"Hieno, rauhallinen su aamu ( 24.09.2023) nyt vielä keittiön ja äärellä!! Teksti TV ( Yle) kertaa " eiliset" tapahtumat!! Olin paikalla Turkuhallissa kun " minun TPS" voitti Ilveksen puhtassti 4-1!! Simply great sanon minä, koska tiedän, että sarjan alku on tärkeä ja kotivoitot siinä leikissä koko homman ydin!! Erityisesti Turussa, josssa on kautta historian totuttu menestykseen jääkiekossa Aloitin oman urani Liigassa- silloin ( 1966) nimeltään " Mestaruussarja"!! Silloin elettiin kevättä 1966 , kun meidän TPS alolitti taipaleensa Lappeenrannassa Saipaa vastaan luvuin 2-1 - silloin Saipalle!! Kohti kevättä kohensimme ( TPS ) ja sarjan lopussa pokkasimme hopeamitalit, mestarina silloin RU-38 Porista!! RU:n tähtinä silloin Matti " Mölli " Keinonen, Raimo Kilpiö ja myöhemmin minunkin coachina kunnostautunut Raimo " Tiikeri" Määttänen!! Time flies, nyt kaikki on toisin, RU-38 on hävinnyt kartalta ja Ässät kantaa nyt vastuuta Porin kiekkokunniasta!! Niin ne ajat muuttuvat, hyvä niin!!Nyt kohti Eurotam OY:N kiihkeää työäivää, koulutuskeikan valmisteluja, toimistohommia, laskutus, pankki etc.. rutiinit pitää saada jengoilleen, muuten Eurotam OY:n menestys ei jatku take my word!! Joten kaikille asiakkailleni ja " Tami faneille" - around the globe: Have A Great Sports & Business Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää:
www.eurotam.com"
-
"Korjaus yo. textiin!! Sarja alkoi luonnollisesti SYKSYLLÄ 1966!! Alex Stubbin sanoin: " Sori siitä" !! JT"
Fani:
Oli hieno nähdä, että sinulla oli aikaa pienemmillekin lätkä-faneille TuTo:n pelissä. Saatiin samalla pidettyä tolle meidän pikkumiehelle pikku jääkiekkohistorian oppitunti.
*Liitteenä kuva jossa Tami antaa pikkumiehelle nimmarin
Tami:
Kiitos palautteesta, se lämmittää aina- Sinun erityisesti!! Pikkumiehelle terveiset, Br Tami
Fani 2:
Entäs ohjeet elämänkovuuden parkujille ???
Tami:
Edelleen sama juttu: " Winner never quits- quitter never wins"!! Revi siitä!! JT