillä valoilla kaukalossa surffaile ja totaalipimentymisiä tapahtuu varsin usein, eikä jälki silloin ole kaunista katseltavaa.

Itselleni kelpaisi siis varsin mainiosti, että tämä pugilisti tulisi harjoitusmatseihin tarjoamaan kahvia ja pullaa ässäfaneille sekä hieman hämmentämään soppaa esim. raumalaisten heimoveljiemme kanssa.

En kuitenkaan millään jaksa uskoa, että kyseessä on try-outtia (kiitos Matti Virmanen) kummallisempi hommeli ja kunhan treenipelit ovat ohi, palaa tämä jääkenttien soturi takaisin omantasoiseensa sarjaan.

Enemmän minua silti kiinnostaa tämä tuleva nikkari, josta on myös liikkunut huhuja tälläkin palstalla. Greg Pankewich, anyone? kapa?
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyseinen jannu, kun ei aivan täysillä valoilla kaukalossa surffaile. Totaalipimentymisiä tapahtuu varsin usein, eikä jälki silloin ole kaunista katseltavaa.

No kotimaisista vaihtoehdoista ei tuohon sovi kuin yksi: Timo "Willimies" Willman.

Ei kai hän nyt sentään oikeasti ole tekemässä paluuta SM-liigaan (edes harjoituspeleissä?) Ei silti haittais, jos tulisi edes yhteen Ässät-Lukko peliin ja jättäisi aivot narikkaan ;)
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Juuri kun meinasin kirjoittaa, että kuinka hauskaa on lukea kunnon itkupotkupillastumisia, niin teitkin sen ihan itse.

Eihän Ässillä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin hankkia vielä vähintään yksi jo taitonsa näyttänyt pelimies joukkueeseen. Kaikki muu olisi fanien aliarvioimista ja tietyissä määrin jopa kusetusta.

Mutta joo, onhan se selvä ettei Ässäjohtoa/joukkuetta saa joidenkin mielestä kritisoida ollenkaan. Käsittämätön juttu kaiken kaikkiaan.

Eiköhän Ässät hanki juuri niin kovia pelimiehiä kuin mitä on tarjolla ja mihin rahat riittävät. Piste. Jos se ei riitä faneille niin se on voi voi. Mutta hei, eihän kaksivuotiasta lastakaan ole helppo saada ymmärtämään, että kaikkia leluja ei vain voi saada.

Minun mielestäni kaikkia saa kritisoida, jopa Ässiä ja Mannerheimia. Minusta tosin kritiikin pitäisi olla rakentavaa ja sisältää parannusehdotuksia. Pelkkä haukkuminen on mielestäni täysin hyödytöntä. Turha se on muiden tekemisiä haukkua, jos ei itse pysty parempaan. Voi olla, että Ässäjohto on perseestä ja on toiminut typerästi pelaajamarkkinoilla. Minulla tosin ei ole mitään tietoa sellaisesta, koska en tiedä mitä kulisseissa tapahtuu. Koska en tiedä mitä kulisseissa tapahtuu, en hauku enkä kehu. Minä vain yksinkertaisesti uskon, että Ässäjohto tekee parhaansa.

Eipä silti, niinhän se työelämässäkin on, että toiset esimiehet tuppaavat odottamaan ja vaatimaan mahdottomia. Vähän niinkuin monet fanit.

Minä poistun kesälaitumille ja lopetan keskustelun tähän. Taitaa olla parempi vain lueskella näitä juttuja ottamatta osaa niihin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän Ässät hanki juuri niin kovia pelimiehiä kuin mitä on tarjolla ja mihin rahat riittävät. Piste.

Aivan, joten lupaillaan sitten vaan sitä mitä on realistista edes hankkia. Eikä tässä nyt ole mitään aihetta kritiikkiin, enkä sitä ole hirveästi täällä nähnytkään. Eiköhän sieltä ihan oikeasti kova jantteri ole vielä tulossa.

Turha se on muiden tekemisiä haukkua, jos ei itse pysty parempaan.

Väärin. Itse ei tarvitse osata edes luistella, mutta silti voi kritisoida vaikkapa Timo Willmania huonoksi luistelijaksi liigatasolle. Tai itse osaamatta soittaa sointuakaan kitaraa, voi haukkua Slayerin sooloja huonoiksi.

Taitaa olla parempi vain lueskella näitä juttuja ottamatta osaa niihin.

Näin lyhyellä katsauksella voi tosiaankin olla näin. Hyvää kesää.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Eiköhän Ässät hanki juuri niin kovia pelimiehiä kuin mitä on tarjolla ja mihin rahat riittävät. Piste. Jos se ei riitä faneille niin se on voi voi. Mutta hei, eihän kaksivuotiasta lastakaan ole helppo saada ymmärtämään, että kaikkia leluja ei vain voi saada.

Minun mielestäni kaikkia saa kritisoida, jopa Ässiä ja Mannerheimia. Minusta tosin kritiikin pitäisi olla rakentavaa ja sisältää parannusehdotuksia. Pelkkä haukkuminen on mielestäni täysin hyödytöntä. Turha se on muiden tekemisiä haukkua, jos ei itse pysty parempaan. Voi olla, että Ässäjohto on perseestä ja on toiminut typerästi pelaajamarkkinoilla. Minulla tosin ei ole mitään tietoa sellaisesta, koska en tiedä mitä kulisseissa tapahtuu. Koska en tiedä mitä kulisseissa tapahtuu, en hauku enkä kehu. Minä vain yksinkertaisesti uskon, että Ässäjohto tekee parhaansa.

Eipä silti, niinhän se työelämässäkin on, että toiset esimiehet tuppaavat odottamaan ja vaatimaan mahdottomia. Vähän niinkuin monet fanit.

Minä poistun kesälaitumille ja lopetan keskustelun tähän. Taitaa olla parempi vain lueskella näitä juttuja ottamatta osaa niihin.

Voitko yksilöidä ajatuksen "jos ei itse pysty parempaan". Ei kai nyt ketään odotakaan että fanien pitäisi vielä alkaa hoitamaan myynnin, markkinoinnin, yhteistyösopimukset, pelaajahankinnan jne. Ässissä olevat miehet on palkattu sitä tehtävää hoitamaan. Jos he eivät ole kykeneväisiä siihen, täytyy heidät vaihtaa. Nähdäkseni Ässissä toimiva henkilökunta ei ole yhtä kuin Porin Ässät.

Toisekseen Ässien johtoa ei mielestäni ole mitenkään yliampuvasti kritisoitu, enkä sitä toki itsekään tee ennen kuin siihen on aihetta (toivon ettei näin käy). Kauden alussa ja sen päättyessä katsotaan miten joukkueen kokoamisessa ollaan onnistuttu, itse uskon että nämä pari kovaa kaveria sinne vielä hankitaan.

Rahasta on turha puhua, Ässillä sitä on ja sitä tulee/voidaan käyttää ilman pelkoa taloudellisesta kurimusta. Totta kai kohtuus tulee aina olla, eikä täällä varmasti ketään odota Ässien olevan päivänselvä play-off joukkue vaan joukkue jolla on realistiset mahdollisuudet kasin sakkiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jaahas, Kultaranne-Nurminen on nyt sitten varmanoloisesti (HPK-ketjun mukaisesti) menossa Hämeenlinnaan. Kuinkahan paljon enemmän tarjottiin, kun H-linna alkoi kiinnostamaan Poria enemmän? 1-kenttään molemmissa oli paikka tyrkyllä. Ois voinut kuvitella, että Ässistäkin olisi yhtä hyvä pahvi pystytty tällä kertaa lyömään käteen...
 

Redhot

Jäsen
Jaahas, Kultaranne-Nurminen on nyt sitten varmanoloisesti (HPK-ketjun mukaisesti) menossa Hämeenlinnaan. Kuinkahan paljon enemmän tarjottiin, kun H-linna alkoi kiinnostamaan Poria enemmän? 1-kenttään molemmissa oli paikka tyrkyllä. Ois voinut kuvitella, että Ässistäkin olisi yhtä hyvä pahvi pystytty tällä kertaa lyömään käteen...

Menestys mahdollisuudet ovat kuitenkin toista luokkaa mitä ne Porissa olisi. Jos kumpaankaan jengiin ei ole mitään tunnesiteitä ja pöydällä saman arvoiset pahvit, niin ratkaisu on aika helppo tehdä ry:n hyväksi. Näin minäkin olisin Nurmisen housuissa tehnyt.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Menestys mahdollisuudet ovat kuitenkin toista luokkaa mitä ne Porissa olisi. Jos kumpaankaan jengiin ei ole mitään tunnesiteitä ja pöydällä saman arvoiset pahvit, niin ratkaisu on aika helppo tehdä ry:n hyväksi. Näin minäkin olisin Nurmisen housuissa tehnyt.

Totta tuokin, varmaankin vaikutti myös PaTun menemiseen Kerhoon. Kummasti HPKkin alkaa näyttämään nykySM-liigassa taas vahvalta hyökkäyksen osilta...kokeneita kavereita Hassinen, PaTu, AUK, Nurminen, saa nähdä hommaako ne vielä Saarelankin! :/

Positiivista kuitenkin, että tällä kertaa Ässät kuitenkin teki edes tarjouksen Kaitsulle eikä asia ollut ihan pelkästään huhu asteella.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, näin jälkikäteen rupeaakin vaikuttamaan yhä enemmän siltä, että olisi sittenkin kannattanut latoa Tuomiselle yhtä paljon euroja käteen kuin HPK, jolloin mies olisi varmasti Ässiin tullut. Käsittääksenihän Ässät ei hirveän kiinnostunut Tuomisesta tuon palkkapyynnön kanssa edes ollut. Näin jälkikäteen katsottuna voidaan kuitenkin sanoa, että olisi istunut täydellisesti Ässien ykköseen Kivenmäen ja Häppölän kanssa, kun ei parempiakaan olla haaviin saatu: on tarpeeksi hyvä maalintekijä, ampuu oikealta ja hoitaa erinomaisesti myös puolustusvelvoitteet. Eipä tarvitsisi enää mitään toivotaan toivotaan -hankintoja metsästää Atlantin takaa, vaan samalla rahalla oltaisiin ihan tuttu ja turvallinen Patukin saatu Ässiin.

Ketjut
Tuominen - Häppölä - Kivenmäki
Joensuu - Tähtinen - Virkkunen
eivät edes kuulostaisi yhtään pöllömmiltä tämän päivän SM-liigaan, itse asiassa päinvastoin. Ulkomaalaispaikkakin olisi näin ollen jäänyt käyttövaraksi myöhemmälle, loukkaantumisten tai jonkun osa-alueen pettämisen varalle.

Mutta tämä Patun menettäminenhän toki korvataan helposti sillä, että hankintaan ykkösketjutasoinen laituri vielä kesän aikana. Toivotaan todella niin.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Lienee Kaitsulla soineet "uimalakki, uimalakki" huudot päässä kun Ässät on paperia Nurmiselle tarjonneet. Kovaa on Porissa aina Kaitsua kyykytetty, vaikea sanoa onko se vaikuttanut yhtään/ollenkaan tulevan kauden seuraa valittaessa.

Itse en usko Nurmisen kaltaisen sotaratsun piitanneen menestysmahdollisuuksien perään, jos hän näin ajattelisi, olisi tuossa saman matkan päässä myös pk-seudun joukkueita. Hpk ei kuitenkaan todennäköisestikään mikään takuumenestyjä Jalosen poistuttua tule olemaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ketjut
Tuominen - Häppölä - Kivenmäki
Joensuu - Tähtinen - Virkkunen
.

Tätä on aivan turha enään edes jossitella, mutta ehdottomasti tuossa tapauksessa 1.ketju olisi ollut Kivenmäki-Tähtinen-Tuominen. Häppölä ja Tuominen samassa kentässä olisi aivan liian hidas yhdistelmä ja Mave joutuisi odottelemaan yksin siniviivalla sankareita :)

Siis jos tulee liukas laituri rapakon takaa -> Häppölä 1.kenttään
Jos tulee verkkaammin liikkuva, mutta myös puolustustehtävät hoitava -> Tähtinen 1.kenttään
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja showmies löytyy listalta Timo Willman, Pasi Reunanen, Miikka Luodes, Heikki Laine, Jani Honkanen, Tuomas Koskinen tai Jani Virtanen...

Jos kyseessä on tosiaan voimahyökkääjä, kuten Mestisfani sanoi, niin se karsii osan nimistä tuosta listasta.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos kyseessä on tosiaan voimahyökkääjä, kuten Mestisfani sanoi, niin se karsii osan nimistä tuosta listasta.

Jos yhdistelee parin nimimerkin huhut eli oletetaan, että se on joku tuosta listasta ja joskus Mestiksessä pelannut hyökkääjä, niin silloin ainoa vaihtoehto on Pasi Reunanen, jolla on jopa Ässä-taustaa vuosien takaa. Tosin ei mene kyllä kategoriaan "maalintekopotentiaalia".

Ei tästä nyt jaksa sanoa yhtään mitään, zzzzzzz.
 
Viimeksi muokattu:

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Jos kyseessä on tosiaan voimahyökkääjä, kuten Mestisfani sanoi, niin se karsii osan nimistä tuosta listasta.

Toisin sanoen kolme viimeistä miestä. Timo Willman taitaa olla myös jo suljettu pois, joten jäljelle jää kolme miestä Pasi Reunanen, Miikka Luodes ja Heikki Laine.

Näistä kolmesta Pasi Reunanen on vanhin (s. 1980) mutta on urallaan seilannut lähinnä Mestiksen ja Suomi-sarjan väliä, joissa tosin on saanut kasaan aika vakuuttavat jäähyminuutit. Reunasta puoltaa viihdehankintana jäähyjen lisäksi se, että herralla on takana myös kausi Ässien A-junnuissa, joten pienelle osalle Ässä-faneista mies voi olla jopa tuttukin. Kooltaan mies on kolmikon pienin, joka ei tietenkään tarkoita, että kyseessä olisi mikään kääpiö.

Miikka Luodes on -85 syntynyt, suhteellisen isokokoinen pelaaja, joka on pelannut jopa pari peliä Liigaa Ilveksen paidassa ilman tilastomerkintöjä. Jäähymäärät viittaavat aika kovaotteiseen herraan, tosin miesten pelejä ei takana ole kuin kahden kauden verran, joten kovin suuria johtopäätöksiä ei oikein voi vetää.

Heikki Laineella on eniten kokemusta SM-liigasta ja sijoittuu iältään kahden edellisen väliin (s. 1983). Mikäli ideana on hankkia sirkushuveja kansalle, saattaa ongelmaksi muodostua kahta muuta ehdokasta pienemmät jäähymäärät, jotka viittaisivat hieman rauhallisempaan luonteeseen. Kokoa tälläkin pelaajalla on kyllä ihan riittävästi kovaan peliin. Pisteilläkään ei herra ole ihmeemmin herkutellut, joten pitäisin suurena ihmeenä, jos Laine olisi tulossa Try-Outille.

Näistä kolmesta oma veikkaukseni osuu Pasi Reunaseen, joka niin jäähyminuuttien, kuin kokonsakin puolesta voisi toimia jonkinlaisena agitaattorina/pugilistina harjoituspeleissä. Tilastojen valossa Reunanen saattaisi pysyä liigavauhdissakin mukana ja mikäli kuntopuoli on kohdallaan. Aineksia saattaisi olla samantyyliseen rooliin, kuin Patrik Forsbackalla on ollut pari viime vuotta.

Nämä siis ilman, että olen yhdenkään pelaajan otteita ennen nähnyt, joten arviot saattaa mennä pahastikin harhaan.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Jos yhdistelee parin nimimerkin huhut eli oletetaan, että se on joku tuosta listasta ja joskus Mestiksessä pelannut hyökkääjä, niin silloin ainoa vaihtoehto on Pasi Reunanen, jolla on jopa Ässä-taustaa vuosien takaa. Tosin ei mene kyllä kategoriaan "maalintekopotentiaalia".

Ei tästä nyt jaksa sanoa yhtään mitään, zzzzzzz.
Öö. olenko missannut jotain, vai onko ollut puheita että tällä tulevalla show-miehellä pitäisi olla jotain pelillisiäkin avuja? puheiden mukaan siis vain tähän tarkoitukseen kaveri poriin näytille tulee. Ei maven oppipojaksi.

Tulevan ulkomaalaisen uskotaan ja huhuillaan olevan kyllä fyysinen ja omaavan maalintekopotentiaalia, mutta tämä tuleva "tryout" mies nyt ei liity siihen mitenkään.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, Kultaranne-Nurminen on nyt sitten varmanoloisesti (HPK-ketjun mukaisesti) menossa Hämeenlinnaan. Kuinkahan paljon enemmän tarjottiin, kun H-linna alkoi kiinnostamaan Poria enemmän? 1-kenttään molemmissa oli paikka tyrkyllä. Ois voinut kuvitella, että Ässistäkin olisi yhtä hyvä pahvi pystytty tällä kertaa lyömään käteen...

Pori ei edelleenkään ole mikään jääkiekkoilijan unelmakohde joten tuskin tarjouksessa on ollut edes enemmän rahaa. HPK taas on toisesta äärilaidasta. Vuosi toisensa jälkeen saa haluamansa pelaajat ja toimii todella hyvin ponnahduslautana kirkkaimpiin valoihin ja suurempien tilipussien seuroihin. Monella vaan lento katkeaa kerhosta pois lähtiessä. Ei itketä Nurmisen perään, teki varmaan viisaan päätöksen mennessään kerhoon.
Toimistolta todellakin odotellaan lupauksien täyttämistä valmiilla pelimiehellä/ pelimiehillä. Vapaina ovat suomalaisista ainakin Torkki, Saarela ja Karalahti. Näistä Torkki olisi suorastaan loistava kaappaus.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Pori ei edelleenkään ole mikään jääkiekkoilijan unelmakohde joten tuskin tarjouksessa on ollut edes enemmän rahaa. HPK taas on toisesta äärilaidasta.
...
Vapaina ovat suomalaisista ainakin Torkki, Saarela ja Karalahti. Näistä Torkki olisi suorastaan loistava kaappaus.

Ai ei enemmän rahaa? Perinteisesti Nurmisen ikäiset jääkiekkoilijat menevätkin ihan rakkaudesta lajiin sinne minne sydän halajaa eniten. Taatusti on kerhon tarjouksessa ollut sama ja hyvin luultavasti suurempi numero kuin Porin tarjouksessa. Ei Nurmisen tarvitse enää itselleen mitään todistella ja präniköitäkin on hyllyssä ihan riittävästi. Tokihan menestymismahdollisuudet ovat hämeenlinnassa ennakkoon ajatellen huomattavasti paremmat, mutta en todellakaan usko että raha ei olisi ollut se tärkein tekijä tässä siirrossa.

Karalahti ei todellakaan ole vapaana, ei millään mittapuulla. HIFK päättää mitä miehellä tekee eikä Pena halvalla sopimusta myy pois. En näe yhtään mitään mahdollisuutta enkä sen puoleen järkeäkään että tuollaista edes ajateltaisiin.

Saarelan juna taisi Ässien osalta mennä jo ohi pysäkin. Torkki nyt olisikin jotain niin suurta ettei mitään määrää.

Mutta mutta. Hampaatonta kanukkia odotellessa...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toisin sanoen kolme viimeistä miestä. Timo Willman taitaa olla myös jo suljettu pois, joten jäljelle jää kolme miestä Pasi Reunanen, Miikka Luodes ja Heikki Laine.

Näistä Luodes ei ole ikinä Mestistä pelannut ja Heikki Lainetta ainoastaan nimimerkki Q voisi väittää miksikään nyrkkisankariksi, joten Pasi Reunanen sen on oltava, jos noita paria nimimerkkiä on uskominen. Joku paremmin tietävä (Animal?) voisi miehen pugilistin ominaisuuksista enemmän kertoa. Itse en oikein jaksa uskoa Suomi-sarjasta tulevaan pelotteeseen.

RaikkA kirjoitti:
Öö. olenko missannut jotain, vai onko ollut puheita että tällä tulevalla show-miehellä pitäisi olla jotain pelillisiäkin avuja? puheiden mukaan siis vain tähän tarkoitukseen kaveri poriin näytille tulee. Ei maven oppipojaksi.

Kyllähän tuolla edellisellä sivulla joku väitti Ässä-johdon kertoneen, että tulossa on kovanyrkkinen kaveri, jolla on myös maalintekopotentiaalia.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän tuolla edellisellä sivulla joku väitti Ässä-johdon kertoneen, että tulossa on kovanyrkkinen kaveri, jolla on myös maalintekopotentiaalia.

Sillä se humaltuneeksi väitetty ässätoimiston mies tarkoitti kaiketi tulossa olevaa nikkaria. Tältä suomalaiselta rakkikoiralta odotetaan varmasti vaan niitä toisenlaisia osumia.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Joku paremmin tietävä (Animal?) voisi miehen pugilistin ominaisuuksista enemmän kertoa.
Tälläisiä Animal jutteli toisaalla.
Animal@nyrkkialeukaperiinforum kirjoitti:
Taklaa kovaa, suurin osa jäähyistä on tullut väkivaltaisuudesta ja tappeluista. Sanotaanko vielä näin, että majakanvalo saattaa joskus päässä ns. sammua.

Jos Reunanen on tämä kyseinen herra, niin nyrkki puhuu saletisti harjoitusotteluissa. Fysiikka on tähän tiettyyn hommaan kunnossa ja asenne riittää varmaan ketä vastaan tahansa. Enkä usko, että kuvittelee saavansa paikan Ässistä pelillisten ominaisuuksiensa ansiosta.
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä olen oikeastaan tyytyväinen, että ulkomaalaisista ei ole vielä kuulunut mitään. Eiköhän ne keväällä ja alkukesästä hankitut pohjois-Amerikkalaiset ole usein luokkaa Greg Classen. Minä ottaisin mielelläni jonkun, joka vielä tässä vaiheessa uskoisi pääsevänsä ensi kaudeksi NHL:ään.

Juu, ole huoletta. Ei ole ihan Classenin tasoisia miehiä tulossa.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Juu, ole huoletta. Ei ole ihan Classenin tasoisia miehiä tulossa.
Jep tuskin tulee miestä jolla on alla 90 NHL-matsia ja voimassa oleva sopimus änäriseuraan.


Reunanen voi olla tullessaan kyllä aika yleisöön menevä pelaaja, toivottavasti tekee fobbat...
 
Viimeksi muokattu:

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Näistä Luodes ei ole ikinä Mestistä pelannut ja Heikki Lainetta ainoastaan nimimerkki Q voisi väittää miksikään nyrkkisankariksi, joten Pasi Reunanen sen on oltava, jos noita paria nimimerkkiä on uskominen.

Unohdin tuossa kirjoituksessani tyystin tuon Mestis-pointin, Sorry. Laineesta kirjoitin, tai ainakin oli tarkoitus kirjoittaa samansuuntaisesti. Reunanen on omastakin mielestä se ainoa vaihtoehto noista kolmesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös