aurora borealis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Hieno itsenäisyyspäivä ( 6.12.2024) -simply great!! Chapeau isoisälle ( RIP) ja kaikille niille Suomalaisille sankareille, jotka pitivät Isänmaan vapaana ja itsenäisenä!! MY MAXIMUM RESPECT!!!! Kärppien lippulaivan ( miesten edustusjoukkue) konttaaminen puolestaan harmittaa -niin se vaan menee!! Kentäälä ( jäällä) ja katsomossa on hiljaista kuin huopatossutehtaalla!! Erikoista- take my word!! Muualla ( Ruotsi, Sveitsi, Ranska etc.. ) moinen " konttaaminen" olisi aiheuttanut reagointia- nykyisessäOulussa ilmiselvästi enää EI!!! OMG, sanon minä!! Coach Mäntymaan jatko adjutantteineen on minulle mystery " par excellence"!! Erityisesti kun Kärppien huhuketjussa oli jo alkuviikosta bongattu tutun hahmon saapuminen Ouluun ( kts. linkki ja erityisesti viestissä oleva liite -siellä lisää!!) Nyt vaaditaan REAGOINTIA , jottei käy niin, että " Tamin" vuosituhannen vaihteessa luoma BUUMI on enää muisto vain -OMG sanon minä!! Joten siinä- Itsenäisyyspäivän kunnioituksen ( respect) ja Kärppien konttauksen ( OMG) ihmettelyn hengessä : Have A Great Itsenäisyyspäivä Evening and Enjoy it!! Br, AB, maakunnan veli, itsenäisyyspäivien ja Kärppien suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"
Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut
Kaveri oli nähnyt Juha Junnon näkösen miehen kiertelevän Hiirosenkotia ja kyselevän, oisko kellään kiinnostusta tulla pelaan Kärppiin. Ei pidä paikkaansa. Oli kuulemma kysellyt haluaisiko joku tulla valmentamaan, mutta kukaan ei suostunut.
keskustelu.jatkoaika.com