Mainos

Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 889 637
  • 9 198
Suosikkijoukkue
Kärpät
Simply great AB! Hyvä, että perinteistä pidetään kiinni take my words! Eteelässä oli pöyristyttävät 3 astetta plussan puolella oh my god! Ilmasto antaa poikkaria niin, että tuntuu. Onko maakunnan veli lukenut Brother Lionin #79 kirjat i assume? Great players light up the stadium etc!
Kirjojen suurkuluttajana ja entusiastina , varsinaisena kirjafriikkinä #79:N tuotanto on luonnollisesti tullut luettua läpi erityisellä pieteetillä ja viihdyttyä kirjojen parissa -take my word!! Lämpöasteet näyttäisivät lähipäivinä tekevän tuloaan jopa Rovaniemen maisemiin asti; Oulussa puolestaan maahan saatiin valkoinen peite vasta n. viikko sitten , vuonna 2020 lumipeittoa saatiin puolestaan odotella aatonaattoon asti -OMG sanon minä!! Toista se oli ennen vanhaan , kun lunta tapasi Pohjois- Suomessa olla jo hyvissä ajoin ennen joulua , monien lasten ja aikuisten suureksi iloksi -Simply Great sanon minä!! O Tempora O Mores!! AB

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kirjojen suurkuluttajana ja entusiastina , varsinaisena kirjafriikkinä #79:N tuotanto on luonnollisesti tullut luettua läpi erityisellä pieteetillä ja viihdyttyä kirjojen parissa -take my word!! Lämpöasteet näyttäisivät lähipäivinä tekevän tuloaan jopa Rovaniemen maisemiin asti; Oulussa puolestaan maahan saatiin valkoinen peite vasta n. viikko sitten , vuonna 2020 lumipeittoa saatiin puolestaan odotella aatonaattoon asti -OMG sanon minä!! Toista se oli ennen vanhaan , kun lunta tapasi Pohjois- Suomessa olla jo hyvissä ajoin ennen joulua , monien lasten ja aikuisten suureksi iloksi -Simply Great sanon minä!! O Tempora O Mores!! AB
Yleissivistys ja prinsiipit kunnossa, keep it simple!

Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
@aurora borealis

Kiitos komplimentista-se lämmittää aina , varsinkin kun se tulee sinulta!! Kiitos myös Tamikuumeen helpottamisesta Tamismien käytöllä tyyliin "par excellence "!

Kerro tsemppiterveiset, jos maestro sattuu soittamaan!! Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan tunnin-take my word!!

Olen aina pitänyt sitä kunnianosoituksena, ja esimerkiksi Jarkko Tamminen on hemmetin hyvä. Jos joku imitoi, minulla on tapana soittaa ja kiittää.
PS. Toimittaako veli @Fiftie 99+ -klubin jäsenkortin Jaguarillaan, kun matka way under +-50 km?? Br 99+ -klubiveli since Christmas 2024

Viimeksi muokattu:

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
@aurora borealis

Kiitos komplimentista-se lämmittää aina , varsinkin kun se tulee sinulta!! Kiitos myös Tamikuumeen helpottamisesta Tamismien käytöllä tyyliin "par excellence "!

Kerro tsemppiterveiset, jos maestro sattuu soittamaan!! Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan tunnin-take my word!!

PS. Toimittaako veli @Fiftie 99+ -klubin jäsenkortin Jaguarillaan, kun matka way under +-50 km?? Br 99+ -klubiveli since Christmas 2024
Klubitakki päälle ja on de roud take my word!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
1150 viesti tähän ketjuun meikältä. Kaikki vieläpä tiukkaa asiaa, take my word!! Jatkoajan lämpimässä officessa tehkääpä perässä!! Ja tämä kaikki vielä aikana, jolloin Team Moderators puskee armottomasti 60 minuutin paineella päälle antaen pelikieltoa!!
Kunnioitettava luku, keep it rocking! Olet ilmiömäisesti väistänyt offisen sinisten veljien poikkarit keep it simple! Chapeau veli Fiftie, tuon mailstonin saavuttamisen kunniaksi pitää avata yksi kukko take my word! Vanha maajoukkuekapteeni #79 on mielissään.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Äänestetäänkö tänä vuonna vuoden jatkoaikalaista? En löytänyt selaamalla ketjua sille.

Sitä vaan, että tänä vuonna voittaa joku muu kuin järjestelmän veli tai sisko!! Oma ehdokkaani on @Frankie, joka on yksi niistä jotka laittoi nämä ketjut auki kun sellanen tilataksillinen moderaattoreja sulki ne!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Äänestetäänkö tänä vuonna vuoden jatkoaikalaista? En löytänyt selaamalla ketjua sille.

Sitä vaan, että tänä vuonna voittaa joku muu kuin järjestelmän veli tai sisko!! Oma ehdokkaani on @Frankie, joka on yksi niistä jotka laittoi nämä ketjut auki kun sellanen tilataksillinen moderaattoreja sulki ne!!
Eiköhän se josain raossa tule.
@Steril Kun jaksat niin laitas taas pystyyn.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos pääsen ykköskenttään niin laitan ihan milloin vaan!
Ei sinne perseennuoleskelulla pääse :D
Oletko sen yleisesti tehnyt vai oliko viime vuosi pelkästään ainoa?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei sinne perseennuoleskelulla pääse :D
Oletko sen yleisesti tehnyt vai oliko viime vuosi pelkästään ainoa?
En ole mikään virallinen vastaava. Parina vuotena olen omistautunut asian eteen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ole mikään virallinen vastaava. Parina vuotena olen omistautunut asian eteen.
Sit teet uuden koska viime vuonna toimis hyvin. Tai siis jos jaksaisit tehdä, mulla ole mitään valtuuksia käskeä :D

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Annoin veljelle valmiin pohjan minkä nyt olet itsekin tehnyt :D

Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän se josain raossa tule.
@Steril Kun jaksat niin laitas taas pystyyn.
In case epäselvää, 5.2.2024 pyörähti ruljanssi viimeksi käyntiin ; joten ehkä alkava vuosi tarjoaa meille tänäkin vuonna elämyksiä tällä sektorilla!! Vuoden JA-vaalin pyörittäminen, valvominen , muistuttelut äänestää etc. etc.. on kovaa hommaa -i assume!! Veli @Steril on kyllä suoriutunut urakasta kiitettävästi vuosina joina on asialle omistautunut -take my word!! AB

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voin kylläkin paljastaa, että en tule äänestämään ketään superaktiivia tästä world class -ketjusta.
Antakaa kakkua, antakaa sakkoa saatana, muta minä olen:
Karikon.lenkin.veteraani!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Voin kylläkin paljastaa, että en tule äänestämään ketään superaktiivia tästä world class -ketjusta.
En tiennytkään expertiisiäsi äänestämisessä!! Mind your own äänestäminen!!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Hymyile oikein! Me pyöritetään monen sadantuhannen juttua, ja te tulette mulle naureskelemaan! Eikä siitä sen enempää :D Eri veljiä tuli heti mieleen, kun aloin miettimään ketä äänestäisi, Tamin sanoin "Ability may take you to the top, but it takes character to stay there." Onneksi lämpimässä officessa on aikaa miettiä keep it simple.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Kiitos komplimentista, se lämmittää, erityisesti sinun!! Olin vielä eilen Team Moderatorsin asettamassa pelikiellossa, joten pääsin vasta nyt antamaan vastakomplimentin!! Lion #79 tapaan olen käytettävissä, jos tällainen kunnia minulle suodaan!! Br, F

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kiitos komplimentista, se lämmittää, erityisesti sinun!! Olin vielä eilen Team Moderatorsin asettamassa pelikiellossa, joten pääsin vasta nyt antamaan vastakomplimentin!! Lion #79 tapaan olen käytettävissä, jos tällainen kunnia minulle suodaan!! Br, F
Tervetuloa takaisin veli Frankie! Backhand, forehand, pum-pum-pum!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Terve Frankie!! Ota yhteyttä, jos Team Moderators käy vielä päälle. Olen apuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy