Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 887 994
  • 9 178
Suosikkijoukkue
Kärpät
Simply great AB! Hyvä, että perinteistä pidetään kiinni take my words! Eteelässä oli pöyristyttävät 3 astetta plussan puolella oh my god! Ilmasto antaa poikkaria niin, että tuntuu. Onko maakunnan veli lukenut Brother Lionin #79 kirjat i assume? Great players light up the stadium etc!
Kirjojen suurkuluttajana ja entusiastina , varsinaisena kirjafriikkinä #79:N tuotanto on luonnollisesti tullut luettua läpi erityisellä pieteetillä ja viihdyttyä kirjojen parissa -take my word!! Lämpöasteet näyttäisivät lähipäivinä tekevän tuloaan jopa Rovaniemen maisemiin asti; Oulussa puolestaan maahan saatiin valkoinen peite vasta n. viikko sitten , vuonna 2020 lumipeittoa saatiin puolestaan odotella aatonaattoon asti -OMG sanon minä!! Toista se oli ennen vanhaan , kun lunta tapasi Pohjois- Suomessa olla jo hyvissä ajoin ennen joulua , monien lasten ja aikuisten suureksi iloksi -Simply Great sanon minä!! O Tempora O Mores!! AB

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kirjojen suurkuluttajana ja entusiastina , varsinaisena kirjafriikkinä #79:N tuotanto on luonnollisesti tullut luettua läpi erityisellä pieteetillä ja viihdyttyä kirjojen parissa -take my word!! Lämpöasteet näyttäisivät lähipäivinä tekevän tuloaan jopa Rovaniemen maisemiin asti; Oulussa puolestaan maahan saatiin valkoinen peite vasta n. viikko sitten , vuonna 2020 lumipeittoa saatiin puolestaan odotella aatonaattoon asti -OMG sanon minä!! Toista se oli ennen vanhaan , kun lunta tapasi Pohjois- Suomessa olla jo hyvissä ajoin ennen joulua , monien lasten ja aikuisten suureksi iloksi -Simply Great sanon minä!! O Tempora O Mores!! AB
Yleissivistys ja prinsiipit kunnossa, keep it simple!

Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
@aurora borealis

Kiitos komplimentista-se lämmittää aina , varsinkin kun se tulee sinulta!! Kiitos myös Tamikuumeen helpottamisesta Tamismien käytöllä tyyliin "par excellence "!

Kerro tsemppiterveiset, jos maestro sattuu soittamaan!! Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan tunnin-take my word!!

Olen aina pitänyt sitä kunnianosoituksena, ja esimerkiksi Jarkko Tamminen on hemmetin hyvä. Jos joku imitoi, minulla on tapana soittaa ja kiittää.
PS. Toimittaako veli @Fiftie 99+ -klubin jäsenkortin Jaguarillaan, kun matka way under +-50 km?? Br 99+ -klubiveli since Christmas 2024

Viimeksi muokattu:

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
@aurora borealis

Kiitos komplimentista-se lämmittää aina , varsinkin kun se tulee sinulta!! Kiitos myös Tamikuumeen helpottamisesta Tamismien käytöllä tyyliin "par excellence "!

Kerro tsemppiterveiset, jos maestro sattuu soittamaan!! Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan tunnin-take my word!!

PS. Toimittaako veli @Fiftie 99+ -klubin jäsenkortin Jaguarillaan, kun matka way under +-50 km?? Br 99+ -klubiveli since Christmas 2024
Klubitakki päälle ja on de roud take my word!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy