Juhlakauden 2007–2008 hankinnat

  • 829 109
  • 2 956
Tila
Viestiketju on suljettu.

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen ikuisesti ässäfani

Eli sinutko Ässien siis pitäisi haastaa oikeuteen perättömien huhujen levittelystä Jatkoaikaan kuulopuheiden perusteella vai? :D

Ei vaan sen joka kirjoittaa suomi24:ssä tämän jutun ja on alkujaan laittanut liikkeelle ja vielä käyttänyt minun nimimerkkiäni jota käytän muualla. Minä en ole tätä alulle laittanut ja en halua tästä enää kirjoittaa vaan haluan kannustaa ässiä ja sitä myös tulen tekemään. Minä en ole väärää tietoa levittänyt vaan halusin vaan tietoa että onko asia näin. Sorry jos olen aiheuttanut väärän tiedon myötä sellaisia tuntemuksia. Olen itse ostanut kausarin ja samalla voin myös kertoa tämänkin jutun että omasta autosta näkyy että olen ässäfani. Kaksi fanilippua toinen takalasissa ja toinen sivulasissa ja fanipaidat sivulaseissa. Se kertoo kaiken. Mave on oma suosikkipelaajani ja siksi kysyin sitä koska omistan Maven fanipaidan.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin tässä aikaisin aamusta laittaa vähän viestiä. Pyydän vielä kerran anteeksi siitä että oman kirjoitukseni kautta tuli osalle sellainen tunne että yritän levittää väärää tietoa. Olen sulatellut tätä nyt ja en tule enää kirjoittamaan suomi24 juttuja ja en ole aikaisemmin niitä kyllä levitellyt kauhean paljon, mutta itsellä vaan yksikertaisesti keitti, kun tuo ässävihaaja on kirjoittanut mun nimimerkillä sontaa ja tarkoitan sillä sitä mitä käytän toisessa foorumissa. Nyt lopetan sen. Anteeksi vielä kerran.

Nyt asiaan. Ässät pelaa tänään pronssipelin ja toivotaan että homma alkaisi toimia, vaikka kyllä nämä säätkin verottavat varmasti, kun 30 asteen helteessä pelataan lätkää, mutta sehän kuuluu asiaan että harkkapelejä pelataan tässä vaiheessa kautta.

Tsemppiä ässille ja toivotaan että voitto tulisi.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Ajattelin tässä aikaisin aamusta laittaa vähän viestiä. Pyydän vielä kerran anteeksi siitä että oman kirjoitukseni kautta tuli osalle sellainen tunne että yritän levittää väärää tietoa. Olen sulatellut tätä nyt ja en tule enää kirjoittamaan suomi24 juttuja ja en ole aikaisemmin niitä kyllä levitellyt kauhean paljon, mutta itsellä vaan yksikertaisesti keitti, kun tuo ässävihaaja on kirjoittanut mun nimimerkillä sontaa ja tarkoitan sillä sitä mitä käytän toisessa foorumissa. Nyt lopetan sen. Anteeksi vielä kerran.

Nyt asiaan. Ässät pelaa tänään pronssipelin ja toivotaan että homma alkaisi toimia, vaikka kyllä nämä säätkin verottavat varmasti, kun 30 asteen helteessä pelataan lätkää, mutta sehän kuuluu asiaan että harkkapelejä pelataan tässä vaiheessa kautta.

Tsemppiä ässille ja toivotaan että voitto tulisi.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.

Ei herra jumala. En keksi muuta sanottavaa, kuin rauhoitu nyt vähän.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No niin eli moni varmaan saa huokaista helpoituksesta,jos on pelännyt Ässien pestaavan Reunasen tai Robsonin.Aika suoraan Härkälä sanoo haastattelussa,että tämä ei ehkä ole heille oikea sarjataso.
Ilmeisesti sopimuksia ei olla kuitenkaan irtisanomassa,mutta tämä hyväksyttäneen,kun miehiä tuntuu muutenkin tippuvan joukosta.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Ajattelin tässä aikaisin aamusta laittaa vähän viestiä. Pyydän vielä kerran anteeksi siitä että oman kirjoitukseni kautta tuli osalle sellainen tunne että yritän levittää väärää tietoa. Olen sulatellut tätä nyt ja en tule enää kirjoittamaan suomi24 juttuja ja en ole aikaisemmin niitä kyllä levitellyt kauhean paljon, mutta itsellä vaan yksikertaisesti keitti, kun tuo ässävihaaja on kirjoittanut mun nimimerkillä sontaa ja tarkoitan sillä sitä mitä käytän toisessa foorumissa. Nyt lopetan sen. Anteeksi vielä kerran.

Nyt asiaan. Ässät pelaa tänään pronssipelin ja toivotaan että homma alkaisi toimia, vaikka kyllä nämä säätkin verottavat varmasti, kun 30 asteen helteessä pelataan lätkää, mutta sehän kuuluu asiaan että harkkapelejä pelataan tässä vaiheessa kautta.

Tsemppiä ässille ja toivotaan että voitto tulisi.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.


Samaa mieltä I:n kanssa. Lopetetaan moinen sonta ja keskitytään olennaiseen. Tiedoksi vielä että voisit tuon sun mottosi laittaa sinne motto osastolle, että se näkyisi siinä viivan alla. Alkaa kohtuun tylsältä vaikuttamaan joka viestisi perässä, joita ei tule kovin aniharvoin.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulossa ovat. Nimimerkki Öreborg Suomi24.fi -palstalta sen sanoi. Voitto on meidän.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
En tie mitä tähän nyt voisi kommentoida, mut voihan nyt vittu!

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Yhdyn kyllä edellisiin, mutta en mielelläni lähtisi joukkolynkkaamaan, kun en tunne tapausta paremmin.

Tarkemmin ajateltuna, tuossa kyllä haiskahtaa henkinen raumalaisuus.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Älkää nyt lyökö kaveria. Jokainen meistä tekee virheitä. Samaa joukkuetta tässä kannatetaan. Yhteistä köyttä tässä olisi vedettävä, kun kerran taas kauden alla joukkueen kanssa yhdessä kontataan!
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Älkää nyt lyökö kaveria. Jokainen meistä tekee virheitä. Samaa joukkuetta tässä kannatetaan. Yhteistä köyttä tässä olisi vedettävä, kun kerran taas kauden alla joukkueen kanssa yhdessä kontataan!

No joo, samaa mieltä. Annetaan jo olla. "Keskustellaan" vaikka sitten Sulosta, Perrystä ja Perse-Karista.

Elämme kovia aikoja, varsinkin kun niitä vahvistuksia ei kuulu ei näy.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No joo, samaa mieltä. Annetaan jo olla. "Keskustellaan" vaikka sitten Sulosta, Perrystä ja Perse-Karista.

Elämme kovia aikoja, varsinkin kun niitä vahvistuksia ei kuulu ei näy.


Vahvistuksia?Eikö nyt olla lähinnä johtoporras lupaillut ja puhunut,että verkot en vesillä ykkösen laitahyökkääjän suhteen?
Nickerson olisi sitten taas bonusta mikä otettaaisiin mukaan,jos saadaan.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Älkää nyt lyökö kaveria. Jokainen meistä tekee virheitä. Samaa joukkuetta tässä kannatetaan. Yhteistä köyttä tässä olisi vedettävä, kun kerran taas kauden alla joukkueen kanssa yhdessä kontataan!

Niinpä. Se yksi huomautus olisi varmaan riittänyt, mutta tokihan kaikki sitten rupesivat vielä lyömään jo lyötyä miestä. Mutta kaippa ne poikien virtuaalikikkelit kasvoivat ainakin muutamalla sentillä, kun pääsivät näin netissä flamettamaan...

Ja tosiaan; niitä vahvistuksia voisi pikkuhiljaa alkaa tippumaan jos niitä nyt on ylipäätään tullakseen. Vai onko tosiaan niin, että hyökkäyksen osalta näillä mennään:

Joensuu - Häppölä - Mave
Hisey - Tähtinen - Virkkunen

Ei välttämättä huono ratkaisu tuokaan, tosin hieman epäilyttää onko Joensuusta ottamaan ykkösen maalipyssyn roolia. Vaikkakin Jesse on suuhteellisen hyvällä prosentilla osunut maalipuiden väliin harjoituskaudella, ja oltiinhan siellä Islanderssissakin ilmeisen tyytyväisiä juuri tähän ominaisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joensuu - Häppölä - Mave
Hisey - Tähtinen - Virkkunen

Kaikki näistä ovat pelanneet Padassa ja näyttäneet, että pystyvät pisteitä tekemään. Häppölä tosin pelasi kuin puolivaloilla viime kaudella, mutta toivottavasti nyt on huolehtinut itsensä kuntoon. Kätisyydet menevät kyllä ihan vasemmalle, ja se on puute. Jos tästä rungosta rakentuisivat kaksi ensimmäistä kenttää, niin hyvänä asiana pidän, että myös kolmos- ja neloskenttään pitäisi - ainakin paperilla - olla niihin kelvolliset pelaajat. Leveyttäkin löytyy, varsinkin jos Salmistakin päästään hyödyntämään.

Huolestuneenpi olen peräpäästä. Kuusi maalia Saipalta omiin on vaan yksinkertaisesti liikaa. Pakisto pitäisi ottaa tarkastelun alle. Samoin maalivahtipeli. Kuusi maalia omiin on aina liikaa. Analysoitava olisi, onko vika viisikkopuolustuksen puutteessa, puolustajissa vai tolppien välissä? Jos ensimmäisessä, se on haaste valmennukselle. Jos taas kahdessa jälkimmäisessä, pitäisi tehdä käytännön johtopäätöksiä toimistolla.
 

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa mieltä. Pilannut jo Satakunnan kansan Ässät-keskustelut.

Vai olen minä pilannut satakunnan kansan keskustelut. Mietipä sitä että kukahan ne keskustelut on pilannut. Jos kertoisin tässä hiukan itsestäni. Olen ihan tavallinen ja mukava ihminen ja jos olet saanut sen käsityksen että olen pilannut, niin kuinkahan se mahtaa olla tämä että kuka on pilannut. Älä arvostele ihmistä jota et tunne. Satakunnan Kansan provosoija oli joku muu henkilö kuin minä. Tämä kaveri joka ei edes hopeakaudellakaan muuta tehnyt kun haukkui ässiä ja minä olen yrittänyt positiivisesti kannustaa ässiä. Minä en periksi anna ja se näkyi sillä foorumilla. Teksti oli välillä sellaista että siitä ei ollut järjenhiventäkään mitä tämä provosoija kirjoitti. Samaa mieltä oli eräs nimimerkki pikku ässät.

Mitä tulee sitten ässiin niin olen ikuinen ässäfani ja tulen aina olemaan. Sitä tuskin kukaan haluaa tietää, mutta tulen sen myös näyttämään ulkoisesti. Minä en pienestä pelästy. Jos minusta ei tällä keskustelupalstalla välitetä, niin en voi sille mitään. Itsellä vaan joskus keittää, mutta en todellakaan ole mikään pirullinen ihminen.

Ässien pelistä tänään, niin ei oikein hyvin mennyt, mutta eiköhän se peli sieltä aukea. Tulos oli pettymys itselle, mutta eiköhän se peli ala kulkea. Minun mottoni tulee olemaan aina kirjoittamani teksti. Mitä tulee sitten vielä siihen että kun olen kirjoittanut niin vähän tänne. No olen rekisteröitynytkin tämän vuoden aikana, joten en ole aina ehtinyt. Hyvää jatkoa kuitenkin kaikille kirjoittajille jotka tällä foorumilla kirjoittavat.


_____________________________

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Mites nämä parit viimeisimmät itkunsekaiset porukolli selvitykset omasta itsestään kuuluvat osastoon: "Juhlakauden 2007-2008 hankinnat".

Oliko niitä tulijoita tämän ryvettyneen patalauman pelastajiksi? ;-)
Tämän hetken puolustusmiehityksellä ei mennä play-off peleihin, ikävä kyllä.

Ostoslista:
- 1 laadukas kiekollinen puolustaja, tyyliin J-P Laamanen
- 1 laadukas puolustava puolustaja, tyyliin Janne Grönvall/Nickerson
- 1 laadukas sniper ykkösketjuun, tyyliin vaikka se "Pahi"

Ja täytemiehiä ei enää kannata rosteriin roudata, hankintojen oltava oikeasti HYVIÄ tekijämiehiä, kokeilukavereita ei tällä kaudella enää tähän junaan, kitoos
 
Viimeksi muokattu:

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites nämä parit viimeisimmät itkunsekaiset porukolli selvitykset omasta itsestään kuuluvat osastoon: "Juhlakauden 2007-2008 hankinnat".

Oliko niitä tulijoita tämän ryvettyneen patalauman pelastajiksi? ;-)
Tämän hetken puolustusmiehityksellä ei mennä play-off peleihin, ikävä kyllä.

Ostoslista:
- 1 laadukas kiekollinen puolustaja, tyyliin J-P Laamanen
- 1 laadukas puolustava puolustaja, tyyliin Janne Grönvall/Nickerson
- 1 laadukas sniper ykkösketjuun, tyyliin vaikka se "Pahi"

Ja täytemiehiä ei enää kannata rosteriin roudata, hankintojen oltava oikeasti HYVIÄ tekijämiehiä, kokeilukavereita ei tällä kaudella enää tähän junaan, kitoos

Ei todellakaan kuulu mitenkään, mutta kun minua syytetään että olen pilannut toisen foorumin. Minä en itkua väännä en todellakaan.

Asiaan näistä hankinnnoista. En tiedä yhtään enempää kuin kukaan muukaan että onko tulossa ässiin pelaajia vai ei . En tule vastaisuudessa kirjoittamaan mitään perätöntä pelaajista jos on tulossa. Tunnen myös ässien organisaatiossa ihmisiä ja ihmisiä jotka ovat töissä ässien yhteistyökumppaneissa eli sponsoreissa. No toivotaan että joku olisi tulossa.

________________________________

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oliko niitä tulijoita tämän ryvettyneen patalauman pelastajiksi? ;-) Tämän hetken puolustusmiehityksellä ei mennä play-off peleihin, ikävä kyllä.

Ostoslista:
- 1 laadukas kiekollinen puolustaja, tyyliin J-P Laamanen
- 1 laadukas puolustava puolustaja, tyyliin Janne Grönvall/Nickerson
- 1 laadukas sniper ykkösketjuun, tyyliin vaikka se "Pahi"

Ja täytemiehiä ei enää kannata rosteriin roudata, hankintojen oltava oikeasti HYVIÄ tekijämiehiä, kokeilukavereita ei tällä kaudella enää tähän junaan, kitoos


Jeps, näin sen voi kiteyttää. Viime kausi oli pelaajahankintojen osalta katastrofi. Nyt olisi toimistolla syytä tiedostaa, ettei samaan tule sortua lievemmässä mittakaavassa. Marginaalit ovat liigassa pienet. Jo muutama yksittäinen pelaajaa voivat tiukkojen matsien kääntymisen myötä merkitä joukkueen lopullisessa pistesaldossa 10 pistettä per vahvistus lisää. Tuo 20-30 pisteen marginaali voi olla juuri ratkaiseva pudotuspelien kannalta. Lisäksi vahvistuksilla voidaan saada turvattua hyvä yleisökeskiarvo runkosarjassa. Nyt on oleellista huomata tässä vaiheessa kautta, että floppaamista tulisi kynsin hampain välttää rakentamalla ajoissa (!) tarpeeksi ehyt ja toimiva rosteri. Matka katastrofista kuuden parhaan joukkoon vaikuttaa pitkältä, mutta se voi itse asiassa olla yllättävänkin lyhyt: pari kolme ajoissa hankittua laadukasta vahvistusta...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
löytyy
No johan on periksiantamatonta meininkiä! Ymmärrän sen että kysytään "tietäjiltä" joskus tarkennusta joihinkin läppiin, jos joku sellainen on korviin kantautunut hallin lähimaastoista, mutta jotain suodatuskykyä näihin odotetaan silti.


nimim. pelaako Brian Leetch Ässissä tulevalla kaudella?
 

Radek

Jäsen
Voisin kyllä lyödä vaikka vetoa, että kyseessä on raumalainen.

Periksi ei anneta milloinkaan. Ässät on paras.

Voisiko tämän jo pikkuhiljaa lopettaa? Asia tuli varmaan kaikille jo selväksi. Täällä on meininki ku jossain helvetin ala-asteella. Porukalla vaan yhden kimppuun.

Jo on säitä pidelly. PoPan pelikin peruttiin. Mitenköhän heinähommien on käyny? Joko saa puolukkaa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisiko tämän jo pikkuhiljaa lopettaa? Asia tuli varmaan kaikille jo selväksi. Täällä on meininki ku jossain helvetin ala-asteella. Porukalla vaan yhden kimppuun.
Juu, poistin tuon viestin. Tosin en lukenut kun juuri tuohon aceman81:n viestiin asti edellistä sivua. Vasta äsken huomasin, että homma oli vielä jatkunut.

Silti olen kyllä sitä mieltä, että vähän voitaisiin (ihan yleisesti tarkoittaen) rajoittaa, että mitä huhuja tänne kirjoitetaan. Ei mikään Suomi24 kuitenkaan kyseessä.
Älä arvostele ihmistä jota et tunne.
Tässä on kyllä vinha perä.
 

Radek

Jäsen
Silti olen kyllä sitä mieltä, että vähän voitaisiin (ihan yleisesti tarkoittaen) rajoittaa, että mitä huhuja tänne kirjoitetaan. Ei mikään Suomi24 kuitenkaan kyseessä.

Sitä mieltä olemme varmasti kaikki. Asioista voi kyllä huomauttaa monella tapaa. Omalta osaltani asia on toistaiseksi käsitelty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös