Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 794 635
  • 8 809
Suosikkijoukkue
Kärpät
Herran jestas! Tämä oli sellainen tykitys, että lakkia ilmaan.

Nyt tehdään perässä niin, että laidat ryskyvät ja mustaa viuhuu pussiin. Täyteen ahdettu häkki huutaa ja metsänlaita ulvoo.
Kiitos komplimentista ja siitä ( lakinheitto ilmaan), @Patarouva !! Olen pistänyt merkille timanttisuutesi ja ystävällisyytesi Tami- skenessä -take my word!! Olen jo vuosien ajan heittänyt aattoisin keikkaa pukkina lapsiperheissä asian mukaisin varustein ( valkoinen parta,, punanuttu etc. ..) ja face-to -face sekä foorumituttavilta saamani kannustavan palautteen myötä jo vakavasti pohtinut laittavani tulevaisuudessa Kukon ( Cock) huuleen, geeliä päähän, tekovatsan ( lihakset !!) paikalleen; aidon " Don Tami" huivin kaulaan ja maailman lavoja kiertelemään -i assume!! Br AB, " Don Tami" suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Turub huudeilla ( + - 20 km) toimitann kotiovelle Jaguarin nopealla kyydillä!!
En tiedä Turusta onko siellä Turub huudia, mutta eikös ennen ollut kirjojen toimitus Jaggella +-50km Turun alueella? Onko Manu nyt kaiken kiireen " koulutusbussineksen High season" + " MM-kisojen" etc!! vuoksi joutunut tinkimään tästä Jaggella toimitettavien kirjojen " rangesta"?? Lienee jälleen kiire vetämään uutta " koulutuskeikkaa" johonkin siipiravintolaan I assume!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä Turusta onko siellä Turub huudia, mutta eikös ennen ollut kirjojen toimitus Jaggella +-50km Turun alueella? Onko Manu nyt kaiken kiireen " koulutusbussineksen High season" + " MM-kisojen" etc!! vuoksi joutunut tinkimään tästä Jaggella toimitettavien kirjojen " rangesta"?? Lienee jälleen kiire vetämään uutta " koulutuskeikkaa" johonkin siipiravintolaan I assume!!
Jos en ihan metsään muista niin se oli alunperin jopa +-100km. I assume!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos en ihan metsään muista niin se oli alunperin jopa +-100km. I assume!!
Kiitos viestistä!! Havaintosi on oikea ja olet ytimessä, my friend!! Vielä viime vuonna ( A. D. 2021) lähitilaukset ( Turku + - 100 km) toimitettiin Jaguarilla in case riittävä määrä toimitettavaa!! Maakunnan veljen suureksi harmiksi lähitilausten alue on supistunut vaiheittain ja unelma kotiovelle Jaguarilla toimitetusta " Don Tami" laatikosta on lipunut yhä kauemmas ja kauemmas -OMG sanon minä!! Toisaalta ymmärrän myös kiireisen koulutusyrittäjän ratkaisua -take my word!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiitos viestistä!! Havaintosi on oikea ja olet ytimessä, my friend!! Vielä viime vuonna ( A. D. 2021) lähitilaukset ( Turku + - 100 km) toimitettiin Jaguarilla in case riittävä määrä toimitettavaa!! Maakunnan veljen suureksi harmiksi lähitilausten alue on supistunut vaiheittain ja unelma kotiovelle Jaguarilla toimitetusta " Don Tami" laatikosta on lipunut yhä kauemmas ja kauemmas -OMG sanon minä!! Toisaalta ymmärrän myös kiireisen koulutusyrittäjän ratkaisua -take my word!! AB
Kyllä Sinun kaltaisellesi ykkösvitjan veljelle Tami toimittaa erikseen sovittuna vaikka 1000km päähän - take my word!! Br Steril
 

Sininen veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
MY GOD! Kaikenmaailman lökäpöksyt sitä kusevatkin brändin päälle ja lähtevät vielä perässähiihtämään koulutusbisnekseen Manun opit kopioimalla!
 

Liitteet

  • DCDCACAC-C905-4C27-A48D-0305A2768241.jpeg
    DCDCACAC-C905-4C27-A48D-0305A2768241.jpeg
    168,7 KB · kertaa luettu: 210

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
MY GOD! Kaikenmaailman lökäpöksyt sitä kusevatkin brändin päälle ja lähtevät vielä perässähiihtämään koulutusbisnekseen Manun opit kopioimalla!

Herrajestas! Jalonen ei ole eläissään laittanut ainuttakaan ohjauspeliä kuntoon saatika sytyttänyt ainuttakaan kiekkobuumia. Nyt herätys uniset veljet ketä pyydätte puhujiksi!!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tässä internet-surffauksen " high seasoniila "löysin sivun jolla analysoitiin Tamismeja jo vuonna 2013AD - simply great sanon minä!!!


Kuten tämäkin veli @aurora borealis ( Northern lights, sanoi Clevelandin veljet kun Solkku pussitti mustaa - tehokkuudella par excellance!!!) ansiokkaasti avaama " ketju " osoittaa, buumi on noista vuosista vain kasvanut - räjähdysmäisesti , I assume.

Jatkoajan ylläpidon uniset " veljetkin " voisi pikku hiljaa alkaa heräillä siellä kylmissä " palvelinsaleissaan " ja hoitaa lisää kapasiteettia " servereille " , koska " tribuuttiketju " on herättänyt kiinnostusta niin maakuntien " veljissä " kuin kansainvälisissä hakukoneissakin ( Lycos , Altavista , Google - to name a few!!!).

Tässä populaarikulttuurin häilyvässä hengessä - have a great Tami day!!!
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tässä internet-surffauksen " high seasoniila "löysin sivun jolla analysoitiin Tamismeja jo vuonna 2013AD - simply great sanon minä!!!


Kuten tämäkin veli @aurora borealis ( Northern lights, sanoi Clevelandin veljet kun Solkku pussitti mustaa - tehokkuudella par excellance!!!) ansiokkaasti avaama " ketju " osoittaa, buumi on noista vuosista vain kasvanut - räjähdysmäisesti , I assume.

Jatkoajan ylläpidon uniset " veljetkin " voisi pikku hiljaa alkaa heräillä siellä kylmissä " palvelinsaleissaan " ja hoitaa lisää kapasiteettia " servereille " , koska " tribuuttiketju " on herättänyt kiinnostusta niin maakuntien " veljissä " kuin kansainvälisilläkin hakukoneissakin ( Lycos , Altavista , Google - to name a few!!!).

Tässä populaarikulttuurin häilyvässä hengessä - have a great Tami day!!!

Siellä on vapamedian veljet ollut aikaisin hereillä!! Simply great!! Sitä päivää odotellessa, kun joku väittelee Juhani Tammisesta tohtoriks!!
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onpa ollut hiljaista Tammisen residenssissä ja toimistolla, ei ole mereltäkään kuulunut mitään, vaikka MM-kiekossa menossa "high season" yake my world
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä häpeän! Istun koulun vanhempainillassa jossa uninen rehtori puhuu tulevaisuuden kompetensseista, My god! Millä meriitein?
i assume tarina jatkuu jotakuinkin näin: Lopetat idioottimaisen keskustelun seuraavasti: Herra Mickellsson , turha jatkaa , mutta palaan huomenna jatkamaan keskustelua kanssanne!! Seuraavana aamuna klo 9.00 koputat rehtorin kanslian oveen , astut sisään ja vielä työasussasi ( peltiseppä, i assume, kuten kaikkien mestareiden isät, yake my word!!) , mutta ylävartalon haalariosa riisuttuna!! Olet saanut jälkikasvultasi lahjoituksena leijonien T paidan jota käytät mielellään haalarien alla!! Entisen kymmenottelijan hauikset ja käsivarret pullistuivat sopivasti, jotta Mickellson ananmukaisesti " laski alleen"!! Näin se vaan menee!! Siitä voittajien hengessä, have Great fuckin’ evening!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
i assume tarina jatkuu jotakuinkin näin: Lopetat idioottimaisen keskustelun seuraavasti: Herra Mickellsson , turha jatkaa , mutta palaan huomenna jatkamaan keskustelua kanssanne!! Seuraavana aamuna klo 9.00 koputat rehtorin kanslian oveen , astut sisään ja vielä työasussasi ( peltiseppä, i assume, kuten kaikkien mestareiden isät, yake my word!!) , mutta ylävartalon haalariosa riisuttuna!! Olet saanut jälkikasvultasi lahjoituksena leijonien T paidan jota käytät mielellään haalarien alla!! Entisen kymmenottelijan hauikset ja käsivarret pullistuivat sopivasti, jotta Mickellson ananmukaisesti " laski alleen"!! Näin se vaan menee!! Siitä voittajien hengessä, have Great fuckin’ evening!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
Kiitos inputista (sisäänlaitosta in case ette ole kieliveljiä) se lämmittää, varsinkin kaltaisesi ykkösketjulaisen näppäimistöltä, shake My world. Tämän hiiren (mouse's) haalari pysyy visusti päällä, täällä ei olla luotu buumin buumia, tymake my cord. Niin se vain menee täällä metsän laidalla.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eikös ole maestrolta tullut vielä päivän epistolaa? Liekö "pari" Kukkoa väsyttänyt miehen ottelun tiimellyksessä, vai onko otteluraporttien laatiminen venynyt jo näin aamun puolelle?

Itse olen sen verran uninen veli, että vain yksi aamu-tv kerrallaan on näkyvissä, vain yksi (1) aamulehti luvussa (tyylinä ns. rapid fire), ja kahvikin tulee vain jostain Moccamasterista. Mestarin päivitystä odotellessa- have a great business day, tee joka päivästä mestariteos!! Muistakaa "95-50"!! Joten kaikille taistelijoille ja heidän hienoille ladyilleen- have a great fucking day!! Piipertäjät, vastajännärit, hiirulaiset ja muut uniset, neuvoni on tässä- in case epäselvää- metsän laitaan elämän kovuutta parkumaan!! It helps, I assume?! Yours truly, Br Santon, heinäkenkä ja tasalakki
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
"Hieno torstaiaamu vielä menossa Turun Kuusamakujalla!! Aamuteevee ( nyt Yle) menossa ja kohta lehtitarjonnan ( TS, HS etc.. ) kimppuun!! Eilinen meni " Leijonahengessä Tampereella ja upouudella areenalla!! Kokoontuminen Hotelli Scandic Cityssä Hämmenkatu 1, jossa oli hienoa nähdä todellisia Leijonia eri sukupolvien kirjon täydentäessä hienon kiekkopäivän!! Pelissä FIN vs SWE , Ruotsi oli parempi rankkareilla ( 2-3 ) Bemströmin onnitustuneella vedolla - ja game over!! Rankkarit on kyllä hieno innovaatio ratkomaan paremmuus, näytelmä ei veny kohtuuttomasti ja jääjienon yksi kiistaton attraktio - rankkarit , niiden vetäjät, maalivahdit pääsevät hienolla tavalla esiin - ja fanit saavat - useimmiten kalliden lippujen hinnoille vastinetta sopivasti!!
Joten hienon kiekkopäivän hengessä: "Lets make every day Your masterpiece " - simple as that!! Br Tami, CEO Eurotam OY , Lion # 79 , lisää: www.eurotam.com"
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
MME Nosebleed raportoi juuri minulle kesken työkiireidensä, että brändin päälle kustaan Jodelissa!! Tami mainittu kuulemma "tympein julkkisasiakas" keskustelussa - OMG sanon minä!! Liitteenä screen-slapshot (ruutulämäri)!!
 

Liitteet

  • IMG-20220519-WA0000.jpg
    IMG-20220519-WA0000.jpg
    207 KB · kertaa luettu: 186

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MME Nosebleed raportoi juuri minulle kesken työkiireidensä, että brändin päälle kustaan Jodelissa!! Tami mainittu kuulemma "tympein julkkisasiakas" keskustelussa - OMG sanon minä!! Liitteenä screen-slapshot (ruutulämäri)!!
Valehtelu ja asioiden muistaminen eri tavoin kuin muut voi jonkun mielestä usein olla sama asia. Me tiedämme tässä ketjussa, että se voi olla myös taidetta, jota kaikki eivät vain ymmärrä.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onpa ollut hiljaista Tammisen residenssissä ja toimistolla, ei ole mereltäkään kuulunut mitään, vaikka MM-kiekossa menossa "high season" yake my world
My God, Tami oli eilen Suomi-Ruotsi pelissä! Näin omin silmin kävellessäni Norja-Itävalta pelin jälkeen hallilta Fan Zonelle. Ei montaa metriä Solkungen päässyt eteenpäin, kun taas oli faneja kuvauttamassa itseään Tamin kanssa.
Kaveri huomasi, että Tamilla oli farkuissa vyötärön ja reisien kohdalla stretch-kangasta. Onko Tami pumpannut reidet kotisalilla sellaiseen tikkiin, että farkkut täytyy olla stretchiä, I assume?!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rankkarit on kyllä hieno innovaatio ratkomaan paremmuus, näytelmä ei veny kohtuuttomasti ja jääjienon yksi kiistaton attraktio - rankkarit , niiden vetäjät, maalivahdit pääsevät hienolla tavalla esiin - ja fanit saavat - useimmiten kalliden lippujen hinnoille vastinetta sopivasti!!
Mä olen Manun kanssa hieman eri mieltä, rankkarit on ihan jees MM-kisoissakin alkusarjan peleihin, neljännesvälieristä alkaen mun mielestä pitäisi vetää päätyyn saakka playoff-tyyliin viidellä viittä vastaan.

Jääjieno on kyllä mulle ihan uus laji, mutta oletan sen liittyvän jääkiekkoon!!
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Onko Tami hyväksynyt pitkään aikaan kaveripyyntöjä? Allekirjoittanut haluaisi päästä ykköskenttään mutta oikea paikka taitaa löytyä metsän laidasta parkumasta elämän kovuutta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Onko Tami hyväksynyt pitkään aikaan kaveripyyntöjä? Allekirjoittanut haluaisi päästä ykköskenttään mutta oikea paikka taitaa löytyä metsän laidasta parkumasta elämän kovuutta.

Millä meriiteillä veli KiekkoMes meinaa ykkösketjuun päästä?!! Voit toki tähän alle laittaa meriitit, niin voin jonkinlaisena ykkösketjun guruna kysäistä maestrolta, että olisiko KiekkoMes mahdollista päästä voittajien joukkoon!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös