Mitä seikkoja, joista olen kirjoittanut, tarkoitit, kun kirjoitit olevasi yllättäen siffan kanssa faktoista eri mieltä. Tottakai Sport-Ässät sarjan huikea jännitysnäytelmä oli oma mielipiteeni, jota pidin tämän vuosituhannen sensaatiomaisimpana jääkiekkotapahtumana Suomessa. Tosin minä kirjoitin kevään 2009 SM-liigakarsintasarjasta Sport-Ässät. Faktoina kerroin, että Tamin Sport voitti Sportin ensimmäisen mestaruuden ja pelasi jännittävät SM-liigakarsinnat Ässiä vastaan. Faktana kerroin myös sen, että Vaasan Sport ei joutunut vihjailevista puheista huolimatta konkurssiin Tamin lähdettyä, vaan jatkoi heti seuraavalla kaudella Mestistä sen suurimmalla budjetilla.
Tähän on vaikea ottaa kiinni, kun et ole suostunut kertomaan omia faktojasi Tamin ajoista Vaasan Sportissa, vaan pyörittelet epämääräisiä sanontojasi ilman mitään todellista asiaa. Avaa nyt hieman todistettua, näkyvää, aukirevittyä, ilmeistä dataasi. Faktana kerroin sinulle aiemmin, mitä oli Tamin 60 minuutin painepeli Sportin aikana, koska perehdyin siihen aikoinaan perusteellisesti. Sinun määritelmäsi tuosta kuuluisasta Tamin painepelistä oli hyvinkin vajavainen, joten katsoin tarpeelliseksi lisätä siihen olennaisia elementtejä.
Tarkoitin luonnollisesti vuotta 2009, mutta näppäinpeijoonikin meni katolleen, pahoitteluni.
Kertoisitko minulle, mitä epämääräisiä sanontojani pyörittelen ja missä ei ole asiaa? Mahdollisimman yksityiskohtaisesti, kiitos.
Ja miten minun määritelmäni Juhani Tammisen (joka ei ole kuuluisa Tamin painepeli, vaan niin on pelattu niin kauan kuin minä muistan, tosin sitä on tuolloin kutsuttu karvauspeliksi) pelitavasta on vajavainen?
Avaisitko tämänkin väitteesi niin, että minäkin ymmärrän sen. Vai onko se fakta vai mielipide?
Kiitos kuitenkin lisäämistäsi elementeistä, jotka tulivat minulle täysin uutuutena ja puun takaa.
Ja yhä ihmettelen, että onko insinöörismiehen (kuka hän ikinä onkaan) ymmärrys luettuun tekstiin niin vajavainen, että ymmärrettävä kieltolausekin pitää jotenkin perustella, jos hän niin haluaa tai vaatii?
Ja eihän insinöörismies voi olla oikeasti niin naiivi tai jopa höpsö, että minä nimimerkin suojassa kerron jotain, josta identiteettini avautuisi tarkkaavaisimmille?
Eikö olekin hassua, kun "vastapuoli" pyytää vastaaman outoihin kysymyksiin, joihin vastausta ei edes välttämättä ole?
Tai vastaus on mielipide. Tai vastaus saattaa jonku (muunkin) identiteetin veitsenterälle.
Ja please, älä nyt vaan kysy, että mitä kysymystä tällä tarkoitan.