Päästään taas heinäkengiin ja kyllä Tami on "perskutarallaas oikeassa"
"Rauhallinen su aamu nyt vielä Turun Kuusamakujalla!! Aamun TS & HS käsittelyssa " rapid fire " tyyliin, illalla mökkireissun Haapaluodolle jälkeen paremmin!! Työn alla juttu pitkäaikaisen ( yli 36 v) naapurini xxxxxxxx ja hänen tyttärensä xxxxxxxx problematiikasta , jonka ydin on ison omakotitontin lohkominen seuraavan sukupolven käyttöön!! Väliotsikko ( TS page 5) sen kertoo: " Omakotitontin lohkomista saa odottaa ainakin kolme vuotta" !! OMG sanon minä!! Kaupungin luonnollinen kehitys " huutaa" nuoria innokkaita rakentajia ja veronmasksajia ja lopputulos on jutun otsikossa: " Turun kaavoitusjono on vuosien mittainen" !! Mitä helvettiä sanon minä!! Koko urani eri johtajuustehtävissä ( as Team Captain , Head Coach, TJ .. etc.. toimineena olen tottunut siihen, että leaderit palkataan ja valitaan ratkaisemaan kohdalle tulevat ongelmat- ei selittämään niiden ongelmioen vaikeusastetta!! Turussa - kotikaupungissani - kaikki on toisin, kuten em. esimerkki taas kerran kertoo!!
Lyhyesti avoin kysymkseni Minna Arve , Ville Valkonen & ns. leadership Team ?? Oletteko oikeasti tehtävienne tasalla??
Tämän ( lue edellä) esimerrkin valossa kuulutte kuuluissan " vastuunsiirtäjien " joukkoon!! Todelliset leaderit eivät siirrä vastuuta - vaan rakastavat vastuun kantamista ja asioden kuntoon saattamista!! Niin kauan kuin paikallisessa päälehdessä( TS ) ja vielä su numerossa on otsikko: "Turun kaavoitusjono on vuosien mittaainen , suosittelen viikon avauspalaveriin ykkösteemaksi seuraavaa kysymystä- jiohtotiimiinne? " Olemmeko olemmeko oikeasti tehtäviemme tasolla"?? Nyt ( em esimerkin valossa) on kaupungin johdossa leaderien sijaan vastuunpakoilijoita ja siirtäjiä!! Se on häpeällistä hienon kaupunkimme julkisuuskuvassa- muusta puhumattakaan!! Ilmiselvästi kaupunkiimme on tullut leaderien osalta " heinäkenkien" aika- take my word!! Jään osottamaan konkretiaa, siitä käsittääkseni heille maksetaan!!?? Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Heidekenillä 26.05.1950 syntynyt " oma poika" !!
"
Piilotin pari nimeä koska eivät käsittääkseni ole julkkiksia.