Lakit on lentänyt ilmaan ympäri Turkua, Oulua, Vaasaa ja muita paikkoja!! Kaikki muistamme kuka avasi liigan ja kenen vaikutuksesta se on avattu jälleen. Kiitos Manu Juhani Tamminen, joka olet todellakin Turun oma poika ja kaikkien aikojen kiekkoleijona!!Juhani Tammisen elämäntyö on vihdoin saapunut maaliin: Liiga on auki!
Ei puhuta paskaa, yliopiston ö-tason veljet. Tami lähti nostamaan Pohjanmaan kiekkoa ylös ja se tehtiin. Blast from the backhand boom past(ic), I assume?
Tami raivostui totaalisesti kirjan väitteistä: "Kuulevat minusta seuraavaksi juristin kautta"
Tuoreessa kirjassa ladataan kovaa tekstiä Juhani Tammisen ajasta Sportissa. "Tami" taas lataa Iltalehdelle, että kirja on täynnä alamittaisia valheita.www.iltalehti.fi
- Muun ohessa nostimme myös Sportin A-juniorijoukkueen SM-sarjaan. Minä palkkasin valmennusjohdon ja annoin edustusjoukkueesta pelaajia tarpeen mukaan. Vaasasta lähti tuolloin myös Oskar Osala maailmalle, Kärpistä puoli joukkuetta minun vuosinani. Osalan NHL-korvaus tuli myös Sportille.
Komplimenttini veli Kalle Taloselle , sanomani hänelle ja muille tributen ystäville & anti-faselilaisille voimille: Pysykää ketjussani : " Juhani Tamminen – tribuuttiketju", siellä lisää ja siellä tapahtuu!! " Winner never quits- quitter never wins" ja muistakaa : " Join the wieners"- simple as that!!Ylen aamuradiosta tulkitsin, että kaupunkimme juontaja-veli Kalle Talonen seuraa ehkä tätä ketjua.
Damn right, my friend!! On ollut ilo ja kunnia nähdä &kuulla " Tamia" tänä vuonna milloin Tami Cornerin paluun merkeissä , milloin Petopodin vieraana -Simply Great sanon minä!! Antti Pärnäselle ja muille " Tamin " vaimentajille viestini oli silloin - ja on nyt: " Please stay out of my pages; ne on tarkoitettu vain voittajille: " winners only" - take my word!! " Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, avoimien sarjojen kannattaja kaikilla tämän ajan mittareilla " to name a few"On kyllä Manu skarpissa kunnossa tuossa ja hyvää tarinaa iskee aikalaisen, kokijan ja tekijän ominaisuudessa. Hattu ilmaan!
Kai kysyit kirjaston veljiltä, tai arvon leideiltä, että onko kyseisen laitoksen tusseista mahdollisesti väri loppunut, kun piti piirtää 1 sijaan 1 ja 00? Olisiko Kärpät noussut sm-liigaan, jos olisi pitänyt arvata, mitä fläppitaululle tussilla kirjoitetaan.Lähikirjastossa on poistokirjoja 1€/kpl hintaan, olipa siellä myös Don Tami valikoimissa. Kohteliaana en sitä ostanut vaan jätin jollekin muulle.
Kysyin. Uniset hiiret heitti pihalle niin, että tasalakki lensi päästä.Kai kysyit kirjaston veljiltä, tai arvon leideiltä, että onko kyseisen laitoksen tusseista mahdollisesti väri loppunut, kun piti piirtää 1 sijaan 1 ja 00? Olisiko Kärpät noussut sm-liigaan, jos olisi pitänyt arvata, mitä fläppitaululle tussilla kirjoitetaan.
Tämä. My god, merileijona#79 on tainnut viime aikoina töräyttää liikaa kermaa DeLonghin superior coffee mäshiinin tuotoksiin.Minusta näyttää siltä, että tuo 120kg nousee ylös juuri silloin kun Tami nousee tuosta tuoliltaan ylös.
Minusta näyttää siltä, että tuo 120kg nousee ylös juuri silloin kun Tami nousee tuosta tuoliltaan ylös.
Sorry, en tiennytkään taustaanne Mme Janni Husseina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, FTämä. My god, merileijona#79 on tainnut viime aikoina töräyttää liikaa kermaa DeLonghin superior coffee mäshiinin tuotoksiin.
Mä voisin viedä nuo uniset hiiret sillalle, sen verran pieni olen, että varmaan tippuisi molemmat jokeen, mutta oiskos se nyt paha ongelma?Sorry, en tiennytkään taustaanne Mme Janni Husseina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
PS: Vähemmästäkin roikotettu yhdellä kädellä nilkoista Aurajoen yläpuolella!! Niin se vaan menee!!
Veli @Ilmari Ahde ethän unohda pikeepaitaa ja sitä että oikea tapa pukea kyseinen vaatekappale on metodilla kaulukset pystyyn ja vastatuuleen.Sivuhuomiona mainittakoon muotiasiaa, Tamin innoittamana olen totisesti hankkinut pari flat capia (se on tasalakki suomeksi, te metsän reunan nuotiopiiriläiset), nyt on mitä heittää ilmaan. Kun alkaa tulemaan vanhaksi, tukka harvenee eikä geeliä viitsi käyttää, tasalakki on kätevä.
PS. penkistä nousee 20 kg anytime!
En ole hakemassa paikkaa Sirkus Finlandian klovniksi. Napitettavassa paidassakin osaan napittaa kiinni korkeammalle kuin napaan saakka.Veli @Ilmari Ahde ethän unohda pikeepaitaa ja sitä että oikea tapa pukea kyseinen vaatekappale on metodilla kaulukset pystyyn ja vastatuuleen.