Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 818 806
  • 8 945

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tuossa kun Tami aamun epistolassaan muisteli omia WHA:n aikojaan, niin yksi asia on aina miehen tilastoissa kiinnostanut: nimittäin 76-77 kaudelta yhdeksän ottelua CHL:ssä (ilmeisesti ollut jokin alemman tason ammattilaissarja kyseessä) Oklahoma City Blazersin riveissä. Ei ainakaan äkkiseltään tule itselleni mieleen, että Solkungen olisi koskaan siitä visiitistä maininnut ainakaan päivityksissään.

HS:n arkiston tutkiminen "rapid fire " -tyyliin paljasti, että Phoenixin uninen " veli" Al Rollins ( coach , GM , owner - to name a few! ) olisi ollut tyytymätön Lionin pelityyliin ja laittanut " farmiin" - my God! Tästä suivaantunut Tami on ollut aikeissa palata Suomeen.

Onni onnettomuudessa, että Oklahomassakin päästiin nauttimaan kiekkobuumista ja kansa heitti lakkia ilmaan kahdesti.
 

Liitteet

  • tamiphx.PNG
    tamiphx.PNG
    190 KB · kertaa luettu: 239
Viimeksi muokattu:

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
HS:n arkiston tutkiminen "rapid fire " -tyyliin paljasti, että Phoenixin uninen " veli" Al Rollins ( coach , GM , owner - to name a few! ) olisi ollut tyytymätön Lionin pelityyliin ja laittanut " farmiin" - my God! Tästä suivaantunut Tami on ollut aikeissa palata Suomeen.

Onni onnettomuudessa, että Oklahomassakin päästiin nauttimaan kiekkobuumista ja kansa heitti lakkia ilmaan kahdesti.
Tutkivan Tami-journalismin taidonnäyte! Tässä todellakin argumentoidaan faktoilla ja tuodaan lukijan tarkasteltavaksi Suomen ykköslehden artikkeli mitä ison veden taakse oikeasti kuuluu. MY MAXIMUM RESPECT!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Ja taas jumpataan :

"Rauhallinen torstaiaamu ( 22.12.2022) Suomen Turussa , Eurotam OY:n päämajassa , Hirvensalon saarella ja Airiston parhaiden vesien ympäröimänä!! Simply great sanon minä!! Aamukahvi, aamuteevee ( Yle ) auki ja homman nimi - so far-; Slow and steady- gets You ready- niiin se vaan lähtee käyntiin!! Joulu lähestyy, joten lahjat kuntoon - i aasume ja päivän treeni talomme alakerran " The Gymissä" on listallani merkinnällä: " High Priority " - take my word!! Joten siinä - amatööritreenaajien- hengessä - one more time-; Slow and steady- gets You ready- take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: "
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Veikkaan että kaikki sukulaiset ja ystävät saavat tänäkin jouluna lahjaksi mestarin kirjan.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en edelleenkään jaksa ymmärtää miksi kotia pitää sanoa yrityksen "päämajaksi", koti on koti eikä mikään hiton toimisto.

Siinä lähestyvän Joulun hengessä hyviä pyhiä kaikille taistelijoille ja heidän muusilleen (ei peruna), BR BAT79 Pukkikeikkojen veteraani myös tämä vuonna (A.D. 2022)!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en edelleenkään jaksa ymmärtää miksi kotia pitää sanoa yrityksen "päämajaksi", koti on koti eikä mikään hiton toimisto.

Siinä lähestyvän Joulun hengessä hyviä pyhiä kaikille taistelijoille ja heidän muusilleen (ei peruna), BR BAT79 Pukkikeikkojen veteraani myös tämä vuonna (A.D. 2022)!!

Oh my Tamminen mitä brändin päälle kusemista - niin se vain menee !! Montako päämajaa olet ollut luomassa !! Laita näytöt tiskiin I assume !!

Parhain tervesin Br. TK ajalta kun kakkossyöttöjä ei ollut edes keksitty simply grrat sanon minä !! Kahvia tarjolla - tuo joulutortut - mutta pliiss soita etukäteen !!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mä en edelleenkään jaksa ymmärtää miksi kotia pitää sanoa yrityksen "päämajaksi", koti on koti eikä mikään hiton toimisto.
Tästä räpsähti mieleen , kuin kiekko " veli" Konovalenkon taakse " häkkiin":





Siinä " vastajännärien " hengessä,

br. McBean ( over 3700 viestiä ja arviolta way over 10 000 likes ajalta jolloin uninen "palstasofta " ja Team Moderators eivät tunnistaneet " kakkostykkäyksiä ". Onneksi sielläkin ( Xenforo) on tuoreet versiot " kehissä" ja nykynäpyttelijät saavat ansionsa mukaan mitä statistiikkaan tulee!! ) , EuroBean oy.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
HS:n arkiston tutkiminen "rapid fire " -tyyliin paljasti, että Phoenixin uninen " veli" Al Rollins ( coach , GM , owner - to name a few! ) olisi ollut tyytymätön Lionin pelityyliin ja laittanut " farmiin" - my God! Tästä suivaantunut Tami on ollut aikeissa palata Suomeen.

Onni onnettomuudessa, että Oklahomassakin päästiin nauttimaan kiekkobuumista ja kansa heitti lakkia ilmaan kahdesti.

Ansiokasta ja Pulitzerin arvoista työtä, veli @McBean !! Viimeinkin selvisi tämä suuri mysteeri. Chapeau!!

Aikamoista henkilövittuilua ja näköalattomuutta tuolta "veli" Rollinsilta lähettää Neuvostoliiton kaataja jonnekin uniseen farmisarjaan. My God!! Poikittaista on tullut selkään jo 70- luvulta lähtien, ja myöhemmin koko järjestelmä (muuan sveitsiläinen hammaslääkäri etunenässä) jatkoi "trendiä". Mä häpeän. Mä häpeän tätä toimintaa. Kyllä se vaan jääkiekossa tuntuu olevan ne oikeat ja väärät.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä se vaan jääkiekossa tuntuu olevan ne oikeat ja väärät.

Olet oikeassa in case epäselvää ! Myös Jatkoajassa (Plus Time) - on oikeat (Team Moderators ) ja väärät (me! ) i assume! Niin se vain menee että ladun avaajat menevät ensin, kitsijät tulevat perässä ja laulevat laulujaan (sings ) !! Ensin oli scholl, blackwolf ja sitten minä, laatukirjoittajia kaikki mutta – o tempore o moras !! - poikittaista tulee, farmisarjaa, henkilöbrandille vittuilua ja to name a few ! Missä kunnioitus !! Niin se vain menee !! Terv. TK, laatukirjoittaja ajalta kun oli vielä aikaa muullekin kuin Team Modeatorsin (the rights ) poikittaisten väistelyyn !! Karavaani kulkee - koirat hukkuvat tai kuten minä nimimerkillä "tykätyin " sanon : or get out of kitxhken !!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joulu saapui Kaukalon perheeseen! Tamin kirja on täällä ja on vasta aaton aatto. Itse asiassa paketti ilmoitettiin saapuneeksi jo 17.12. mutta se tuli noudetuksi vasta nyt. Kyseinen päivä on myös hääpäivämme, joten tästedes olen ykköskentiä brothereita, koska Tami antoi meille häälahjan. Tehkää perässä !! Voittavin terveisin BR. TK
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Joulu saapui Kaukalon perheeseen! Tamin kirja on täällä ja on vasta aaton aatto. Itse asiassa paketti ilmoitettiin saapuneeksi jo 17.12. mutta se tuli noudetuksi vasta nyt. Kyseinen päivä on myös hääpäivämme, joten tästedes olen ykköskentiä brothereita, koska Tami antoi meille häälahjan. Tehkää perässä !! Voittavin terveisin BR. TK
My congratulation, " veli" TK!!! Siinä maailamanluokan urheilukirjallisuuden parissa sivistys kasvaa sfääreihin par excellence in no time kinkkua ( ei mme) rouskutellen.

Harmi että Tamipukki oli estynyt ( pienyrittäjän kiireet , high season ) toimittamaan " opusta" itse yhden Jaguarin valjakolla Yocophone kulkusia pauhaten ( my maximum volume). Tämä olisi tapahtunut nopeusrajoitusten piirissä , in case " siniveljille" epäsevää.
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joulu saapui Kaukalon perheeseen! Tamin kirja on täällä ja on vasta aaton aatto. Itse asiassa paketti ilmoitettiin saapuneeksi jo 17.12. mutta se tuli noudetuksi vasta nyt. Kyseinen päivä on myös hääpäivämme, joten tästedes olen ykköskentiä brothereita, koska Tami antoi meille häälahjan. Tehkää perässä !! Voittavin terveisin BR. TK
Great stuff!! Saanen kysyä, tuliko kirjan mukana kylkiäiseksi myös allekirjoitus itse mestarilta?
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Noh, 1976-77 Tami siis kiekkoili Phoenix Roadrunnersissa, ja kyseinen kausi oli myös seuran viimeinen. Wikipedia tietää kertoa sen verran, että seura kaatui talousvaikeuksiin ja joutui jopa myymään pelaajia laskuja maksaakseen.
Kenties ensimmäinen seura, joka joutui talousvaikeuksiin Tamin visiitin jälkeen, vaan ei suinkaan viimeinen. Edelläkävijä on edelläkävijä tässäkin asiassa -take my word!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Joulu laskeutuu myös Kuusamakujalle, joten legendaarinen aatonaaton sauna on jo lämpeämässä - i assume!! Tami tunnetusti saunoo kaksi tuntia, mutta MME Tamminen vain vartin.

Tami-vuosi on ollut jälleen vaiherikas: Tammiselle perustettu ketju on ylittänyt vuodessa 6000 viestin rajan, ukki sai uuden kalakaverin ja erinäiset juhlallisuudet ovat pitäneet pienyrittäjän kiireisenä. Valitettavasti Tamminen ei ole välttynyt murheilta, onhan palstoilla esitetty huhuja miehen terveydentilasta.

Niin tai näin, winner never quits, quitter never wins niin se vaan menee. Hyvää joulua Tammisen perheelle ja koko ketjulle.

 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harmi että Tamipukki oli estynyt ( pienyrittäjän kiireet , high season ) toimittamaan " opusta" itse yhden Jaguarin valjakolla Yocophone kulkusia pauhaten ( my maximum volume). Tämä olisi tapahtunut nopeusrajoitusten piirissä , in case " siniveljille" epäsevää.
Ja yllään jompi kumpi seuraavista " peliasuista" / univormuista , riippuen vähän siitäkin paljonko tilauksen arvo on in " cold cash" -i assume!! Siinä -joulunodotuksen hengessä kaikille voittajille : " Have a great tribute evening"!! Br AB, maakunnan veli, way over 6.000 viestiä vuodessa keränneen tributeketjun founder -jälleen osoitus " Tamin" kiinnostavuudesta ja voittavuudesta konseptina!!
 

Liitteet

  • Univormu1.jpg
    Univormu1.jpg
    54,2 KB · kertaa luettu: 141
  • Univormu2.jpg
    Univormu2.jpg
    150,3 KB · kertaa luettu: 120

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Ja yllään jompi kumpi seuraavista " peliasuista" / univormuista , riippuen vähän siitäkin paljonko tilauksen arvo on in " cold cash" -i assume!! Siinä -joulunodotuksen hengessä kaikille voittajille : " Have a great tribute evening"!! Br AB, maakunnan veli, way over 6.000 viestiä vuodessa keränneen tributeketjun founder -jälleen osoitus " Tamin" kiinnostavuudesta ja voittavuudesta konseptina!!
Kiitos viestistä!! Rauhallista ja voittoisaa joulua Sinulle , sekä yhtä lailla kaikille muille tribuuttiketjun timanttisille taistelijoille!! BR CC, univormu #2 taustakuvana since Last Christmas ( not Wham!) -tehkää perässä jos kikat riittää, epäilen!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joulu saapui Kaukalon perheeseen! Tamin kirja on täällä ja on vasta aaton aatto. Itse asiassa paketti ilmoitettiin saapuneeksi jo 17.12. mutta se tuli noudetuksi vasta nyt. Kyseinen päivä on myös hääpäivämme, joten tästedes olen ykköskentiä brothereita, koska Tami antoi meille häälahjan. Tehkää perässä !! Voittavin terveisin BR. TK

Onnea Teille hääpäivästänne. Pakko kysyä, että onko sattumaa, että hääpäivänne on juuri se sama päivä jolloin Tamminen kaatoi Neuvostoliiton?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Merry Fuckin’ Christmas voittajille ja metsänlaidan asukeille, yake my word!! Niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Viime joulun alla olin pyytänyt mestaria FB-kaveriksi, nyt ei tuollaista odottelua.

No enpä nyt odottele oikein mitään.

Hyviä jouluja metsien maisemiin, voittajien kaukaloon ja kaikille muillekin timanttisille ladyille ja isännille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös