Yhdyn kyllä edellisiin, mutta en mielelläni lähtisi joukkolynkkaamaan, kun en tunne tapausta paremmin.
Tarkemmin ajateltuna, tuossa kyllä haiskahtaa henkinen raumalaisuus.
Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
Terve vaan. Tarkoititteko minua kun puhutte joukkolynkkaamisesta. Jos minusta puhutte, niin ihmettelen kyllä minkä vuoksi. Minä en ole henkisesti enkä fyysisesti raumalainen ja en tule koskaan olemaan. Olen ikuinen ässäfani ja tulen olemaan aina. Käsittämätöntä jos täällä aletaan heti lynkkaamaan. Myönnän ja pyydän anteeksi kun olen kirjoittanut joitain pirun suomi24 juttuja tänne. Niitä en täällä enää levitä. Tämä anteeksipyyntö ei tule sen vuoksi että pelkäisin. Minä en pelkää. Ihmettelen vaan että miksi pitäisi lynkata. Itsellä näkyy ulospäin että olen ikuinen patasydän ja tulee näkymään ja se on todella lähellä sydäntä. Se näkyy jopa kaupungilla kun liikun.
Ässien peli alkaa kulkea se on varma, koska joukkue on treenannut kovaa ja puuttuihan joukkueen kokoonpanosta Virkkunen, Kivenmäki, Kemppainen ja Salminen, josta on tulossa oma suosikkipelaajani tulevaisuudessa. Sakesta on tulossa kova jätkä. Tämä on aivn täysin tosi juttu.