Ylivoimaisesti vuoden turhin "juhla".
Ja Sedun myötä taitaa ne festarit kääntyä entistä teinipitoisemmiksi, joten ei kiitos. Olkoonkin että ikäraja on 18, mutta tällainen keski-ikäistyvä äijä ei sinne ryysikseen enää lähde. Luultavasti kalsarikännien puolelle ainakin aatto menee.
Eipä tuo juhannus enää tunnu siltä kun joskus nuoruudessa. Silloin piti kavereiden päästä juopottelemaan ja rellestämään ainakin pariksi päiväksi jonnekin leirialueille ym. Onhan nykyään tuossa muutaman kilsan päässä RMJ, mutta sekin tapahtuma on jo tarpeeksi monta kertaa nähty. Ja Sedun myötä taitaa ne festarit kääntyä entistä teinipitoisemmiksi, joten ei kiitos. Olkoonkin että ikäraja on 18, mutta tällainen keski-ikäistyvä äijä ei sinne ryysikseen enää lähde. Luultavasti kalsarikännien puolelle ainakin aatto menee.
Kyllä mä luulen että Sedun kädenjälki on vahvasti muuttanut festarien ilmettä ja se tulee jakamaan varmasti mielipiteitä. Veikkaan että nuorempi väki on innoissaan Sedun markkinointijipoista, mutta kokeneemmat RMJ-kävijät voivat kokea pettymyksiä. Toki Riku häärii edelleen takapiruna ja luultavasti neuvottelee bändit ym. Mutta kun luin lehdestä, että nyt RMJ:ssä on oheistapahtumissa "vetonauloina" esim BB-Perttu ja BB-Sari, sekä Liian hapokasta- kiertueen merkeissä Cola-Olli, niin hohhoijaa. Ja kun Räsänen aikoinaan palkkasi Simo Frangenin "sadan vuoden sopimuksella" RMJ:n viralliseksi juontajaksi, niin jo vain on Simo saanut väistyä juontohommista ja lavalla spiikkaavat nyt Ellen Jokikunnas ja Jone Nikula.Toivotaan että Sedu ei pilaa Räsäsen juhlaa. Varmasti tuo sinne paljon omaakin, mutta eikös Riku ole edelleen RMJ:n järjestelyjen päävastaava?
Eh... Raumallehan mennään sen takia, että mestat on hienot (vrt. muut Jussi-festarit) ja ei pääse vituttamaan että joku hyvä bändi menisi ohi. Apulanta taas ainoa katsomisen arvoinen.kokeneemmat RMJ-kävijät voivat kokea pettymyksiä. Toki Riku häärii edelleen takapiruna ja luultavasti neuvottelee bändit ym.
Itse en enää jaksa lähteä paikalle. Ainakaan tänä vuonna. 01, 02, 04 & 06 on paikalla oltu.Toivotaan että Sedu ei pilaa Räsäsen juhlaa. Varmasti tuo sinne paljon omaakin, mutta eikös Riku ole edelleen RMJ:n järjestelyjen päävastaava? Itselleni tämä on nyt kuudes kerta samoilla kekkereillä, vain ensimmäinen ja 2002 jäivät väliin. Mä olen aina viihtyny, vaikka raskasta meteliä saisi olla enemmänkin. Mutta kun ei stressaa niin jaksaa.
Hassunhauskat festarihatut tai legendaarinen sixpäkki päähän -ratkaisu tulee olemaan myös vahvasti edustettuna.Erästä muusikkoa lainaten: "Suomifestareil o vitun spedee jengii, vitun paskat safkat, vitun kutuset esiintyjät ja 40 000 Suomen tyhmintä tyyppiä, mut silti siel o vaa vitun hauskaa."
Sopii eritoten Raumanmeren juhannukseen.
Ps. Odotan eritoten "Isäntä", "Päällikkö" tai "V^tun hullu" paitoja varustettuna pilottilaseilla.
Katsoin tuossa ohimennen aikatauluja, ja yhtä heikolta näyttää kun aina ennenkin. Viikatteet, Stam1nat, Mokomat yms. hyvät orkesterit kaikki sijoitettu torstaille alkuiltaan ja sitten perjantai-illan paraatipaikalla ovat musisoimassa Antti Tuisku ja Crumbland(mikä hemmetti se tämäkin on???) yms. .
Erästä muusikkoa lainaten: "Suomifestareil o vitun spedee jengii, vitun paskat safkat, vitun kutuset esiintyjät ja 40 000 Suomen tyhmintä tyyppiä, mut silti siel o vaa vitun hauskaa."
Sopii eritoten Raumanmeren juhannukseen.
Ps. Odotan eritoten "Isäntä", "Päällikkö" tai "V^tun hullu" paitoja varustettuna pilottilaseilla.
No, katsotaan nyt, olenko lapsenvahtina vai päästäänkö vaihtamaan maisemaa.
Voi ei, taasko se väkisin keksitty juhla on tulossa.. Ei oikein innosta, ei enää.
Väkisin keksitty?