Juhani Tamminen

  • 67 993
  • 330

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tami oli eilen sanonut Turussa, että Toivola lähtee jos ei maaottelutauolla olla viivan yläpuolella...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti aaa
Tami oli eilen sanonut Turussa, että Toivola lähtee jos ei maaottelutauolla olla viivan yläpuolella...

Tähän kyllä haluan selityksen mistä/keneltä tuon olet kuullut??
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti VH87
Tähän kyllä haluan selityksen mistä/keneltä tuon olet kuullut??
Kaverilta joka oli eilen ollut pelissä. Tami oli tullut siihen sitten sanomaan tuon. Ei tuota tarvitse uskoa, mutta en näe yhtään syytä miksi hän valehtelisi...
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti aaa
Kaverilta joka oli eilen ollut pelissä. Tami oli tullut siihen sitten sanomaan tuon. Ei tuota tarvitse uskoa, mutta en näe yhtään syytä miksi hän valehtelisi...
Niin siis Tami tuli ottelussa sun kaverisi viereen ja totesi näin, vai?
Aika uskomattomalta kuullostaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tamminen oli heittänyt sposoreiden aitiossa että täytyy pyytää vaimoa pakkaamaan luistimet mukaan Poriin. Tämä oli siis vain heitto, mutta totta toinen puoli. Onhan se selvä että Toivolan jatko on vaakalaudalla ja paljon riippuu HPK:n pelistä.
 

Paavo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Ei taida Tami hankkia ketään enää? Näillä ilmeisesti mennään ja voidaa ruveta keskittymää ensikauteen taas kerran!
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Älkää ny per--le heittäkö pyyhettä kehään! Ei ku tsemiä vaan ja JyP:n ohi. Toivolaa ja Tamin filosofiaa siinä ei taideta tarvita, mutta muuten kunniakas Ässä-lippu YLÖS! No ok, joku johtaja teillä siellä tarvittais, joka osais muutakin kuin heittää fraaseja.
 

Jokke

Jäsen
Toivolan tietojen mukaan Ässiin ei ole ketään enään tulossa. JYP vahvistui vielä tänään joten se on bye bye playoffit. Tämä on karu totuus.

Mutta miksei niitä Levokariin varattuja rahoja voinut sijoittaa johonkin muuhun pelaajaan? No aivan sama, vituttaa niin paljon, että ihan sama miten loppukausi menee hävitköön vaikka kaikki ottelunsa perkele.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Pelaajia vaihtuu

Uusimpien tietojen mukaan Pöllänen vaihtuu Saipan Nielikäiseen. Tämä on lähes 100% tieto. Tiedä sitten onko tämäkään niin hyvä kauppa...!? Saas nähdä miten Pasi porissa onnistuu kun viime kerta ei niin nappiin mennyt.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Pelaajia vaihtuu

Viestin lähetti Bemo
Uusimpien tietojen mukaan Pöllänen vaihtuu Saipan Nielikäiseen. Tämä on lähes 100% tieto. Tiedä sitten onko tämäkään niin hyvä kauppa...!? Saas nähdä miten Pasi porissa onnistuu kun viime kerta ei niin nappiin mennyt.

Minun mielestäni ei haittaa jos näitä tänne laittaa mutta jos ei paikkaansa pidä niin heihei ja pari viikkoa huilia.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Re: Re: Pelaajia vaihtuu

Viestin lähetti kapa76
Minun mielestäni ei haittaa jos näitä tänne laittaa mutta jos ei paikkaansa pidä niin heihei ja pari viikkoa huilia.




No, minulla nyt on kumminkin täysin varmaa tietoa.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Pelaajia vaihtuu

Viestin lähetti Bemo
Uusimpien tietojen mukaan Pöllänen vaihtuu Saipan Nielikäiseen. Tämä on lähes 100% tieto. Tiedä sitten onko tämäkään niin hyvä kauppa...!? Saas nähdä miten Pasi porissa onnistuu kun viime kerta ei niin nappiin mennyt.

Ei taida The Pasi sopia Toivolan konseptiin, jos ei kerran Ketolakaan. Taitaa olla niin ettei saada ketään. Ehkä parempi niin. Säästyypähän rahat kun ei sieltä olisi ollut kuitenkaan mitään sateentekijää tullut. Mutta jos jollekkin kelpaisi Harjula, Wessu tai Martti, niin antaa mennä vaan, vaikka ilmaiseksi. Ei noista kolmesta mitään hyötyäkään ole, säästettäisiin edes palkkakuluissa. 23 minuuttia olisi vielä aikaa. Tami voisi pistää Penalle vaikka koko trion.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Pelaajia vaihtuu

Viestin lähetti TouchAndGo
Mutta jos jollekkin kelpaisi Wessu
Wessun voi jättää huoletta pois listalta. Kukaan ei ota selkävaivaista hyökkääjää. Jos playoffpaikka näyttää olevan varmasti mennyt niin Wessun voisi antaa huilata loppukauden.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näillä mennään ? Toistaiseksi.

Suomen siirtoikkuna on sulkeutunut ja näillä mennään. Ratkaisulla on varmasti erittäin hyvät perusteet sen uskon. Ei noilla miehillä oikein kaupoille mennä. Kukaan ei osta eikä huoli. Laitoin otsikkoon sanan toistaiseksi. Nyt tulee tauko ja sitten taas jatkuvat pelit. Ennen helmikuun puoltaväliä on 3 peliä. Sveitsin siirtoikkuna sulkeutuu helmikuun puolessa välissä ja viimeistään silloin on eräs kanadalainen sentteri ulostettava vaikka persnetolla, koska tällä vetelähousulla ja paskakasalla ei ole mitään tulevaisuutta Ässissä. Kuvottaa jo miehen jolkottava luistelutyylikin.

Selvä linja valittiin. Nämä kortit katsotaan loppuun saakka. Imagollisesti hyvä asia että ei aleta myyntiruljanssiin. Tai mistä sitä ikinä tietää.

Mielestäni Bemo on raumalainen trolli joka hakee nettiuskottavuutta.

Edit: Juu voihan se niinkin olla Korkki. Aamulla herää ja lukee että tuhkatkin viety pesästä. Valmentaja potkittu. Langkow, Bergeron, Peltonen, Glad siirtyneet pois.... Nyt kyllä unta kaaliin.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Muistahan Kapa että Ässien tiedotuksen tuntien mikään ei ole vielä varmaa. Tami on ihan hyvin voinut tehdä kauppoja joista paperit on kunnossa mutta tiedotetaan sitten joskus.

En minä kyllä Nielikäistä silti missään olosuhteissa ottaisi tuohon joukkueeseen. Katsotaan sitten jos Marjamäki ei jostain syystä tulekaan Ässiin.
 

Tuamas

Jäsen
Bemo on ihan oikeassa siirrossa, eikä ole raumlaine troll.

Jos siirtoa ei tapahdu, minua pidettäköön syyllisenä. Kyseisen siirron on vahvistanut jo kaksi varmaa ässä-tahoa. Jos Pöllänen-Nielikäinen treidi ei toteudu, niin kaikki paska minun niskaani, kiitos. Itse meinasin tuon postata, mutta olin kulussa joten se ei onnistunut.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jaahas, Nielikäinen ja Toivola... Odotettua oli että Nielikäinen lähtee Mälkiän valmennuksesta mutta miksi ottaa Pasi tänne jos kerran kädet on sidotut.

Vai onko Tamin tarkoituksena hankkia yleisö veren lennätyksellä? Onko tietoa vastaako SaiPa Pölläsen loppusopimuksesta (I hope so)
 

Jokke

Jäsen
En usko tätä ennenkuin näen sen jossain uskottavassa mediassa.

Mutta spekuloidaan nyt kuitenkin. ;)

Mitä hyötyä joukkueelle olisi Pasin kaltaisesta pelaajasta, kun ei tuo meidän "valmentaja" anna miesten edes pelata kovaa.

JOS tämä toteutuu niin Ässien tuurilla Pöllänen tekee loppukaudella 12 maalia ja ensi kaudella 29 mikäli jatkaa saipassa. Eikös hänella ollut ensi kauden kestävä soppari Ässien kanssa?

Pääsikös Tomi tällä kaudella edes kunnolla näyttämään mahdollista osaamistansa missään vaiheessa?
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jokke

Pääsikös Tomi tällä kaudella edes kunnolla näyttämään mahdollista osaamistansa missään vaiheessa?

Kyllä pääsi useaan otteeseen. Kokeilla sai ykkösestä lähtien joka kentässä ja monessa eri ketjukoostumuksessa mutta jäässä on ollut koko kauden. En tiedä mihin on kadonnut viime kauden pöllänen? Ei mitään tekemistä ainakaan tämän kauden pölläsen kanssa.

Jos tuo Pöllänen/Nielikäinen siirto toteutuu niin ei mua ainakaan harmita. Tosin ei tuolla nielikäiselläkään varmaan ässissä juuri käyttöä ole kun toivola ei taklailua salli mutta ei kyllä harmita pölläsen lähtökään. Nielikäinen on sen tyylinen pelaaja jota ehkä porilaisyleisö kaipaa. ryminää ja tapahtumia jäälle. Tosin on muutaman kerran nielikäisen touhut vähän yli mennyt.

Se on tietenkin lähes varma juttu että jos Pöllänen pelaa siirron mahdollisesti toteutuessa ensi kauden Saipassa niin tottakai takoo maaleja kasapäin ja taas saadaan harmitella että miksi piti sekin pois päästää...
 

fireman

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen
Pasi haluttiin Ässiin!

KYLLÄ! TODELLAKIN ÄSSÄT OLISI OSTATTELEMASSA PASIA MUT SAIPA EI AINAKAAN VIIKON KESKIVAIHEILLA OLLUT INNOKAS VAIHTAMAAN/MYYMÄÄN HÄNTÄ! Pasilla oli aika yllättäväkin ostaja tiedossa mutta sekin joukkue jäi nyt ilman..
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Tuamas
Bemo on ihan oikeassa siirrossa, eikä ole raumlaine troll.

Jos siirtoa ei tapahdu, minua pidettäköön syyllisenä. Kyseisen siirron on vahvistanut jo kaksi varmaa ässä-tahoa. Jos Pöllänen-Nielikäinen treidi ei toteudu, niin kaikki paska minun niskaani, kiitos. Itse meinasin tuon postata, mutta olin kulussa joten se ei onnistunut.

Pasi Nielikäinen on kokoonpanossa Saipalla. No ehkä kyse on ensi kaudesta ? Vielä Pasista. Pasi on erittäin käyttökelpinen pelaaja oikein käytettynä ja oikeassa joukkueessa. Ässät on mielestäni väärä joukkue ja sanomattakin selvää miksi tätä mieltä olen. Pelaajalle tarvii laittaa suitset (en tarkoita taklauskieltoa enkä tappelukieltoa) ettei hölmöile ja tarvii sitoutua joukkueeseen henkeen ja vereen. Lisäksi tarvii tulla oikeanlaisesti pelaavaan joukkueeseen.

Jos kyse, siis pelkkää spekulointia, on ensi kaudesta niin Ässien kannattajien joukosta löytyy ainakin yksi nais ihminen joka kusee hunajaa :).
 
Viimeksi muokattu:

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Mielestäni Pöllänen on paljon käyttökelpoisempi Ässissä kuin Pasi, ei tuolla peliajalla voi ihmeitä esittääkään. Toivola voisi välillä istuttaa muitakin miehiä viltissä. Toivottavasti kauppa ei toteudu ensikaudellakaan.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti ruoto
Mielestäni Pöllänen on paljon käyttökelpoisempi Ässissä kuin Pasi, ei tuolla peliajalla voi ihmeitä esittääkään. Toivola voisi välillä istuttaa muitakin miehiä viltissä. Toivottavasti kauppa ei toteudu ensikaudellakaan.

Olen eri mieltä. Toki Pölläsessä on potentiaalia, mutta ei hänelle mitenkään voida tämänkautisen flopin jälkeen kaavailla isoa roolia ensi vuoden joukkueessa. Ja jossain nelosketjussa taas Pöllänen on aivan turha mies, kun ei pysty lainkaan taklaamaan ja rikkomaan peliä. Jo pelkkä Nielikäisen tulo Pölläsen paikalle Ässien neloseen toisi luultavasti vähintään 100 katsojaa lisää per ottelu. Ja jotain muutosta tähän Ässien tämänkautiseen virkamieskiekosta ja neitikiekosta jalostettuun pelityyliin pitää saada, tai ne katsomot ovat ensi vuonna vielä enemmänkin tyhjillään. Jos Toivola tajuaa tämän, niin hyvä juttu. Jos ei tajua, ja jos ei tällä nykyisellä pelityylillä saavuteta menestystä edes playoff-paikan verran, niin pitäisi varmaan alkaa etsiä uutta valmentajaa. (Tosin tämä olisi taloudellisesti huono vaihtoehto, ellei Toivola itse eroaisi, tai ellei sopimusta saataisi purettua yhteisymmärryksessä.) Nielikäisen hankinta ei sinänsä ole mikään välttämättömyys, koska Ässien papereista löytyy jo samaan rooliin sopivien nuorten pelaajien nimiä (Ketola ja Forsbacka) ja Marjamäen paluukaan ei ensi kaudella liene poissuljettua. Mutta Pölläsiä ja Harjuloita ei tarvita joka ketjuun. Toivottavasti tämä tajutaan ensi kauden joukkuetta rakennettaessa.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Taisin olla väärässä

Joopa joo... Tämä minun "varma" tietoni taisi tosiaan olla väärää tietoa. Kyllä se Nielikäinen siellä Saipan paidassa viilettää, ei tule poriin vaihdossa kuten varmaksi sanoin, olin väärässä vaikka tietolähteeni todella luotettava onkin.
 

Tuamas

Jäsen
Elikkä siirtyminen meni ensi kauteen, Ässät neuvotteli miehestä viimeiseen asti, muttei saanut nimeä papereihin eikä sopivaan hintaan miestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös