Kävin asioimassa veli Jyllin pyörittämässä Länsikeskuksen K-citymarketissa -ostosparatiisi vailla vertaa!! Kassalla nuori nainen teki kuitenkin itsensä pieneksi ja kysyi minulta papereita -MY GOD!! Olen hyvin pukeutuva kolmekymppinen herrasmies -style is never out of fashion!! -joten otin tämän henkilökohtaisena loukkauksena - take my word!! Ostotapahtuman jälkeen otin hetken omaa aikaa - " egen tid" in case olette kieliveljiä!! - ja totesin että tämähän olikin komplimentti vailla vertaa!! Nyt tässä tiistaista kukkoa juodessa -only one!! - ja saunan lämpenemistä odotellessa suunnittelen jo miten kiitän maailmanluokan kassapalvelua ensi kerralla!! Siinä, ikinuoruuden ja ikärajojen tarkastamisen tärkeyden hengessä -Have A Great Age Checking Evening and " Show Your ID" !! Br LM
Kiitos viestistä!! Itselläni ongelma on päinvastainen -take my word!! Olen sinun tavoin - so far - alle nelikymppinen, hyvin pukeutuva herrasmies -niin se vaan menee!! Vuosiin minulta ei kuitenkaan ole kaupoissa eikä edes Alkossa pääasiallisesti kysytty papereita ( ID) , syynä voi olla ajan tuoma patina ja miten se nyt menikään " Laadukas viini paranee vanhetessaan" -i agree!! Toinen ( 2:s) vaihtoehto liittyy saamaani julkisuuteen Vuoden JA:lainen finaalikamppailuissa , ehkä olen jonkin sortin ( some sort of) " julkkis" ( celebrity -in case olette kieliveljiä / kielisiskoja) ja minut tunnistetaan " kylillä" -i assume!! Mutta oli miten oli , vähän geeliä ja vastatuuleen toimii näilläkin pelikentillä!! Sattuipa tässä aiemmin tänä vuonna toisenlainenkin unohdus paperien kysymisen lisäksi ; in case epäselvää, olin asioimassa Linnanmaan Prismassa , jossa nuori, ystävällinen lady kassalla jätti papereiden tarkastamisen lisäksi myös veloittamatta tuotteen otsikolla : " Hartwall Original Long Drink Pink Raspberry 5,5% 0,33 l ( sixpack)" kun olin ostamassa sitä makutestiin -OMG sanon minä!! Huomautin häntä asiasta ( ilmaiset lonkerot???) , jolloin hän vuolaiden komplimenttien saattelemana veloitti minulta asianmukaisen summan ja sanoi ,että olen todellinen herrasmies ( gentleman) -Simply Great sanon minä!! Joten sanomani Teille kaikille ; Herrasmiestyyli toimii oli kyseessä sitten kohtaaminen Petteri Ahomaan kanssa Ruissalossa (
kts. vanha FB-päivitys päivämäärällä 27.6.2013) tai ystävällisyys asiakaspalvelijoita kohtaan,vaikka nyt jäikin ilmaiset lonkerot saamatta -eipähän ainakaan jäänyt huono omatunto ja nuorelle kassatyöntekijälle koitunut ongelmia lipsahduksestaan -niin se vaan menee!! Sanomani Sinulle veli
@Lubeman ; kiitos tuestasi Vuoden JA:lainen pelikentillä and enjoy your youthfulness & keep rocking!! Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, satunnainen ( saunajuomat) alkoholin ostaja Suomen Oulusta!!