Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 914 984
  • 9 341

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Damn right my friend!!

Liitteet

• 480730068_1033329785509438_1031821840927666370_n.jpg
    480730068_1033329785509438_1031821840927666370_n.jpg
    57 KB · kertaa luettu: 229

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa& The Salainen Huone
My god! Missä Dream Teamin pelaajat? Eikai veljet ole vaan saanu pelikieltoa, i assume!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin asioimassa veli Jyllin pyörittämässä Länsikeskuksen K-citymarketissa -ostosparatiisi vailla vertaa!! Kassalla nuori nainen teki kuitenkin itsensä pieneksi ja kysyi minulta papereita -MY GOD!! Olen hyvin pukeutuva kolmekymppinen herrasmies -style is never out of fashion!! -joten otin tämän henkilökohtaisena loukkauksena - take my word!! Ostotapahtuman jälkeen otin hetken omaa aikaa - " egen tid" in case olette kieliveljiä!! - ja totesin että tämähän olikin komplimentti vailla vertaa!! Nyt tässä tiistaista kukkoa juodessa -only one!! - ja saunan lämpenemistä odotellessa suunnittelen jo miten kiitän maailmanluokan kassapalvelua ensi kerralla!! Siinä, ikinuoruuden ja ikärajojen tarkastamisen tärkeyden hengessä -Have A Great Age Checking Evening and " Show Your ID" !! Br LM
Kiitos viestistä!! Itselläni ongelma on päinvastainen -take my word!! Olen sinun tavoin - so far - alle nelikymppinen, hyvin pukeutuva herrasmies -niin se vaan menee!! Vuosiin minulta ei kuitenkaan ole kaupoissa eikä edes Alkossa pääasiallisesti kysytty papereita ( ID) , syynä voi olla ajan tuoma patina ja miten se nyt menikään " Laadukas viini paranee vanhetessaan" -i agree!! Toinen ( 2:s) vaihtoehto liittyy saamaani julkisuuteen Vuoden JA:lainen finaalikamppailuissa , ehkä olen jonkin sortin ( some sort of) " julkkis" ( celebrity -in case olette kieliveljiä / kielisiskoja) ja minut tunnistetaan " kylillä" -i assume!! Mutta oli miten oli , vähän geeliä ja vastatuuleen toimii näilläkin pelikentillä!! Sattuipa tässä aiemmin tänä vuonna toisenlainenkin unohdus paperien kysymisen lisäksi ; in case epäselvää, olin asioimassa Linnanmaan Prismassa , jossa nuori, ystävällinen lady kassalla jätti papereiden tarkastamisen lisäksi myös veloittamatta tuotteen otsikolla : " Hartwall Original Long Drink Pink Raspberry 5,5% 0,33 l ( sixpack)" kun olin ostamassa sitä makutestiin -OMG sanon minä!! Huomautin häntä asiasta ( ilmaiset lonkerot???) , jolloin hän vuolaiden komplimenttien saattelemana veloitti minulta asianmukaisen summan ja sanoi ,että olen todellinen herrasmies ( gentleman) -Simply Great sanon minä!! Joten sanomani Teille kaikille ; Herrasmiestyyli toimii oli kyseessä sitten kohtaaminen Petteri Ahomaan kanssa Ruissalossa ( kts. vanha FB-päivitys päivämäärällä 27.6.2013) tai ystävällisyys asiakaspalvelijoita kohtaan,vaikka nyt jäikin ilmaiset lonkerot saamatta -eipähän ainakaan jäänyt huono omatunto ja nuorelle kassatyöntekijälle koitunut ongelmia lipsahduksestaan -niin se vaan menee!! Sanomani Sinulle veli @Lubeman ; kiitos tuestasi Vuoden JA:lainen pelikentillä and enjoy your youthfulness & keep rocking!! Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, satunnainen ( saunajuomat) alkoholin ostaja Suomen Oulusta!!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilin viesti nro 400 ja Tammisen tribuuttiketju on ainoa oikea ketju tän milestonen juhlistamiselle, take my word!!

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tilin viesti nro 400 ja Tammisen tribuuttiketju on ainoa oikea ketju tälle milestone:lle, take my word!!
Onnittelut hienosta milestonestasi!! Maineikkaan 99+-klubin jäsenyys lähestyy tässä ketjussa -take my word!! AB

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
My god! Mä häpeän! 3-0 johto ekan erän jälkeen ja sitten sössitään kaikki OMG sanon minä. Uniset pienet piipertäjät luovuttaa ja sitten vielä järjestelmän oikea esittää kuollutta ja siitä jäähy! Mä häpeän! Tilanne on 4-4 peliajan jälkeen, missä yritys? Tulkaa sit kertoo miten voi saada koukusta jäähyn, kun maila on jäässä!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
My god! Tammisen Kärppiä verrataan Jokereihin.

Jokerit on pelkkää hiirien piipitystä verrattuna Tamin Kärppiin, take my word!! Nyt taas siellä sportti.comin veljet ja siskot voisi hieman herätä tähän päivään!! OMG, sanon minä!!

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Meillä on tässä puoli miljoonaa kiinni, kun bensa loppuu niin se loppuu, mullakin se on joskus Mondeosta loppunut tonne moottoritielle. Mikkelin veljillä on puolitoista miljoonaa, tulkaa uniset jotka ette ole koskaan peliäkään pelanneet kertomaan mulle sitten näitä viisauksia. Mä häpeän tätä systeemiä, miten on budjetit, kotiedut, tuomarit ja kaikki ja tällä puolen miljoonan joukkueella yritetään. Muutaman sentin päähän päästiin aikanaan, mutta ei siellä veljet halua tätä systeemiä uudistaa, I assume.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tässä Ruotsinmaalta ( Sverige) kantautuneiden maailmanluokan bastu-uutisten myötä , ei voi unohtaa kuka toimi saunatanssin pioneerina jo kauan ennen ( a way back) viisuilmiöitä , " Tiktokeja" yms - JT#79 in case epäselvää!!!

Saisiko joku " ATK - veli" miksattua KAJ : n veljien " iskusävelmän" Tamin koreografian taustalle - simply great!!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tässä Ruotsinmaalta ( Sverige) kantautuneiden maailmanluokan bastu-uutisten myötä , ei voi unohtaa kuka toimi saunatanssin pioneerina jo kauan ennen ( a way back) viisuilmiöitä , " Tiktokeja" yms - JT#79 in case epäselvää!!!

Saisiko joku " ATK - veli" miksattua KAJ : n veljien " iskusävelmän" Tamin koreografian taustalle - simply great!!!
Nyt ois KAJ:n veljillä voinut olla vähän enemmän pelisilmää ja laittaa ihan viralliseksi musiikkivideoksi tuo Tamin saunatanssi, take my word!!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikka sää antaa poikkaria ja yrittää änkeä pakkasen puolelle niin kaulahuivi antaa vastataklauksen! Take my word!

Liitteet

• Tami.jpg
    Tami.jpg
    920,4 KB · kertaa luettu: 9
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy