Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 895 985
  • 9 245

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Siellä on jälleen kovat panokset!! Aikaisemmin järjestelmän veljet ja siskot on vienyt, mutta nyt on aika "väärien" nousta, take my word!! Jos haluatte pari nimeä vääristä, niin @Frankie ja @Eetska
Veli @Frankie :n "persona non grata" voittaessa uniset frankievihaajat väittää vaaleja vilpillisiksi take my word! Case epäselvää!

"Ellei nämä veljet halua kaikki täällä näin, niin tulkaa ihmeessä sanomaan, kyllä mä löydän duunia maailmalta. Me olemme saaneet kohtalaisen näytelmän tällä aikaiseksi. Piste.
Ja argumentoikaa sitten, mistä tämä helvetin jäähytasapaino, mistä nämä kotiedut johtuu. Argumentoikaa! Sen sijaan, että tulee näitä väsyneitä."

Entinen maajoukkuekapteeni kutsuu järjestelmän uniset kaffepöytään i assume.

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siellä on jälleen kovat panokset!! Aikaisemmin järjestelmän veljet ja siskot on vienyt, mutta nyt on aika "väärien" nousta, take my word!! Jos haluatte pari nimeä vääristä, niin @Frankie ja @Eetska
Yksi sisar ja veli tällä hetkellä menossa finaaliin eikä kumpikään ole oikeita, heitä myös yhdistää Ananaskonvehti.

Alejandro

Jäsen
En löydä mistään sitä kuuluisaa mainosta, jossa Tami mainostaa venettä, perämoottoria tai kiuasta (vai olikohan mikään näistä) ja yhdessä kohtauksessa #79 lukee omaa kirjaansa sohvalla/nojatuolilla. Yritin etsiä Youtubesta hakusanoilla "juhani tamminen mainos", "juhani tamminen buster", "juhani tamminen sauna", "tami mainos" etc. just to name a few!! Chapeau sille veljelle, joka kyseisen mainoksen löytää näiden vihjeiden perusteella.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Yksi sisar ja veli tällä hetkellä menossa finaaliin eikä kumpikään ole oikeita, heitä myös yhdistää Ananaskonvehti.
Onko järjestelmän uniset tarjonnut ruskeita kirjekuoria?

"Sitten me tultiin tänne, kaveri sai järjestelmältä kotiedun. Mä sitä tivasin sitten vihdoin ja viimein. Rupesin tivaamaan jo syksyllä, en ole koskaan saanut vastausta." Take my word!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
En löydä mistään sitä kuuluisaa mainosta, jossa Tami mainostaa venettä, perämoottoria tai kiuasta (vai olikohan mikään näistä) ja yhdessä kohtauksessa #79 lukee omaa kirjaansa sohvalla/nojatuolilla. Yritin etsiä Youtubesta hakusanoilla "juhani tamminen mainos", "juhani tamminen buster", "juhani tamminen sauna", "tami mainos" etc. just to name a few!! Chapeau sille veljelle, joka kyseisen mainoksen löytää näiden vihjeiden perusteella.
Veli Alejandro. Tässä taitaa olla tuo etsimäsi fideo.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Jatkoajan lämpimän officen veljen taideteos! Veli Isokoski teki jutun legendaarista lehdistötilaisuudesta, take my word. Tamin puhe on kirjoitettuna, videolla esiintyvien tammisvihaajien ja Tamin veljien nimet listattu etc to name few! Olettaen että jokainen sivistynyt veli on käynyt lukemassa tämän niin silti laitan linkin tänne, i assume. Uninen piipertäjä iski colosseumin uumenissa, kun Brother Lion #79 puhui geim sevönistä ja järjestelmän saunaklubilaisista. My god! Missä kunnioitus?

"Ja sitten kun mä tiedän, että teistäkin valtaosa teistä unisista, kun te ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa, niin sitten taas alkaa kitinä." Tämä lause on uniikki!

Chapeau veli Riku Isokoski!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jatkoajan lämpimän officen veljen taideteos! Veli Isokoski teki jutun legendaarista lehdistötilaisuudesta, take my word. Tamin puhe on kirjoitettuna, videolla esiintyvien tammisvihaajien ja Tamin veljien nimet listattu etc to name few! Olettaen että jokainen sivistynyt veli on käynyt lukemassa tämän niin silti laitan linkin tänne, i assume. Uninen piipertäjä iski colosseumin uumenissa, kun Brother Lion #79 puhui geim sevönistä ja järjestelmän saunaklubilaisista. My god! Missä kunnioitus?

"Ja sitten kun mä tiedän, että teistäkin valtaosa teistä unisista, kun te ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa, niin sitten taas alkaa kitinä." Tämä lause on uniikki!

Chapeau veli Riku Isokoski!
Tietokonemies = Pasi Kaukoranta, Ässien apuvalmentaja <3

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moi veli @Fiftie ! Nimeni mainitseminen lämmittää - etenkin Sinun! Pakko tässä vaiheessa pyytää anteeksi ykkösketjun veljiltä, että olen vajonnut tauno tasalakkien harmaaseen massaan. Mennyt vuosi piti kiireisenä! Tämän toppatakkitoimitsijan pihaan ilmestyi keväällä Buster! Sillä nautittiin vesijärven jylhistä vesistä, aina syksyn alkuun asti. Kokudo Keikakun kylässä valmistettu Yamaha (4t,40hp) sanoi sopimuksensa irti ykköskentästä ja lähti samointein vilttiin. Nyt etsinnässä uusi ykkösketjulainen.

Nyt tässä rikkoutuneiden perämoottorien hengessä, have a great weekend veljet ja siskot!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Herätys ja Karikon lenkkiä vaan!!
"
Hieno sunnuntai ( 19.01.2025) nyt jo iltapäivän puolella!! Ensi viikon ( vko 4) valmistelut täydessä käynnissä!! Koulutusbusiness ( kts. www.eurotam.com) on lähtenyt täyteen vauhtiin, joten kirettä pitää take my word!! Tänään vielä ( iltapäivällä) on treenin aika!! Lenkki kuuluisalla " Karikon " lenkillä Turun Urheilupuistossa , jonka huudella nykyään asun!! Erona historiaan on se, että aktiiviaikana me TPS:n pelaajat saunoimme hiet pois Urheilupuiston legendaarisen saunan löylyissä, mutta nyt on lenkin jatkuttava kotiolihin asti, jotta pääsen kunnon suihkuun ja saunaan!! Aika aikaa kutakin- take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaalityön keskellä ei voi unohtaa päätyötä!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
"
Hieno sunnuntai ( 19.01.2025) nyt jo iltapäivän puolella!! Ensi viikon ( vko 4) valmistelut täydessä käynnissä!! Koulutusbusiness ( kts. www.eurotam.com) on lähtenyt täyteen vauhtiin, joten kirettä pitää take my word!! Tänään vielä ( iltapäivällä) on treenin aika!! Lenkki kuuluisalla " Karikon " lenkillä Turun Urheilupuistossa , jonka huudella nykyään asun!! Erona historiaan on se, että aktiiviaikana me TPS:n pelaajat saunoimme hiet pois Urheilupuiston legendaarisen saunan löylyissä, mutta nyt on lenkin jatkuttava kotiolihin asti, jotta pääsen kunnon suihkuun ja saunaan!! Aika aikaa kutakin- take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"
Kiitos viestistä!! Nyt eletään historiallisia aikoja -take my word!! In case epäselvää; ensimmäinen ( 1:s) päivitys uudesta asunnosta ; jonka " Tamikin" hienolla tavalla päivityksessään huomioi -Simply Great sanon minä!! Kuulostaa ; että kotiutuminen on sujunut mallikkaasti!! AB

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kiitos viestistä!! Nyt eletään historiallisia aikoja -take my word!! In case epäselvää; ensimmäinen ( 1:s) päivitys uudesta asunnosta ; jonka " Tamikin" hienolla tavalla päivityksessään huomioi -Simply Great sanon minä!! Kuulostaa ; että kotiutuminen on sujunut mallikkaasti!! AB
Your right my friend! Toivottavasti uuden residenssin jääkaapissa on kukkoa, take my word!

"
Kolmoskentän pouweforwardin feisbuuki pagen mukaan Tamin viimeisin kirjoitus on viime vuodelta, niin miten olet päässyt exclusiiviseen joukkoon ja Don Tamin friend listalle?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Your right my friend! Toivottavasti uuden residenssin jääkaapissa on kukkoa, take my word!

Kolmoskentän pouweforwardin feisbuuki pagen mukaan Tamin viimeisin kirjoitus on viime vuodelta, niin miten olet päässyt exclusiiviseen joukkoon ja Don Tamin friend listalle?
No olen tietenkin hänen kaveri tuolla, olenhan käynyt hänen hokikoulun sekä juossut pakosta Karikon lenkkiä aika monta kertaa, pitääkö kaikki selittää!!
Tämä julkaisu ei kylläkään ole kaverisivulla!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryökäle pitää!

ÄSH! Punakoneen kaatajan cover foton kommenttikentässä on 70 kommenttia enkä näe mitään kirjoitusta tosta THE lenkistä. NIH!
Tami opetti minulle hokia niin jatketaan jakamalla samaa oppia nuorille!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Pitää laittaa hakemus sisään. Tami sitten hyväksyy, jos näkee veljessä potentiaalin!! Itse näin ykkösketjulaisena jouduin kaksi hakemusta tekemään ja jälkimmäinen vasta hyväksyttiin. Siitä se sitten lähti!! "Kiitos viestistä, se lämmittää, erityisesti sinun!!" on jo kuultu ainakin kerran.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Pitää laittaa hakemus sisään. Tami sitten hyväksyy, jos näkee veljessä potentiaalin!! Itse näin ykkösketjulaisena jouduin kaksi hakemusta tekemään ja jälkimmäinen vasta hyväksyttiin. Siitä se sitten lähti!! "Kiitos viestistä, se lämmittää, erityisesti sinun!!" on jo kuultu ainakin kerran.
Ompa vaikeat pääsykokeet!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä kerralla!! Jatkoajalle pääsin vasta kolmannella kun laitoin vielä todisteen, että olen Manu Juhani Tammisen FB-kamu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy