@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Luultavasti huomisen epistolassa saamme tietää, miten unisia virkamiehiä on koulutettu olan takaa. Kaikkea hyvää kannattaa odottaa.
Stay out of my Turku!!@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Tämähän kuulostaa elämän kovuuden parkumiselta, i assume."Rauhallinen torstai ( 14.09.2023 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Soittamalla / textaamallakin tavoitat, joten GSM: 050 4663701 please!! Tänään on kiireinen päivä!! Aamupäivä menee Eurotam OY:n businesten parissa 8-15, sitten vaatteiden vaihto ja Jaguar kohti Helsinkiä ja Peacock Teatteria, jossa Jarkko Tamminen show ja paikkana legendaarinen Linnanmäki!! Show alkaa 18.00, joten lähtö Turusta n. klo 14.00, sitten n. klo 16.00 buukkaus Kalastajatorpalle, jossa yövymme vaimoni Marin kanssa Jarkon shown jälkeen!! Perjantaiaamulla ( 15.09.2023 ) on aika suunnata kohti kotia Turun Kuusamakujalle, jossa vuorossa on viranomaisten ( Turun Kaupunki) johdolla katselmus, äskeisten rajujen kallioräjäytysten jäljiltä!! Räjäytykset olivat idioottimaisen rajuja , joiden johdosta oma talomme vahingoittui, joten nyt perjantaina 15.09. klo 12.00 Kuusamakujalla # 5, saavat räjäyttäjät ja kaupungin virkamiehet kuulla kunniansa face to face ja samalla odotan heiltä selvää suunnitelmaa korvausten suhteen!! Odotan nöyryyttä em. räjäyttäjiltä ja " kättä taskuun" mentaliteettia; muuten menen raastupaan pomminvarmasti ko. asian kanssa!! Jää nähtäväksi - take my word!! Have A Great Day, Br Tami, LÖion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää: www.eurotam.com "
En tiennykkään expertiiviäsi kovuudesta!Tämähän kuulostaa elämän kovuuden parkumiselta, i assume.
Sorry, en tiennytkään taustaasi tunteiden tulkkina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, FTämähän kuulostaa elämän kovuuden parkumiselta, i assume.
Kas tässä!! Ei pelota kun tausta on hankittu Team Moderatorsin jatkuvien poikittaisten ristitulessa!! Se mitä vastajännäreihin ja vastaaviin tulee niin viestini on tässä: Menkää oikeisiin töihin , hoitakaa omat asianne ja jos voimat riittää huolehtikaa perheistänne!! M.O.T. # 79@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Sivistäminen kannattaa aina, varsinkin itsensä. Olette lämpimästi tervetulleita voittajien kaupunkiin! Täällä nimittäin nähtävää riittää ja eikä mitä tahansa tasalakki-paikkoja, vaan legendaarisia urheilupyhättöjä, asunto-osakeyhtiöitä, toimistohotelleja, yksityispankkeja, kahviloita, ravintoloita, golfkenttiä, kujia, hulppeita maisemia etc etc. In case local guide is needed, Sepe is ready!@Frankie @aurora borealis Eiköhän pistetä veljet koneet käyntiin ja käydään vähän Turussa sivistämässä!!
Olen kyllä joskus tuijottanut Tamia silmästä silmään. Blues-TPS syksyllä 2013 ja pelin jälkeen ihmisvilinässä Tami tuli käytävällä vastaan Don Tami-huivi kaulassa ja katseet kohtasivat 13v Sterilin kanssa ehkä puolikkaan sekunnin ajan.Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Tamin fb-kaverina ja useamman "Damn right my friend" komplimentin saaneena neuvon sinua ystävällisesti; Stay out of my pages!!Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Sorry, en tiennytkään taustaasi selvännäkemisen ja ennustamisen huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, FJa tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Mulla ei ole heittää tähän mittelöön kuin puhelinkeskustelu ja sähköpostivaihto.Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Mä olen käynyt Tamin perustaman hokikoulun ja jos muistaisin niin ehkä näin Tamin ja se koutsas mua (Essi Keskinen ainaski), tai sit ei.Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Hienosti moni täällä osaa matkia Tamin kirjoitustyyliä, mutta kuinka moni on jutellut Tamin kanssa jossain paikassa silmästä silmään, käynyt Kuusamakujalla, tai käynyt jopa sisällä Kuusamakuja 5:n talossa? Minulta löytyy nuo ensimmäiset kaksi, mutta tuo viimeisin puuttuu. Ja tähän sitten viestejä "En tiennytkään taustaasi kyselemisen eksperttinä. Pidä huoli omista asioistasi, ja minä pidän omistani!"
Damn right sisar UnenNukkuja!! Mouses time to wake up!!Mutta, onko nimesi mainittu FB-päivityksessä? Allekirjoittaneen pikkuveli on saanut moisen kunnian parin tapaamisen johdosta. Eli kyllä, nimelläni voin loistaa.
" Sportin nostaminen Liigaan 2009 on taatusti yksi hienoimmista merkkipaaluista urallani take my word!! Se draama, jännitys , kiinnostus etc.. oli täysin ylivertaista Suomen kuippukiekon historiassa!!
Ne puheet Tamin muistiongelmista/sairaudesta ei taida olla ihan pötypuhetta. Ei normaali Tami tällaista asiaa sotkisi. Ilmeisesti hän oikeasti kuvittelee nostaneensa Sportin Liigaan v.2009 Ässät-karsinnasta.Sportin nostaminen Liigaan 2009 on taatusti yksi hienoimmista merkkipaaluista urallani take my word!! Se draama, jännitys , kiinnostus etc.. oli täysin ylivertaista Suomen kuippukiekon historiassa!
Siis onko Tami oikeasti kirjoittanut näin, vai onko tämä tribuutti? Melekosta.Sportin nostaminen Liigaan 2009 on taatusti yksi hienoimmista merkkipaaluista urallani take my word!!