Jotenkin on sellanen fiilis, että kun herra kettu joskus tulevaisuudessa on selvinpäin ja asiallisena, niin tämä viesti tulee häviämään täältä. Historiankirjoituksen nimissä lainaan viestin kokonaan, jottei pääse totuus katoamaan.
Arvokasta kulttuurityötä jussi_j:ltä. Jokainen pesäveikko ei dokumentoi takalaittomiaan kuten Mr.Fox, joka otti Sepalus Auki -kunniamerkkinsä vastaan jokseenkin konkreettisella tavalla.
Mitä ihmettä? Kyllä mulla on ollut tapana ottaa täysi vastuu tekemisistäni/sanomisistani. Selvinpäin olen ollut täällä useinkin, mutta asiallisena?
Olenko nyt tehnyt jotain väärää? Olen tehnyt eilen seuraavaa:
A) Olen juonut alkoholipitoisia juomia.
B) Olen ollut lähikontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa.
C) Olen raportoinut kohdista A) ja B) tuoreeltaan Jatkoajan keskustelupalstalla.
A) Olinko oikeasti ainoa, joka joi Suomessa alkoholia juhannusaattona?
B) Nais- ja työasioistani kerroin jo muutama päivä sitten
Naisasiat-ketjussa (joskaan ketään heistä en tavannut eilen).
C) Kirjoitusvirheistä syytän oudon kannettavan hemmetin pientä näppäimistöä.
Raportin tein, koska tarvitsin hieman aikaa miettiä mitä olinkaan tekemässä. Tyttö tuli bongattua pyöräillessä serkkutytön luota kotiin (alkuillasta toiseen suuntaan kesti n.7min). Piipahdin koneella pienellä valkoisella valheella ("Pakko tarkastaa pankkitilin saldo..."). Mitään jälkipolville kerrottavaa ei tapauksesta kuitenkaan jäänyt. Sainpahan jälleen yhden osoituksen siitä, että tämä töiden vähentäminen ja lenkkeilyn lisääminen ei sittenkään ole mikään huono asia.
Asiaan! Oikea raatoveikkausrivi näyttää tällä hetkellä seuraavalta: 0-2-2-2.
Yksi Räikkönen, yksi nainen ratissa, yksi Sukarin liikekumppani, yksi perheriita, yksi löylykilpailu ja yksi CSI-case. Aika perussettiä, mutta vesillä on osattu käyttäytyä! Jos tällä lailla mennään tappiin saakka, niin Supertripla-palkinnot jää kyllä tältä vuodelta jakamatta. Hespeler taitaa olla tällä hetkellä voitossa kiinni rivillään 2-2-2-0.
Sepalus Auki 2008 - Mr.Fox