Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 798 799
  • 8 835

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mä olen Manun kanssa hieman eri mieltä, rankkarit on ihan jees MM-kisoissakin alkusarjan peleihin, neljännesvälieristä alkaen mun mielestä pitäisi vetää päätyyn saakka playoff-tyyliin viidellä viittä vastaan.

Jääjieno on kyllä mulle ihan uus laji, mutta oletan sen liittyvän jääkiekkoon!!

Ehkä Manu meinasi Seinäjoen jäätelöä? Tervetuloa Pohjanmaalle jäätelölle veli Bat79!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kovastihan tässä taas aamun päivitystä varrotaan. Aamun tv pyörii taustalla, ja uninen Moccamaster on kahvit tiputellut. Mahtaneeko Kuusamakujalla olla rauhaisa aamu käynnissä?

Huomaa kyllä, miten Tamin prinsiipit ovat tulleet osaksi elämää. Kun timanttinen lady Santon ilmoitti homman olevan ns. "over", niin elämän kovuuden parkumisen sijaan asia tuli käsiteltyä mestarin opein. Virhe on tehty- pysähdy, analysoi, tee johtopäätös- matka jatkuu!! Niin se vain menee- simple as that!! Näemmä jääkiekossa ja ihmissuhteissa pätevät samat säännöt- "95-50"!! Tee joka parisuhteesta mestariteos!! Joten kaikille veljille ja sisarille- have a great fuckin' business day- keep rocking!! Sincerely yours, Br Santon, heinäkenkä ja tasalakki
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuusamakujan aamupäivitys:
Rauhallinen aamu ( 20.05.2022) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla !! Aamuteevee ( nyt Yle) menossa , case Ukraina puhuttaa edelleen !! Toimistopäivä alkamassa tyyliin " slow and steady - gets You ready" , josta on helppoa kiihdyttää täyteen vauhtiin kun pääsen Eurotam OY:n päämajaan , kts. IT Point.fi - siellä lisää!! Jos tulet käymään ( Postikatu 2, 20520 Turku) please soita ennen ( 050 4663701 ) niin sovitaan tarkemmin!! Pienyrittäjä kun on liikkeellä " all the time" nyt erityisesti - kiitos MM kisojen Tampereella!! Sinne - Tampere - suuntaan taas huomenna , jossa " Legendalounas" etc.. ja siitä sitten kohti Leijonien Itävalta peliä!! Liitolle ( SJL ) komplimenttini hienoista järjestelyistä , jossa myös historiaa kunnioitetaan em. hienolla tavalla!! Joten nyt päivän Eurotam OY:n asiat kuntoon, huomenna sitten kohti Tamperetta ja hienoja MM kisoja!! " Winner never quits- quitter never wins" - niin se vaan menee niin jäällä kuin sen ulkopuolella!! Keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
"Tulevien koulutuskeikkojen ( 14.5 ) Turku, ( 18.05) Tampere, 19.05 Vaasa, 21.05 Tampere , joten kiirettä pitää ja Jaguar saa kyytiä, jotta aikatulut etc.. pitää ja homma toimii!! "
My GOD. Legendalounas 21.5. on myöskin ns koulutuskeikka mistä maestro on aikaisemmassa päivityksessä maininnut- yake my word. Eilinen Vaasa ilmeisesti no-show I assume.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuota aavistelin, että on hauska seurata, mitä noina päivämäärinä tapahtuukaan. Hyvä, että palstatoverit auttavat seuraamaan.

Olen ilmeisesti jotenkin niin innostunut omista lähiaikojen koulutuskeikoista, lounastapaamisista etc, että näin unta tämän ketjun veljistä ja sisarista. Olimme sopineet ketjun hengen mukaisen tapaamisen ja kaiken huipensi, että bongasimme itse Manu Juhanin. Älkää kysykö, miltä näytitte unessani. :D
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nythän mä ymmärrän, Tami harrastaa noilla "koulutuskeikoillaan" ns. verosuunnittelua. Tosin en tiedä miten, mutta Tami tietää itse koska on Tami. Pitkään tässä metsänreunan heinäkenkänä ja tauno tasalakkina taas meni ennen kuin älysin missä voittajat kulkevat, eikä ihme että Tami on Velkavuoren kavereita, sehän sopii tähän juttuun kuin nenä peräpäähän. Siinä kaksi koijaria, juniori ja seniori.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt jo puolipäivän huudeilla ja edelleen Eurotam OY:n kotikonttorn kirjoituspöydän äärellä!! Kohta suunta: 4:s kerros , hissillä ylös , alakerran reception ( lady) auttaa - in case olet tulossa ensi kertaa!!c na Eurotam OY:n office osoitteessa Postikatu 2, 20520 Turku ja siellä Eurotam OY löytyy : 4:s kerros , joten hissillä ylös ja olet maalintekopaikalla, älä hukkaa sitä, koska " winner never quits- quitter never wins" , siinä hengessä: Be there, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701

Kyllä, mietin itsekin, menikö copy-paste nyt ihan oikein. c na!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen ilmeisesti jotenkin niin innostunut omista lähiaikojen koulutuskeikoista, lounastapaamisista etc, että näin unta tämän ketjun veljistä ja sisarista. Olimme sopineet ketjun hengen mukaisen tapaamisen ja kaiken huipensi, että bongasimme itse Manu Juhanin. Älkää kysykö, miltä näytitte unessani. :D
Ensi alkuun parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut hienon unesi johdosta - enjoy Your Day, MY Maximum respect!! On todellinen voittajan ( wiener) merkki nähdä unia siitä kauneimmasta ( Manu & tributeketjun k:nit)!! Voin vaan toivoa näyttäneeni unessa edes hieman Neuvostoliitonkaatajalta ja kv. buuminluojalta- i do hope!! Sanomani muille tributeketjulaisille on yksinkertainen ( Simple); kas tässä : Join the wieners- ala näkemään unia " Tamista" ja tributeketjusta - olet ykköskentässä!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, " Don Tami" suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few" ..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
I assume, jokaisella kuitenkin leijonapaita yllä, selässä 79
Tai vähintäänkin tuotteita ( paidat,, huivit; pipot etc. etc ..) aidosta " Don Tami" katalogista ( kts. dontami. fi -siellä lisää!!)!! Br AB
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Minä haluaisin nähdä Don Tamin roastattavana.
Joku Ina Mikkola on ihan nobody.
Lainaus toisesta ketjusta.

Tää olisi aivan kuningasidea toteutettavaksi. Manun huumorintajun tuntien jälkipelit ja selvittelyt olisivat varmasti itse roastaamista hauskempaa seurattavaa. Yksinoikeudella Seiskassa, tottakai.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lainaus toisesta ketjusta.

Tää olisi aivan kuningasidea toteutettavaksi. Manun huumorintajun tuntien jälkipelit ja selvittelyt olisivat varmasti itse roastaamista hauskempaa seurattavaa. Yksinoikeudella Seiskassa, tottakai.


Kyllä.

Voidaan aloittaa ihan sillä, että istupas Tami, koska televisiossa ei ole hyväksyttyä näyttää seisovaa kyrpää -> Tami häipyy paikalta ja soittaa Jaguarista TV-pomoille että milloin se brändin päälle kuseminen oikein loppuu ja missä anteeksipyyntö.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kyllä.

Voidaan aloittaa ihan sillä, että istupas Tami, koska televisiossa ei ole hyväksyttyä näyttää seisovaa kyrpää -> Tami häipyy paikalta ja soittaa Jaguarista TV-pomoille että milloin se brändin päälle kuseminen oikein loppuu ja missä anteeksipyyntö.
Tami pitäisi köyttää tuoliin kiinni shown ajaksi, muutenhan se olisi iholla välittömästi. Sitten vaan zoomaamaan lähikuvaa huumorin täyttämistä kasvojen ilmeistä. Pullistuu, pullistuu, otsasuoni hieman pullistuu...
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tai vähintäänkin tuotteita ( paidat,, huivit; pipot etc. etc ..) aidosta " Don Tami" katalogista ( kts. dontami. fi -siellä lisää!!)!! Br AB
Damn right my friend!! Don Tami -pikeepaita ja huivi, tummansiniset farkut, ruskeat kengät ( Sebago) ,, sekä vähän geeliä ja vastatuuleen!! " Style is never out of fashion" -niin se vain menee- etenkin em. asukokonaisuuden kohdalla!! CC
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kohtuu kehno päivä ollut niin käyn purkamassa pahan olon tänne parkuen... on se kumma että Legenda Dinneri vedetään koulutustapahtumaksi, vai onko EGO niin iso että muille mennään muille osoittamaan että täältä tullaan räätälillä suurennettu takki päällä ja kerrotaan kuinka on buumit aloitettu ja jos minä olisin IIHF:n hommissa olisi kaikki paremmin....khöm khöm.... respect kaikille siskoille ja veljille..
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Veli @Sebukärppä älä vaivu unhon alhoon. Tämä Legendojen dinneri saattaa muista paikalle saapuneista olla helpostikin Tamin koulutuskeikka. Ainakin Tamin itsensä mielestä se sitä on ja eihän Tami ole koskaan väärässä ollut.

Muita Tamin FakTamismeja koulutuskeikoista:

- koululaisille esiintyminen vaalien ehdokkuudeen vuoksi = koulutuskeikka
- Erkin 70-vuotispäivät = koulutuskeikka
- Kauppakamarin tilaisuuten osallistuminen = koulutuskeikka
- Promokuvien ottaminen Kalen-Photossa = koulutuskeikka
- Pankissa käyminen = koulutuskeikka
- Postissa käyminen = koulutuskeikka
- Kirjakaupassa käyminen = koulutuskeikka
- TPS-Lukko ottelussa käyminen = koulutuskeikka
- Pelin kommentoiminen siipiravintolassa = koulutuskeikka
To name a few!! Varmasti näitä löytyy myös lisää -take my word!!

Eli mihin ikinä Tami meneekin, niin aina on kyseessä koulutuskeikka. Yake my word!! Ainakin Jaggen peräkontti on täynnä " Don Tami" tavaraa ja kirjoja. I assume!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Nyt aamukahvi menossa Turun Kuusamakujan maisemissa !! Kohra aamusauna , suihku , kisableizeri päälle ja menoksi!! Team Turku ( ex- Leijonat ) starttaa Turun Linja-autoasemalta yhdessä heti kymmenen jälkeen ( 10.15 ) isäntien ( SJL ) järjestämällä kuljetuksella!! Liiton veljille - maximum respect järjestelyistä kisojen suhteen!! Kyllä meillä Suomessa osataan- take my word!! Nyt vaan pitää Leijonien siirtää osaaminen sinne ytimeen- jäälle- niin veli Antsan sanoin: " Kyllä se siitä" !! Winner never quits- quitter never wins" - sinnä hengessä: Keep rocking, Br Tami, Lion # 79 , 227 A maaottelua , Team Captain 1977-82 ; silloin numerolla # 14 C"

Hän siis saapuu tänään Tampereelle? Onko punainen matto levitetty valmiiksi, onko Kaartin torvisoittokunta paikalla soittamassa... My GOD.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Keep rocking, Br Tami, Lion # 79 , 227 A maaottelua , Team Captain 1977-82 ; silloin numerolla # 14 C"
My GOD, missä pisteet? Etenkin ne puuttuvat. Ja merileijona#79 jonkun liiton hikisessä bussissa eikä kiiltävässä Jaggessa, MY GOD.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös