Eihän tässä ole kuin yksi järkevä ratkaisu: tehdään Konttisesta hyökkääjä!
Kyllä! Näin saataisiin stereotyyppinen pelaaja ässien ykköskentän hyökkääjästä. Taitava hyökkäyspäässä ja haluton sekä veltto puolustuspäässä.
Eihän tässä ole kuin yksi järkevä ratkaisu: tehdään Konttisesta hyökkääjä!
Takon kanssa juttelin eilen ja kysyin suoraan häneltä, että onko ykkösen laitaan tulossa ketään ja hän sanoi että Sakari Salminen pelaa oikeaa laitaa.
Kyllä! Näin saataisiin stereotyyppinen pelaaja ässien ykköskentän hyökkääjästä. Taitava hyökkäyspäässä ja haluton sekä veltto puolustuspäässä.
Offtopicci loppuu mun osalta tähän, enkä jaksa naisasioitani tai märkiä uniani tässä yhteydessä kommentoida.
Ehdotuksia vahvistuksiksi:
1. perustelut: huomioi pelaajan kuva ! Sopii täydellisesti Porin katukuvaan.. ;-)
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=2701
Oliskohan kaverille paikkaa "kuuluisassa" Saunan Pesää! laulu -ja soitinyhtyeessä..
Ehdotuksia vahvistuksiksi:
1. perustelut: huomioi pelaajan kuva ! Sopii täydellisesti Porin katukuvaan.. ;-)
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=2701
Oliskohan kaverille paikkaa "kuuluisassa" Saunan Pesää! laulu -ja soitinyhtyeessä..
Tänään näin Kari Takon kuntosalilla ja kysyin ihan suoraan, että onko ykkösen laitaan tulossa ketään, niin hän sanoi että Sakari Salminen pelaa siinä.
Eikös se Kivenmäki jossain haastattelussa sanonut, jotain uuden nulikan kouluttamisesta maalintekijäksi. Olisiko ollut silloin jo kaavailussa SS?
No tuo oli multa huono heitto illan hämärässä, sorry..
En vaa ymmärtänyt tuota ennen kautta alkavaa morkkaamista valmentajaa kohtaan, mutta rauha maassa. Samoja asioitahan tässä kuitenkin loppupeleissä toivotaan.
Luuletko tosiaan, että Takko lavertelisi kesken olevista neuvotteluista.
Salminen aloittanee ykkösen nulikkana, varmasti ollaan tutkalla ulkomaille kuitenkin.
Takkohan totesi Ässät-Lukko ottelussa, että viime aikoina on saatu aika rauhassa toimia, eikä tiedot ole päässeet julkisuuteen ennen aikojaan.
Eurohockey.net
Posted 15/8/2007:
Pasi Reunanen From Ässät Pori to Unknown
Status: Confirmed
Blake Robson From Ässät Pori to Unknown
Aika erikoinen kommentti. Tällä hetkellä neljässä ensimmäisessä kentässä ei minun mielestäni ole kun Rantanen (try-out), Savinainen(try-out) ja Salminen, joka paikkaa tällä hetkellä toistaiseksi ykkösen laituria mikä toivottavasti löydetään.kai rosterissa äijiä on, mutta melki puolet on ilman yhtään liigamatsia.
Tästä olen kyllä samaa mieltä, kahta äijää ryhmä huutaa.Ei näillä voi lähtee vielä kauteen?
Joo, tarkoitin lähinnä että on miehiä rosterissa joilla on joko hyvin vähän liigakokemusta tai vähän kokemusta isommasta roolista esim. ylivoimasta.Aika erikoinen kommentti. Tällä hetkellä neljässä ensimmäisessä kentässä ei minun mielestäni ole kun Rantanen (try-out), Savinainen(try-out) ja Salminen, joka paikkaa tällä hetkellä toistaiseksi ykkösen laituria mikä toivottavasti löydetään.
Tästä olen kyllä samaa mieltä, kahta äijää ryhmä huutaa.
Laadukasta pakkia joka mielellään right ja kovaa pelaava sekä ykkösen snaipperia joka luonnollisesti myös right.
Se polliisi tarvis kyl kans jostain saada. Nickersson olisi hyvä vaihtoehto koska sitten ei tarvisi hankkia sitä puolustajaa ja poliisia erikseen, ne olisi samassa paketissa. Turha sitä on silti vissii odotella...
Kuka muistaa viimevuosilta jotain keskenkauden hankintoja jotka olis vaikuttanu kauden lopputulemaan? Menestyneet joukkueet on mun muistaakseni ollu aina tässäkohtiin aikalailla kasassa?
05-06: Nickerson & Hisey - tulivat kesken kauden ja mielestäni olivat tärkeä osa Ässiä hopeakaudella.
06-07: Lupaschuk & Boumedienne - viime kauden mestari Kärpät hommasi ykköspakkiparinsa kesken kauden. Molemmat olivat iso osa Kärppien viime kauden pleijarisuoritusta.
Eurohockey.net
Posted 15/8/2007:
Pasi Reunanen From Ässät Pori to Unknown
Blake Robson From Ässät Pori to Unknown
Joka näiden "vahvistusten" perään itkee eivät tiedä jääkiekosta yhtään mitään taikka eivät ole käyneet katsomassa yhtään harjoituspeliä. Kummallakaan ei mitään käyttöä liigapelissä.
Se on kato huumoria.
Tää Kuiper kuulostaa kyllä todella hyvältä. Juuri sitä mitä pata tarvitsee pakistoon. Ehdotonta plussaa on tuo 2kk koe-aika.