Juhannuksen Supertripla 2011

  • 31 239
  • 237

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Uutisen ilmoittaja voisi napsauttaa selvissä tapauksissa tilastot kuntoon samalla, eli nyt 2-3-1-1. Jos tällainen järjestely passaa?

Ihan vaan sellaista ihmettelen, että eikös tämä ollut juhannuksen supertripla-veikkaus? No tietty voi kaikki kuolleet ilmoittaa tässä ketjussa koska tätä vakavaa aihetta täällä käsitellään.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Ihan vaan sellaista ihmettelen, että eikös tämä ollut juhannuksen supertripla-veikkaus? No tietty voi kaikki kuolleet ilmoittaa tässä ketjussa koska tätä vakavaa aihetta täällä käsitellään.

Minä taas ihmettelen sitä, että miten tällainen ketju yleensäkin voi olla luotuna? Kuitenkin kyse on ihmisten hengestä, siis IHMISEN HENGESTÄ.

No, iteppähän tulin ees vilkaseen koko ketjua.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vetäkää nyt ihan oikeasti vittu päähänne! Olette outoja ja oksettavia ihmisiä. Toivon että jokainen teistä kuolee hyvin nopeasti esimerkiksi jossain onnettomuudessa.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Vedosta en tiedä, mutta ainakin allekirjoittanut odotti ilomielin ensimmäistä, jokavuotista Vittu kyse on ihmisten hengistä -avautumista.

Sanoinko sanaa v***u? Älä käytä turhaan tuota sanaa, saatat vielä joskus päästä/joutua tekemisiin sen kanssa...
 

tutzba

Jäsen
Sanoinko sanaa v***u? Älä käytä turhaan tuota sanaa, saatat vielä joskus päästä/joutua tekemisiin sen kanssa...

Noh, voidaanhan me takertua yksittäisiin sanoihin ja alkaa tuohon lapselliseen lällällää, et saa pillua -leikkiin (sanottakoot tähän väliin, että Giba ei sanonut viestissään lällällää, et saa pillua), mutta emmeköhän me molemmat ole hiukan liian vanhoja siihen? Tai no minä ainakin olen.

Jos sinä ihmettelit tätä ketjua, minä ihmettelen ihmisiä, jotka aina joka vuosi kömpivät esille ja vetävät tuon tietyn kortin esille. Samaan kategoriaan menevät ihmiset, jotka hyökkäävät esim. BB-ketjuun ihan vain todetakseen, että Big Brother on kauheaa paskaa ja itse en ainakaan katso yhtäkään jaksoa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vedosta en tiedä, mutta ainakin allekirjoittanut odotti ilomielin ensimmäistä, jokavuotista Vittu kyse on ihmisten hengistä -avautumista.

Näin juuri. Joka vuosi tulee uusia ihmettelijöitä, miten näin vakavalla asialla voidaan pelleillä. No miten vakavasti pelleillään, ja mitä vitun väliä sillä on.

Kuka laittaa ketjun pystyyn? Minä veikkaan, että vuonna 2012 Irak-Afganistan linjalla kuolee noin 40.000 ihmistä. Sen verran pommi-iskuja tulee tai se kaida-mikä-lie on aika heikko jos ei edes tuohon pysty. Näitä on "ihan pikkusen" vaikeempi tulkita tarkemmin. Mutta otetaan vaikka tuhannen tarkkuudella.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Jos sinä ihmettelit tätä ketjua, minä ihmettelen ihmisiä, jotka aina joka vuosi kömpivät esille ja vetävät tuon tietyn kortin esille. Samaan kategoriaan menevät ihmiset, jotka hyökkäävät esim. BB-ketjuun ihan vain todetakseen, että Big Brother on kauheaa paskaa ja itse en ainakaan katso yhtäkään jaksoa.

No niin... BB:ssa ei kuitenkaan ole kyse ihmishengistä vaan viihteestä, jotka on kaksi täysin eri asiaa. Ja ensimmäistä kertaa huomasin että tällainen ketju on edes olemassa.

Siinä olet oikeassa, meitä on erilaisia ja toisia ärsyttää Big Brotherit ja toisia kuolleiden arvuuttelu. Toisia toinen kiinnostaa enemmän ja toisia vähemmän ja vielä vähän enemmän. Molemmat varmasti herättää tunteita. Mietitään sitten kumpi on fiksumpaa?

Jos sinun omainen/kaveri/tuttu yms. kuuluisin tuohon triplaan, niin sitten varmaan ajatusmaailmasi muuttuisi. Jos sinun kaveri olisi BB:ssa niin uskoisin, että naureskelisit ja katsoisit ohjelmaa. Siis vain uskoisin, voin olla niin väärässä kuin pystyy olemaan.

Mutta nyt jätän tämän aran asian ja poistun muualle. Hyvää juhannuksen loppua kaikille, myös sinulle :)
 

tutzba

Jäsen
Jos sinun omainen/kaveri/tuttu yms. kuuluisin tuohon triplaan, niin sitten varmaan ajatusmaailmasi muuttuisi.

Varmasti muuttuisi, mutta olisi aika itsekästä vaatia kaikkia muita jatkoaikalaisia muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa minun henkilökohtaisen tragedian takia. Mutta joo, annetaan asian sitten olla.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Sama keskustelu on käyty joka vuosi. Tämä kieltämättä tummaa huumoria sisältävä ketju ei tapa ihmisiä, vaan todennäköisemmin pelastaa henkiä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sama keskustelu on käyty joka vuosi. Tämä kieltämättä tummaa huumoria sisältävä ketju ei tapa ihmisiä, vaan todennäköisemmin pelastaa henkiä.

Siinä sanottu hyvin. Monen muun ohella. Joka kerta vaan aina löytyy uusi. Niin.

Ilmeisesti mennään vielä sarjalla 2-3-1-1.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sama keskustelu on käyty joka vuosi. Tämä kieltämättä tummaa huumoria sisältävä ketju ei tapa ihmisiä, vaan todennäköisemmin pelastaa henkiä.
En kyllä ymmärrä tuota väitettä.

Ikinä en tällaiseen moraalittomien ja empatiaan kyvyttömien rinkirunkkaukseen ryhdy. Aina myöhässä, joten voin vain jeesustella.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varmasti muuttuisi, mutta olisi aika itsekästä vaatia kaikkia muita jatkoaikalaisia muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa minun henkilökohtaisen tragedian takia. Mutta joo, annetaan asian sitten olla.

Vielä paremmin sanottu. Eikä asian anneta olla, siitähän koko ajan jauhetaan. Aina mahtuu mukaan joku moralisoija, miten tällaisella asialla voi joku... pilailla? Lyödä vetoa, no kyllä. Aina löytyy luottoa reilu 5 miljoonaiseen kansaan, muutama uppoaa väkisin. Meitä on 5 000 000, niin väkisin hukkuu muutama ihminen.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
ei jumalauta. Uutisissa sanottiin, että juhannuksena on kuollut ihmisiä. Siis ei voi olla totta. Vittu kyseessä on ihmisen henki. Moraalitonta touhua ja vaadin heti, että televisio lopetetaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tämä kieltämättä tummaa huumoria sisältävä ketju ei tapa ihmisiä, vaan todennäköisemmin pelastaa henkiä.
Pakko nyt ottaa tähän kantaa, kun se viime vuonnakin nousi esille parissa viestissä jo on muistaakseni jo aiemminkin ollut jonkinmoinen peruste joillekin heittää läpyskää aiheen tiimoilta. Mun on hyvin, hyvin vaikeaa nähdä tuota minään muuna kuin älyttömän huterana tekosyynä. Palsta on kuitenkin niin marginaalinen, että miksi yrittää kätkeytyä tuollaisen verhon taakse. Kansan valistamista... juu. Jos naurattaa kovin jengin lakoaminen, niin kai se sitten on vain naurettava, en minä tai kukaan muukaan sille lopulta mitään voi. Ja tämä lähinnä juohtui Anamasan viestistä mieleeni, eikä ole hänelle suoraan osoitettu.

Joskus tuli tätä kauhisteltua nuoruuttaani, mutta viime vuonna otin kiinni lähinnä kusipäiseen nimittelyyn yhden kuolleen kohdalla. Edelleenkin mua häiritsee aika paljon se kevytmielisyys, joka joidenkin kommentoinnissa on vallitsevana piirteenä, mutta kai se menee osittain mustan huumorin piikkiin ja osittain ajattelemattomuuden. Hauska vain, että sitä ei itse tunnisteta tai se pitää yrittää kätkeä jonkin mukaälykkään pätemisen taakse.

Tiedän sen, että jotkut rientävät lerssi kädessään nauramaan taas moralisointiani (?) ja ihmettelemään, miten ei mulla ole huumorintajua. Sitä kyllä löytyy synkkyyteenkin saakka, mutta ei näin suoraan olemassaoleviin ihmisiin kohdistettuna.

tutzballe sen verran, että tuskin itse äänestys niin kovin monia närästyttää, ei nyt ainakaan itseäni, eikä ns. tulosseuranta. Kuten yllä mainitsin, leikkasi mulla viime vuonna kiinni hyvin ylimielinen asenne ja nimittely, ja sama tapahtuu aivan varmasti uudelleenkin, kun sopivasti sattuu kohdilleen. Ei nyt kannata yrittää provota tarkoituksellisesti, kun tämän paljastuksen tein... tosin en kyllä varmasti kaihda vääntöäkään, jos eteen tulee. Kesälomilla kun ollaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
ei jumalauta. Uutisissa sanottiin, että juhannuksena on kuollut ihmisiä. Siis ei voi olla totta. Vittu kyseessä on ihmisen henki. Moraalitonta touhua ja vaadin heti, että televisio lopetetaan.
Joo, ja Nyman varmaan heitti ylävitosia sen blondin kanssa, kun veto iski kiinni. Tokaisin sitten lopuksi, että meni vähän sukellusreissut pitkäksi, heh heh.

Tiuke, miksi se on moralisoimista?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
It´s only rockenroll but I like it.

Saanko paheksua? Sori kaikille ketkä kuoli.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
yhyy yhyy. Lopettakaa tähän ketjuun kuulumaton paska. Jos et kestä sitä, niin älä lue. Sampio parhaimpana provoilijana.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
yhyy yhyy. Lopettakaa tähän ketjuun kuulumaton paska. Jos et kestä sitä, niin älä lue. Sampio parhaimpana provoilijana.
Heh, kirjoitin kyllä ihan asiallisen viestin, joten kai tämä kertoo vain perusteiden puuttumisesta. Hupaisaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös