Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 809 783
  • 8 896
Suosikkijoukkue
Kärpät
haastattelut menee ihme säätämiseksi. Jäin siihen käsitykseen, että koko setti: haastattelun sopiminen, haastattelu ja jutun tarkistaminen. Tämä on helppo uskoa.
Damn right, my friend!! Kiireisen koulutusyrittäjän arki menee enimmäkseen " liikkeellä" ( Posti, pankki , asiakasbriiffit , coachaustilaisuudet, haastattelut, , kuvaukset; kv. huippujulkaisuiden raportit etc.. ) päivästä riippuen -take my word!! Siinä- vaaditaan todellista ykköstoimittajan ( Veli Eetu Ampuja) kärsivällisyyttä ja statusta; että em. haastatteluita ja kuvia ( eroottisiakin) irtoaa -niin se vaan menee!! Siinä- uskomisen ja kiireisen koulutusyrittäjän ( since 1979) businesta ja luottoluokitusta " five stars" arvostaen : " Have A Great Friday!!" Br AB, maakunnan veli ( jonka perjantai on taas mennyt vieraita maakunnista ( Muhos) kestiten -Simply Great sanon minä!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli @perro tuossa mainitsee, että Tammisen haastattelut menee säädöksi, aina.
Voisiko vika olla toimittajissa? I assume.
Jos et kestä Tammisen painetta, et ole toimittaja. I assume
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siellä on monta kertaa onniteltu Manua, mutta näyttää olevan niin, että veli fiftie(ykkösketju) on se, joka on saanut vastauksen takaisin!! Muutama muu siihen toki päälle!!
Kyllä me ykköskenttäläiset ollaan saatu takaisin kiitoksen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos viestistä. Se lämmittää, erityisesti sinun viestisi!!
Olet ytimessä -i agree!! " Tami" on komplimentin antaja ja vastaanottaja " par excellence" etten sanoisi jopa komplimentin keksijä -take my word!! AB
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
”Minulla on pelkästään huonoja muistoja Porista. Silloinen valmentaja Juhani Tamminen kohteli minua huonosti. En pitänyt hänestä sen enempää ihmisenä kuin valmentajanakaan”, Hascak kertoi silloin Satakunnan Kansalle.


Slovakian GM Oto Hascak antaa Satakunnan Kansassa poikittaista Tamille. Juttu taitaa olla maksumuurin takana.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
”Minulla on pelkästään huonoja muistoja Porista. Silloinen valmentaja Juhani Tamminen kohteli minua huonosti. En pitänyt hänestä sen enempää ihmisenä kuin valmentajanakaan”, Hascak kertoi silloin Satakunnan Kansalle.


Slovakian GM Oto Hascak antaa Satakunnan Kansassa poikittaista Tamille. Juttu taitaa olla maksumuurin takana.
Kuis monta boomia toikin nevöhööd on luonut tai kuinka monta kertaa juossut Karikon lenkkiä. PHYIH!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Facen tänä päivänä -muistoni hauska. Olen ollut joskus ihailemassa Turun Veistämönaukion tähtiä (Saku Koivu, Mikko Koivu etc). Toveri kysyi, olinko Bollywoodissa. Olen vastannut, että olen kai, koska bongasin Juhani Tammisen tähden. Missä on ollut kunnioitukseni?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kävin katsomassa Sisäministeriön liputuspäivät. Ei vielä ole jääkiekkoleijona #79 Tamille omaa liputuspäivää. Ehdotan, että Tami saa oman liputuspäivän eli 26.5.
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin katsomassa Sisäministeriön liputuspäivät. Ei vielä ole jääkiekkoleijona #79 Tamille omaa liputuspäivää. Ehdotan, että Tami saa oman liputuspäivän eli 26.5.
Älä viitsi. Juu en ole kännissä, joku roti nähin viesteihin, on hubaa ylistää Tammista. Ei millään pahalla viestin kirjoittajaa kohtaan. Sori itsekin saanut kuraa tällä palstalla. Sitä en sinulle tarkoita. Ystävällisin terveisin....
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käytiin MME perron kanssa tänään kaupoilla. Tehokkaina kävimme samaan aikaan eri kaupoissa. Kysyin MME perrolta mitä minun pitikään ostaa. Hän luetteli ostettavat asiat. Sen jälkeen kysyin Oliko muuta?

Ja sitten naurettiin.
Siitä päätellen; että naurajia oli kaksi ( 2) -myös MME perro ymmärtää " world class" viittausten päälle -i assume!! Simply Great sanon minä!! Tsemppiä teille, Enjoy Your Evening!!

en ole kännissä
Ota yhteys Alkoon -sieltä apu!! Em. firman veljillä on kokemusta selvänä olemisen parantamisesta jo since 1932!! Br AB
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Älä viitsi. Juu en ole kännissä, joku roti nähin viesteihin, on hubaa ylistää Tammista. Ei millään pahalla viestin kirjoittajaa kohtaan. Sori itsekin saanut kuraa tällä palstalla. Sitä en sinulle tarkoita. Ystävällisin terveisin.
Kiitos viestistäsi!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Älä viitsi. Juu en ole kännissä, joku roti nähin viesteihin, on hubaa ylistää Tammista. Ei millään pahalla viestin kirjoittajaa kohtaan. Sori itsekin saanut kuraa tällä palstalla. Sitä en sinulle tarkoita. Ystävällisin terveisin....
Kun Sinulla on näin vinoutunut kyky kommentida , ja vääristellä niin please tee se omassa JA ketjussasi!! "Leave me alone -I know wahat i am doing , sanoi jo Kimi Räikkönen aikanaan!! Br, Frankie JAYK #79
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hei hyypiöt! Yle Areenasta löytyy Jääkiekkounelmia -dokumentti, tämä Etelä-Korean vähemmän menestynyt jääkiekkohanke, Tami tekee jonkinlaisen esiintymisen rainassa. Olisi pitänyt Tami valita koutsiksi, sitten olisi voinut jaella kitisijöille menolippuja Pohjois-Koreaan, matkakin olisi ollut lyhyt.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hei hyypiöt! Yle Areenasta löytyy Jääkiekkounelmia -dokumentti, tämä Etelä-Korean vähemmän menestynyt jääkiekkohanke, Tami tekee jonkinlaisen esiintymisen rainassa. Olisi pitänyt Tami valita koutsiksi, sitten olisi voinut jaella kitisijöille menolippuja Pohjois-Koreaan, matkakin olisi ollut lyhyt.
Kiitos viestistä!! Ei muuta kuin jääkaapista kylmä Kukko kouraan ja katsomaan!! AB
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olisi Etelä-Koreassakin kiekkobuumi, jos Tami siellä olisi vaikuttanut. Yksikään veli ei olisi epäröinyt, odotellut tai tehnyt itsestään pientä- rake my yard!! Silmä kiiluen 60 minuutin paineella ottelusta toiseen- simple as that!!
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siitä päätellen; että naurajia oli kaksi ( 2) -myös MME perro ymmärtää " world class" viittausten päälle -i assume!! Simply Great sanon minä!! Tsemppiä teille, Enjoy Your Evening!!
Kiitos viestistä!! MME perro on erehtynyt pari kertaa kysymään mille nauran, kun olen kännykästä lukenut näitä Tami-ketjuja. Olen sitten kertonut hänelle parhaat palat mitä täällä on ollut. Enää ei kysele.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kiitos viestistä!! MME perro on erehtynyt pari kertaa kysymään mille nauran, kun olen kännykästä lukenut näitä Tami-ketjuja. Olen sitten kertonut hänelle parhaat palat mitä täällä on ollut. Enää ei kysele.
Hyvä! Siellä on laitettu MME ruotuun ja world class brekkaria tulee kuin manulle illallinen.
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vois keskittyä huomiseen, kun Don Dami ollut Nokia Arenan mediakuutiolla läpi MM-kisojen pudotuspelien. Tämä ennakoi vähintään finaaliottelun palkintojenjakajan roolia ellei kajauta jopa maammelaulua voitokkaassa päätöksessä. Mut jotenkin huomenna Tami pitäisi framille nostaa pelkän mediakuutonäkyvyyden lisäksi, toki vaatinee hänen suostumustaan tulla kansan pariin ...
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun Sinulla on näin vinoutunut kyky kommentida , ja vääristellä niin please tee se omassa JA ketjussasi!! "Leave me alone -I know wahat i am doing , sanoi jo Kimi Räikkönen aikanaan!! Br, Frankie JAYK #79
Näinkö mielestäsi on "vinoutunut kyky"? Tämän takia enää harvoin tänne enää viitsii mitään viestiä laittaa.... joillakin kun on niin paljon sanottavaa ja muita dissattaavaa.... eli olkaa hyvät ja jääkää hyvästiksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös