Juhannuksen supertripla, 2008

  • 23 302
  • 156

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miten muuten, jos veikkaukseen osallistunut on itse jossain rivin sarakkeessa mukana, niin onko kyseessä ns.tuloksen manipulointi eli sopupeli?

Mun mielestäni ei ole sopupeliä vaan ns "hilpeää kohtaloon puuttumista". Tästä pitäisi antaa jopa tuplapinnat. Sopupelistä ei voida puhua koska Juhannuksen supertriplassa ei jaeta rahallisia palkintoja.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mun mielestäni ei ole sopupeliä vaan ns "hilpeää kohtaloon puuttumista". Tästä pitäisi antaa jopa tuplapinnat. Sopupelistä ei voida puhua koska Juhannuksen supertriplassa ei jaeta rahallisia palkintoja.

Hilpeää kohtaloon puuttumista on varsinkin se, jos oma rivi menee vituiksi, kun päättää kokeilla, onnistuuko se uiminen kännissä tahi sitten vieraan naisen puristelu. Henkihän niiden johdosta lähtee, no doubt.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mr.Foxille kuuluu tilastointityöstä kultainen Sepalus Auki -kunniamerkki.
Herra Jumala, että mä olen kännissä! Kiitti VITUSTI SerkkuKultaTyttö!!! Kiitos kuitenkin tämän yön seurasta.

Vietä tässä sitten trendikästä city-juhannusta selvinpäin, kun joka toiselta taholta tulee aikamoisen suorasukaisia ehdotukseia. Ne toiset viestit kuitenkin on kysymyksiä äidiltä juhannussaunasta vanhempien luona...

Jep, eli jos yhtään selvää sain tähän aikaan yöstä, niin Mora-ososta on avattu. Oikea vakioveikkausrivi siis kierrokselle 2008 on seuraava 0-2-1-0. Kourittu ollaan ja aivan väärää tyttöä (oikea on Maltalla) tai siis oikea tyttöhän se olisi ollut, jos oikea ei olisi ollut väärässä paikassa eli Maltalla, jolloin tavallaan se vääräkin olisi juuri se oikea, kun oikea on jossain aivan muualla (thanks Bubi), mutta tästäkin ollaan hengissä selvitty. Onneksi ei ole esim. veljeä, jonka vaimoa voisi kouria puuceessä. Rakkaan systerin miehen kanssa ei onneksi semmoisia pelleilyjä tule mieleen ja serkkukultatytön kanssa vielä vähemmän (tämähän tekee musta homon, vai?).

Vieraan koneen ääressä ei kyllä pysty yhtään enempää keskyttiymään juhannuksen Supertriplaan; HEI, MULLA ON NAINEN TYYDYTETTÄVÄNÄ!!! Eiu jumalauta, XXX, tule nyt perkele takaisin suomeen. Mulla on sua iso ikävä! Kyllä mulla hauskaakin on, mutta en mä nyt ihan tällä tavalla sitä ajatellut. Palataan SuperTriplan tilastoihin huomenna, kun mä ehkä/joskus/mahdollisesti/ikinä/koskaan/missään pääsen omalle koneelleni.

EDIT: niin ja PRKL vittu mä kanna tämän tässä lainauksessa myönnetyn kunniamerkin ylpeydellä joka paikassa
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Herra Jumala, että mä olen kännissä! Kiitti VITUSTI SerkkuKultaTyttö!!! Kiitos kuitenkin tämän yön seurasta.

Vietä tässä sitten trendikästä city-juhannusta selvinpäin, kun joka toiselta taholta tulee aikamoisen suorasukaisia ehdotukseia. Ne toiset viestit kuitenkin on kysymyksiä äidiltä juhannussaunasta vanhempien luona...

Jep, eli jos yhtään selvää sain tähän aikaan yöstä, niin Mora-ososta on avattu. Oikea vakioveikkausrivi siis kierrokselle 2008 on seuraava 0-2-1-0. Kourittu ollaan ja aivan väärää tyttöä (oikea on Maltalla) tai siis oikea tyttöhän se olisi ollut, jos oikea ei olisi ollut väärässä paikassa eli Maltalla, jolloin tavallaan se vääräkin olisi juuri se oikea, kun oikea on jossain aivan muualla (thanks Bubi), mutta tästäkin ollaan hengissä selvitty. Onneksi ei ole esim. veljeä, jonka vaimoa voisi kouria puuceessä. Rakkaan systerin miehen kanssa ei onneksi semmoisia pelleilyjä tule mieleen ja serkkukultatytön kanssa vielä vähemmän (tämähän tekee musta homon, vai?).

Vieraan koneen ääressä ei kyllä pysty yhtään enempää keskyttiymään juhannuksen Supertriplaan; HEI, MULLA ON NAINEN TYYDYTETTÄVÄNÄ!!! Eiu jumalauta, XXX, tule nyt perkele takaisin suomeen. Mulla on sua iso ikävä! Kyllä mulla hauskaakin on, mutta en mä nyt ihan tällä tavalla sitä ajatellut. Palataan SuperTriplan tilastoihin huomenna, kun mä ehkä/joskus/mahdollisesti/ikinä/koskaan/missään pääsen omalle koneelleni.

EDIT: niin ja PRKL vittu mä kanna tämän tässä lainauksessa myönnetyn kunniamerkin ylpeydellä joka paikassa

Jotenkin on sellanen fiilis, että kun herra kettu joskus tulevaisuudessa on selvinpäin ja asiallisena, niin tämä viesti tulee häviämään täältä. Historiankirjoituksen nimissä lainaan viestin kokonaan, jottei pääse totuus katoamaan.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Meikäläisen oma rivi on jo kussut, kun ihmishenkien riistoja on tapahtunut jo kaksin kappalein, vaikka itse veikkailin vain yhtä. Hukkuneita ei vielä ole ilmoitettu ensimmäistäkään ja liikenteessä on kuollut kaksi. Lisäksi yksi henkilö oli saunonut liian ahkerasti, joka ei tosin taida henkirikoksen tunnusmerkkejä täyttää. Oikea rivi kuuluu siis toistaiseksi: 0-2-2.

iltasanomat

iltalehti
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jotenkin on sellanen fiilis, että kun herra kettu joskus tulevaisuudessa on selvinpäin ja asiallisena, niin tämä viesti tulee häviämään täältä. Historiankirjoituksen nimissä lainaan viestin kokonaan, jottei pääse totuus katoamaan.
Arvokasta kulttuurityötä jussi_j:ltä. Jokainen pesäveikko ei dokumentoi takalaittomiaan kuten Mr.Fox, joka otti Sepalus Auki -kunniamerkkinsä vastaan jokseenkin konkreettisella tavalla.

Tällä hetkellä kumulatiivinen rivi on H0, L2, T1(2). Toisesta T-casesta ei käy selkeästi ilmi, onko hengenotto tapahtunut Juhannuksena vaiko jo aiemmin. Nelossarakkeeseen on myös ilmestynyt, ikävä kyllä, yksi merkintä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jotenkin on sellanen fiilis, että kun herra kettu joskus tulevaisuudessa on selvinpäin ja asiallisena, niin tämä viesti tulee häviämään täältä. Historiankirjoituksen nimissä lainaan viestin kokonaan, jottei pääse totuus katoamaan.
Arvokasta kulttuurityötä jussi_j:ltä. Jokainen pesäveikko ei dokumentoi takalaittomiaan kuten Mr.Fox, joka otti Sepalus Auki -kunniamerkkinsä vastaan jokseenkin konkreettisella tavalla.
Mitä ihmettä? Kyllä mulla on ollut tapana ottaa täysi vastuu tekemisistäni/sanomisistani. Selvinpäin olen ollut täällä useinkin, mutta asiallisena?

Olenko nyt tehnyt jotain väärää? Olen tehnyt eilen seuraavaa:

A) Olen juonut alkoholipitoisia juomia.
B) Olen ollut lähikontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa.
C) Olen raportoinut kohdista A) ja B) tuoreeltaan Jatkoajan keskustelupalstalla.

A) Olinko oikeasti ainoa, joka joi Suomessa alkoholia juhannusaattona?
B) Nais- ja työasioistani kerroin jo muutama päivä sitten Naisasiat-ketjussa (joskaan ketään heistä en tavannut eilen).
C) Kirjoitusvirheistä syytän oudon kannettavan hemmetin pientä näppäimistöä.

Raportin tein, koska tarvitsin hieman aikaa miettiä mitä olinkaan tekemässä. Tyttö tuli bongattua pyöräillessä serkkutytön luota kotiin (alkuillasta toiseen suuntaan kesti n.7min). Piipahdin koneella pienellä valkoisella valheella ("Pakko tarkastaa pankkitilin saldo..."). Mitään jälkipolville kerrottavaa ei tapauksesta kuitenkaan jäänyt. Sainpahan jälleen yhden osoituksen siitä, että tämä töiden vähentäminen ja lenkkeilyn lisääminen ei sittenkään ole mikään huono asia.

Asiaan! Oikea raatoveikkausrivi näyttää tällä hetkellä seuraavalta: 0-2-2-2.
Yksi Räikkönen, yksi nainen ratissa, yksi Sukarin liikekumppani, yksi perheriita, yksi löylykilpailu ja yksi CSI-case. Aika perussettiä, mutta vesillä on osattu käyttäytyä! Jos tällä lailla mennään tappiin saakka, niin Supertripla-palkinnot jää kyllä tältä vuodelta jakamatta. Hespeler taitaa olla tällä hetkellä voitossa kiinni rivillään 2-2-2-0.

Sepalus Auki 2008 - Mr.Fox
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vittu nyt vituttaa, oma veikkausrivi kusi koska tappoja on tapahtunut kaksin kappalein, itse veikkailin yhtä. Vittu mä kiroan sen varusmiehen tai sit sen 45-vuotiaan eukon, toivottavasti se on hyvännäkönen sit en kiroais sitä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ainakin Yle kertoo että kuolleita on seitsemän: http://www.yle.fi/tekstitv/html/P105_01.html

Tosin, miten laskea rannalta löytynyt kuollut mies? Vai lasketaanko?Tai saunasta löytynyt? Kuka tappoi, löyly? Voidaanko pitää tappona? Kysyy lapin kansa.

Lainaus Iltasanomista:
"Juhannuksen ajan juhlinta on vaatinut jo seitsemän ihmishenkeä. Väkivallanteoissa on kuollut kolme ihmistä ja liikenteessä kaksi ihmistä. Yksi ihminen on löydetty kuolleena saunasta ja yksi rannalta. Sen sijaan yhtään hukkumista ei ole toistaiseksi tullut viranomaisten tietoon."

Eli onko oikea rivi nyt H0-L2-T3? Vai lasketaanko nuo kaksi sankaria mukaan?
 

d2uce

Jäsen
Eli onko oikea rivi nyt H0-L2-T3? Vai lasketaanko nuo kaksi sankaria mukaan?

En ole mikään tuomari tähän kilpaan, mutta oma mielipiteeni on, että nuo kaksi sankaria menee siihen samaan laariin kuin esim. viime vuonna teltassa grillanneet urpot. Eli bonuslaariin.

Eivät hukkuneet, eivät kuolleet liikenteessä eikä heitä kukaan tappanutkaan, ellei sitten Gil Grissom tule Horatio Cainen kanssa todistamaan väitteitäni vääriksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eli onko oikea rivi nyt H0-L2-T3? Vai lasketaanko nuo kaksi sankaria mukaan?

Täh? Aikaahan on vielä ja nytkin Ho on muuttunut jo H2, joten nautitaanhan nyt rauhassa iltapäiväsumpit ja annetaan tulosten kasvaa...
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Täh? Aikaahan on vielä ja nytkin Ho on muuttunut jo H2, joten nautitaanhan nyt rauhassa iltapäiväsumpit ja annetaan tulosten kasvaa...

Itsekin myönnän joskus veikkailleeni näitä juhannus kuolemia, mutta minusta se on kumminkin vakava asia. Joka juhannus useampi pikku lapsi itkee isänsä perään joka sattui hukkumaan siihen lähi lätäkköön kun päätti päissään lähteä sinne polskimaan. Ihan tavallisen ihmisen loppuja. Tosin nykyajan ihmiset on niin välinpitämättömiä paskoja, että kaikki on mahdollista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itsekin myönnän joskus veikkailleeni näitä juhannus kuolemia, mutta minusta se on kumminkin vakava asia.

Tottakai, mutta turha tässä on alkaa moralisoimaan. Tämä on aika harmitonta kuitenkin, turhempiakin ja tyhmempiäkin veikkailuja/ siihen verrattavia asioita tapahtuu ympärillä jatkuvasti. Suomalaiseen luonteeseen kuuluu pitkälti vedonlyönti ja kilpailuvietti, joten mitäpä turhia saarnaamaan. Peace!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Täh? Aikaahan on vielä ja nytkin Ho on muuttunut jo H2, joten nautitaanhan nyt rauhassa iltapäiväsumpit ja annetaan tulosten kasvaa...

Tarkoitinkin tuolla hetkellä kun kirjoitin. Aikaahan on puoleenyöhön, ja mahdolliset julkistukset vielä päivän-kaksi päälle.
Oma tulos olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itsekin myönnän joskus veikkailleeni näitä juhannus kuolemia, mutta minusta se on kumminkin vakava asia.
Joka vuosi toistuva "mutina", joka ei koskaan saa ainakaan minua nauramaan. Typerää moralisointia sanoisin.
Tästä on huumori kaukana - - -
En leiki näillä jutuilla.
Tää on kyllä aika häijyä leikkiä - - -
Tämä on kyllä sellainen joka vuotinen ikävä spekuloinnin aihe.
Joka vuosi toistuva "vitsi" joka ei koskaan saa ainakaan minua nauramaan. Typerä kysymys sanoisin.
Ei vittu mitä porukkaa... Taitaa tämä juhannus olla vuodesta se ainoa aika, kun kuolemasta voi tehdä tosielämän huumoria - - -
Vai tämmöstä..Tiedättekö mikä olis ironista?
Toivotan jokaiselle vastaajalle rauhallista ja turvallista juhannusta. kop kop.
Yksikin jatkoaikalainen, joka muistaa tämän jokavuotisen vitsin juuri ennen hölmöilyjä, niin keskustelu on tehnyt asiansa.

"Hirvee kusihätä eikä haukikaan syö!"
*kaivaa munaa taskusta*
"Ei vittu! Paljon tänä jussina on hukkunut? Mulla on rivi 4-5-2-2 vetämässä Jatkoajassa! No taidan pidätellä rantaan asti."
*muna takaisin taskuun ja perse penkkiin*

Nyt sitä pipoa vähän löysemmälle ja käpy pois perseestä. Kuolemiahan tässä ei toivota, vaan veikataan kuolinsyitä huumorilla höystettynä. Jos tiputetaan huumori pois, niin tästä tulisi vain toinen "Yksikään ei huku" -kampanja.

Epävirallinen tilannekatsaus: 2-2-3-2

EDIT: Sepalus Auki 2008 - Mr.Fox
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt sitä pipoa vähän löysemmälle ja käpy pois perseestä. Kuolemiahan tässä ei toivota, vaan veikataan kuolinsyitä huumorilla höystettynä.

Jos juhannuksen ääliöinneistä ei voi huumoria vetää niin on se kumma. Kuoleeko ns tavallisena viikonloppuna ihmisiä näin paljon? No ei kuole. No meneekö suurimmaksi osin ihmisen tyhmyyden piikkiin? No menee. Entä voiko ihmisen tyhmyydelle nauraa? No totta vitussa voi...ja pitääkin. Ironiaahan tässä viljellään parhaimman päälle.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Hukkumiskuolemia tähän saakka nolla?

Mitä helvettiä tämä on, onko tehtailta lähtenyt markkinoille lasti liian laimeaa Kossua, tä? Veden kylmyys nyt ei ennenkään ole ollut mikään este, shtna.

9 osumaa viikonloppuna on kelpo perustavaraa kuitenkin, Kannelmäkeen bonuspinnat.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hukkumiskuolemia tähän saakka nolla?

Mitä helvettiä tämä on, onko tehtailta lähtenyt markkinoille lasti liian laimeaa Kossua, tä? Veden kylmyys nyt ei ennenkään ole ollut mikään este, shtna.

Kyllä nyt on postilaatikolla väärää tietoa. Ruovedellä on kaksi eteläsuomalaista miestä hukkunut viime yönä.

Perinteet kunniaan perkele ja sepalus auki.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hukkuneet 6
Liikenne 2
Väkivalta 9 (joista rekkakuskeja 4-5)
Rahtarit kusasi mun veikkauksen. Hukkuneita taitaa nyt olla vasta 3-4 eli se päätynee tuonne 6 lukemaan. Liikenne taitaa olla kohdillaan, jollei uusia ruumiita ole tullut. Väkivaltaosasto pettää, taitaa olla vasta neljä, joskin otan kunnian siitä, että veikkasin 4-5 ruumiista olevan rekkakuskia, jotka matelivat viimeisen kerran. Tuo ei toteutunut, muuten aika kohdillaan. Ja eikös se ole niin, että klo 24.00 loppuu laskenta?
 

d2uce

Jäsen
Vielä yksi hukkuminen, niin meikäläinen tulos paranee hieman. Valitettavasti tuli mentyä arvioimaan nuo tapot alakanttiin (1), mutta tällä hetkellä muut osastot näyttäisivät olevan kunnossa.

EDIT: joku voisi päivitellä tilanteen vielä ennen lopputuloksen julkistamista koska täällä näyttää olevan melko ristiriitaista tietoa.

Käsittääkseni rivi on tällä hetkellä 2-2-3-2
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni oikea rivi tällä hetkellä on seuraava:

  • Hukkuneet 1
  • Liikenne 2
  • Tapot 3

    [*]Lisänumero 2​
Lisäksi perinteetön juhannushirvi on teurastettu tällä kertaa YLE:n tiluksille. Miten ensi vuonna?

Hukkuneita on siis toistaiseksi tullut pinnalle vasta yksi kappale. Ilman toista ruumista ei ole myöskään toista hukkunutta.

Ilmeisesti kierros laitetaan jäihin tänään keskiyöllä? Uusia kalmoja kyllä ilmestyy todennäköisesti vielä lisääkin. Kaikkein erakoimpia piruparkoja tuskin osataan kaivata vielä pitkiin aikoihin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
EDIT: joku voisi päivitellä tilanteen vielä ennen lopputuloksen julkistamista koska täällä näyttää olevan melko ristiriitaista tietoa.

Käsittääkseni rivi on tällä hetkellä 2-2-3-2
Homma on mulla hanskassa, mutta lopullisia tuloksia saataneen odottaa ma-iltaan tai ti-päivään saakka. Ti-iltaan mennessä lupaan virallisen lopputuloksen, ellen itse päädy numeroksi tilastoon. Muutama tunti sitten se oli hyvin lähellä, kun ajelin vanhempieni luokse juhannussaunaan.

Kustavintiellä tutusti Turkuun päin tulossa päättymätön autoletka, niin ilmeisesti yksi Hiace-kuski "hieman" nukahti rattiin Raisiossa Somersojan kohdalla. Hiace hakeutui pikkuhiljaa kaistalleni; edelläni ajanut auto ehti hyvin alta pois ja luultavasti olisin minäkin, mutta tein pienen väistöliikeen pientareen puolelle, kun tilaa oli. Taustapeilistä näin, kun jarruvalot syttyivät vasta ojan reunassa ja sitten alkoi hirvittävä kääntäminen oikealle takaisin jonoon. Ilmeisesti mitään ei kuitenkaan käynyt, mutta mäennyppylän takaa en päässyt seuraamaan koko episodia aivan loppuun saakka. Jos takanani olisi tullut auto, niin siihen olisi kolissut. Hiacessa oli muuten perässä vielä joku (tyhjä) trailerikin tms.

Käsittääkseni tuo 2-2-3-2 on edelleen oikea rivi, mutta näin kesken saunomisen en ala tarkastella viimeisimpiä uutisia.

EDIT: niin kyllähän hukkuneita on oikeasti vasta yksi, mutta 99% varmuudella toinenkin julistetaan ajan mittaan kuolleeksi ja todennäköiseksi kuolinsyyksi hukkuminen. Tulkinnanvaraisia kysymyksiä, mutta olkoon sitten 1-2-3-2. Onko muuten Helsingin Malmilla tehty yksi vai kaksi henkirikosta. YLEn uutisen mukaan (päivitetty 22.06.2008, klo 21:54) saisi käsityksen kahdesta.
YLE kirjoitti:
Helsingissä Malmilla on löydetty tapettu mies yksityisasunnosta sunnuntaiaamuna. Poliisi on ottanut kiinni yhden miehen teosta epäiltynä.
- - -
Helsingin Kannelmäessä tehtiin juhannusaattoiltana henkirikos, josta epäiltynä poliisi on ottanut kiinni 1960-luvulla syntyneen naisen. Myös Helsingin Malmilla on tehty henkirikos.

Sepalus Auki 2008 - Mr.Fox
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös