Viestin lähetti aaa
Tami oli eilen sanonut Turussa, että Toivola lähtee jos ei maaottelutauolla olla viivan yläpuolella...
Kaverilta joka oli eilen ollut pelissä. Tami oli tullut siihen sitten sanomaan tuon. Ei tuota tarvitse uskoa, mutta en näe yhtään syytä miksi hän valehtelisi...Viestin lähetti VH87
Tähän kyllä haluan selityksen mistä/keneltä tuon olet kuullut??
Niin siis Tami tuli ottelussa sun kaverisi viereen ja totesi näin, vai?Viestin lähetti aaa
Kaverilta joka oli eilen ollut pelissä. Tami oli tullut siihen sitten sanomaan tuon. Ei tuota tarvitse uskoa, mutta en näe yhtään syytä miksi hän valehtelisi...
Viestin lähetti Bemo
Uusimpien tietojen mukaan Pöllänen vaihtuu Saipan Nielikäiseen. Tämä on lähes 100% tieto. Tiedä sitten onko tämäkään niin hyvä kauppa...!? Saas nähdä miten Pasi porissa onnistuu kun viime kerta ei niin nappiin mennyt.
Viestin lähetti kapa76
Minun mielestäni ei haittaa jos näitä tänne laittaa mutta jos ei paikkaansa pidä niin heihei ja pari viikkoa huilia.
Viestin lähetti Bemo
Uusimpien tietojen mukaan Pöllänen vaihtuu Saipan Nielikäiseen. Tämä on lähes 100% tieto. Tiedä sitten onko tämäkään niin hyvä kauppa...!? Saas nähdä miten Pasi porissa onnistuu kun viime kerta ei niin nappiin mennyt.
Wessun voi jättää huoletta pois listalta. Kukaan ei ota selkävaivaista hyökkääjää. Jos playoffpaikka näyttää olevan varmasti mennyt niin Wessun voisi antaa huilata loppukauden.Viestin lähetti TouchAndGo
Mutta jos jollekkin kelpaisi Wessu
Viestin lähetti Jokke
Pääsikös Tomi tällä kaudella edes kunnolla näyttämään mahdollista osaamistansa missään vaiheessa?
Viestin lähetti Tuamas
Bemo on ihan oikeassa siirrossa, eikä ole raumlaine troll.
Jos siirtoa ei tapahdu, minua pidettäköön syyllisenä. Kyseisen siirron on vahvistanut jo kaksi varmaa ässä-tahoa. Jos Pöllänen-Nielikäinen treidi ei toteudu, niin kaikki paska minun niskaani, kiitos. Itse meinasin tuon postata, mutta olin kulussa joten se ei onnistunut.
Viestin lähetti ruoto
Mielestäni Pöllänen on paljon käyttökelpoisempi Ässissä kuin Pasi, ei tuolla peliajalla voi ihmeitä esittääkään. Toivola voisi välillä istuttaa muitakin miehiä viltissä. Toivottavasti kauppa ei toteudu ensikaudellakaan.