Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 799 747
  • 8 837

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eikö "veli" (lainausmerkeissä) ole Tamin kielellä paha juttu? Vrt. "veli" Putin, "veli" Fasel.

Meneepä kryptiseksi.
Mutta "my respect" - mainintaakaan ei saa ihan läheskään joka jamppa, joten ehkä jää plussan puolelle sanoisin minä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö "veli" (lainausmerkeissä) ole Tamin kielellä paha juttu? Vrt. "veli" Putin, "veli" Fasel.

Meneepä kryptiseksi.
In case epäselvää:

Muuten hyvä teoria -mutta "Don Tami suurkuluttajana ja entusiastina tiedän -en luule että; myös sellaiset henkilöt -joita Tami vuolaasti ylistää samassa postauksessa kuten ; Antero Mertaranta, Teemu Pukki, Rane Sjöroos, Mika Eskola, Jaakko Manelius, Kim Rafkin, Juha Junno, Juha Sipilä, Aleksi Valavuori, Ilkka Pikkarainen, Markku Silvennoinen, Oskari Jakonen, Seppo Sairanen, Teemu Niikko, Pekka Lehtinen, Erkki Saine etc. .. " to name a few" ovat saaneet etuliitteen " veli" ja nimenomaan lainausmerkkien sisällä!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
3 päivitystä / päivä... My GOD. Teinipissiksetkään ei tohon pysty.... Ja Tami ei oo teini

Edit

In case epäselvää; asia ei ollut minulle lainkaan epäselvä enkä olettanutkaan että olisit sitä itse keksinyt!! Tsemppiä Sinulle!!

Kiitos viestistäsi muuten. Tänään oli kova päivä hei. Tai no töissä aika rauhallinen. Poltin vain aika maltillisesti dieseliä. Askelia tullut n. 15000 ( polar ignite 2 kellon ) mukaan, vaikka en lenkillä käynyt. Tuli tehtyä ns. Lumitöitä,n 47 min, kaivoin katolta tullutta lunta kauemmaksi seinästä. Hei keskisyke 150 ja max 176. Punaisella alueella n. 12 min. Energiaa meni hei 551 kcal ( hiilihydraalit 77 % protskut 2 ja rasva 21 ). Tehkää perässä
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Uutta päivitystä. Turun Sanomien veljille raippoja liian vähästä urheiluannista.

Take my word (x3).

Aamukahvi - se ensimmäinen juotuna ; aamuteevee vielä tekstiteeveen varassa , päivän TS postiluukulta ja nyt ensi käsittelyssä!! Urheilua todella vähän ( page 12 only ) onko ko. toimitus hiihtolomalla!! Miten se nyt menikään: " Vähiin käy - ennen kun loppuu kokonaan!! Jää nähtäväksi - take my word!! Pääkirjoitus , jonka luen aina ensin; otsikolla " Sota testaa EU:n yhtenäisyyden" !! Niin varmasti, mutta mitä- se kuuluisa " yhtenäisyys " on ollut tähän asti, jos valuutta jätetään pois laskuista!! Jää nähtäväksi!! Urheilun puolella ( page 12) lentopallo ( Loimu) ja salibandy ( TPS) pääosassa ; Loimun kausi on ohi , SB TPS jatkaa voitoin 2-1 !! Tsempiä heille ( TPS ) jatkoon!! Urheilun ykkösuutinen on ehdottomasti Jukka Rautakorven paluu JYP:in puikkoihin , hyvä niin , koska kyllä päävalmentajan posti huippu-urheilussa vaatii kokemusta - take my word!! Sitä - kokemusta - kun voi sitten täydentää nuorilla innokkailla ns. treenareilla , mutta Head Coach on positiona sitä luokkaa, että kovaa kokemusta ja näkemystä ei korvaa mikään Vierumäen tai Pajulahden kurssi - take my word!!
Joten - siinä kokemuksen ja uusien tuulien ( ala JYP 2022-2023 ) hengessä: Häve A Great Day !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com
 

TeeP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pakko nyt kirjoittaa tähän jatkoajan parhaaseen (greatest topic opened) ketjuun. Unisilta veljiltä ja siskoilta näyttää menneen kokonaan ohi Tammisen tuorein viesti TPS-organisaatiolle.

Juhani Tamminen Seiskassa: "Fucking time to wake up!"

Ahokas & co. varmasti ymmärtävät hypätä jäiseen mereen itse, i assume? Häpeällistä, että seura nimeltä TPS täytyy tihrustaa sarjataulukon pohjalta jopa Mikkelin Jukureiden alapuolelta!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kommenteissa:

Tami. Posti ei oo tuonut kirjaa. Unohditko? Oon laittant sulle osoitteen tekstarina.

Postilla unisia veljiä. Tami pyysi laittamaan osoitteen vielä Facen kautta. Tami joutuu päivystämään siis jo meseäkin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kommenteissa:

Tami. Posti ei oo tuonut kirjaa. Unohditko? Oon laittant sulle osoitteen tekstarina.

Postilla unisia veljiä. Tami pyysi laittamaan osoitteen vielä Facen kautta. Tami joutuu päivystämään siis jo meseäkin.

Itsellä on kohta vuosi takana, kun olen joka päivä käynyt postilaatikolla turhaan katsomassa, olisiko kirja tullut.

Tami kyllä lupasi tekstiviestillä laittaa kirjan välittömästi postiin, joten jatkan uskollisesti joka-aamuista laatikolla käyntiä. Tyhjän postilaatikkokierroksen jälkeen olen pääsääntöisesti suunnannut lähimetsään itkemään elämän kovuutta.

E: Tarkistin tekstiviestien ajankohdan. On tuota kirjaa jo 13 kuukautta odoteltu. Tami koettelee mutta ei varmasti hylkää!
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onkohan JYP:ssä käynyt mielessä, edes, että pitäskö Tammista kysyä valmentaan??? Ny valittiin Hopea Jukka. Saatavilla ois voinu olla myös todellinen timantti. Montako seuraa Jukka on nostanut liigaan. Aivan EI YHTÄÄN, zero, Nolla....
Tammisella sentään 3.
Montako Buumia Jukka on luonut?
Ehkä manse?
Tamminen::Oulu, Vaasa, Turku, Japan, Sveitsi, Ranska, Usa, Kiina to name a few...
Montako peliä Jukalla ja millä tehoilla...
Taitaa olla aika vähän...
Tamminen, pelkästään majussa 227 tehoilla 150....

Eikö Jyväskylässä ole mitään ymmärrystä jääkiekosta...
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko nyt kirjoittaa tähän jatkoajan parhaaseen (greatest topic opened) ketjuun. Unisilta veljiltä ja siskoilta näyttää menneen kokonaan ohi Tammisen tuorein viesti TPS-organisaatiolle.

Juhani Tamminen Seiskassa: "Fucking time to wake up!"

Ahokas & co. varmasti ymmärtävät hypätä jäiseen mereen itse, i assume? Häpeällistä, että seura nimeltä TPS täytyy tihrustaa sarjataulukon pohjalta jopa Mikkelin Jukureiden alapuolelta!

Damn Right!! Sija neljä runkosarjassa my fucking god!! kokeneena kiekkoseuraajana ja harrastejengin ex-kapteenina mä häpeän!! mä häpeän!! Missä ylpeys!? Missä näytöt!? Miten se menikään!! Veli Ahokas ja k:nit nyt on aika 1. pysähtyä 2. analysoida 3. tehdä johtopäätös ja 4. jatkaa matkaa mahdollisimman kauas TPS:n toimistolta i assume!! O Tempora o mores!! kuten latinoveljet sanoisivat sanakirja.org -siellä lisää (in case ette ole kieliveljiä)!! Have a great fucking day!! BR BAT79 CCM Åbotramp ABCDEFGH LTD!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nonniih. Pitkästä aikaa Buster ja fisherman #1

"Varma kevään merkki on veneeni kunnon ja talvisäilytyksen checking!! Buster XXL & Yamaha 150 hp on ollut säilössä Särkisalossa ja siksi sovimme ko. veljien kanssa , että veneeni lasku tapahtuu viikolla 14, pvm 7.4 , jolloin veljet toimittavat veneeni tänne Airiston aaltojen syleilyyn ja niin uusi kausi Haapaluodon maisemissa on " ready to start"- take my word!! Toistaiseksi on käytettävä Lohi 390 soutuvenettä, jossa pieni Evinrude ( 4 hp) perässsä ja kunnon airot, jotta homma toimii kelillä kuin kelillä!! Jos Evinrude tökkii?, Aurinkokuningas hyppää puikkoihin ( airot ) ja sitten tapahtuu- take my word!! Siinä soutuajan hengessä: Keep rocking & rowing, Br Tami, Lion # 79, Haapaluodon kalamies # 1"
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Särkisalo?! Siis tuo jossain Salon perukoilla sijaitseva Särkisalo? No, ehkä hänellä niitä parempia veljiä tuolla. Mutta voiko 7.4. luottavaisin mielin katsella kiikareilla Uittamon satamassa, kun vene saapuu?!

Ehkä häpeän minäkin, menen lenkille.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Damn Right!! Sija neljä runkosarjassa my fucking god!! kokeneena kiekkoseuraajana ja harrastejengin ex-kapteenina mä häpeän!! mä häpeän!! Missä ylpeys!? Missä näytöt!? Miten se menikään!! Veli Ahokas ja k:nit nyt on aika 1. pysähtyä 2. analysoida 3. tehdä johtopäätös ja 4. jatkaa matkaa mahdollisimman kauas TPS:n toimistolta i assume!! O Tempora o mores!! kuten latinoveljet sanoisivat sanakirja.org -siellä lisää (in case ette ole kieliveljiä)!! Have a great fucking day!! BR BAT79 CCM Åbotramp ABCDEFGH LTD!!
Odotan innolla päivitystä, jos vaikka sattuisi käymään niin että Jukurit tiputtaisi TPS:n vaikka välierissä. OMG!!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
että veneeni lasku tapahtuu viikolla 14, pvm 7.4
Ja sitten laitetaan kello käyntiin. Mikäli vappuna ( 1.5) olisi Buster XXL + 150hp jo vesillä niin olisin iloisesti yllättynyt. Pitää muistaa se, että kalastuksen " high season" alkaa heti jäiden lähdettyä, joten Fisherman #1 on oltava silloin veneen, tiuraverkkojen ja pitkäsiimojen ( pomminvarma metodi) kanssa liikkeellä take my word!! siis mikäli haluaa lyödä viime kalastuskauden ennätyksen joka taisi olla 15 ahventa I assume!! Kaikille tiuraverkkojen ja pitkäsiimojen kanssa turaaville Have a good fishing season!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonniih. Pitkästä aikaa Buster ja fisherman #1

"Varma kevään merkki on veneeni kunnon ja talvisäilytyksen checking!! Buster XXL & Yamaha 150 hp on ollut säilössä Särkisalossa ja siksi sovimme ko. veljien kanssa , että veneeni lasku tapahtuu viikolla 14, pvm 7.4 , jolloin veljet toimittavat veneeni tänne Airiston aaltojen syleilyyn ja niin uusi kausi Haapaluodon maisemissa on " ready to start"- take my word!! Toistaiseksi on käytettävä Lohi 390 soutuvenettä, jossa pieni Evinrude ( 4 hp) perässsä ja kunnon airot, jotta homma toimii kelillä kuin kelillä!! Jos Evinrude tökkii?, Aurinkokuningas hyppää puikkoihin ( airot ) ja sitten tapahtuu- take my word!! Siinä soutuajan hengessä: Keep rocking & rowing, Br Tami, Lion # 79, Haapaluodon kalamies # 1"

JES se on kevät nyt, varmoja merkkejä siitä on kun lumi sulaa, aurinko paistaa, koiranpaska haisee, lämpötila nousee ja tärkeimpänä vuotuinen Buster XXXXXL:n + 1500HP Yamahan vesillelaskun odottelu. Onneksi mikään ei muutu!!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Särkisalo?! Siis tuo jossain Salon perukoilla sijaitseva Särkisalo? No, ehkä hänellä niitä parempia veljiä tuolla. Mutta voiko 7.4. luottavaisin mielin katsella kiikareilla Uittamon satamassa, kun vene saapuu?!

Ehkä häpeän minäkin, menen lenkille.
En muista sen turkulaisen firman nimeä, joka tyri Busterin vesillelaskun viime vuonna, mutta pakkohan Tamin oli etsiä uusi talvisäilytyspaikka.
Ei ole mitenkään hyväksyttävää, että Airiston ykköskalamiehen paatti lasketaan vesille joskus juhannuksen tienoilla, kuten viime vuonna kävi.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Puoli ammattilainen jakelee jo sydän hymiöitä...

Herra X : "Tami taitaa olla Haapaluodon Ainut ammattikalastaja?"

Tami : "Kiitos tittelistä, vain " puoliammattilainen ", jotta en menetä amatöörioikeuksia , in case kalastus jonain päivänä on olympialaji!! JT"
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
En pidättäisi hengitystä veneen laskupäivän suhteen... En nyt muista mitä aiemmin veikkasin, mutta veikkaan tässä ja NYT, että ei ennen 1.6 tapahdu
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
En pidättäisi hengitystä veneen laskupäivän suhteen... En nyt muista mitä aiemmin veikkasin, mutta veikkaan tässä ja NYT, että ei ennen 1.6 tapahdu
Saattaa mennä tosiaan kesäkuun puolelle. Ensimmäiset kalasaaliit (lue ahven) juhannuksen tienoilla. Golf kausi alkaa heinäkuun puolella.
Joka päivä siihen saakka tosin asioista maininta mutta toteutus uupuu...
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Herra X : "Tami taitaa olla Haapaluodon Ainut ammattikalastaja?"
Haistanko tässä pienen sarkasmin? Toki tämä voi myös pitää paikkansa, koska " veljet" ovat vieneet rysänsä muualle, tai lopettaneet ammattimaisen kalastuksen Haapaluodon mahtavissa vesissä. Itse en ilkeäisi mennä noille vesille edes ongelle, koska saattaisin kerralla napata Haapaluodon Fisherman #1 tittelin joka eittämättä Manulle kuuluu.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos viestistäsi muuten. Tänään oli kova päivä hei. Tai no töissä aika rauhallinen. Poltin vain aika maltillisesti dieseliä. Askelia tullut n. 15000 ( polar ignite 2 kellon ) mukaan, vaikka en lenkillä käynyt. Tuli tehtyä ns. Lumitöitä,n 47 min, kaivoin katolta tullutta lunta kauemmaksi seinästä. Hei keskisyke 150 ja max 176. Punaisella alueella n. 12 min. Energiaa meni hei 551 kcal ( hiilihydraalit 77 % protskut 2 ja rasva 21 ). Tehkää perässä
Terve Niilo!! Niinhän se menee; hyvien laitteiden kanssa on helppo seurata liikuntaa / hyötyliikuntaa ; mitata lämäreitä Parkin kentällä,, tarkkailla statistiikkaa Karikon lenkillä etc. .. -i agree!! Itsellä käytössä älykello ( Suunto 7) yhdistettynä puhelimeen ( Pixel 6 Pro by Googlen veljet) via Bluetooth!! Em. puhelin on melkein yhtä hyvä ja harvinainen ( Suomen oloissa) kuin Yokophonet -siitä löytyy myös sisäänrakennettu ympäröivän musiikin tunnistus ominaisuus " par excellence" ( kts. liite -siellä lisää!!) Siinä- teknologian hengessä ; " Have A Great Technology Thursday" ans " Enjoy it!!" Br AB, maakunnan veli, tietotekniikan suurkuluttaja ja entusiasti since early 90s jolloin taloon saatiin ensimmäinen PC ( MikroMikko Indiana) ja GSM - puhelin ( by Nokian veljet)!!
 

Liitteet

  • Backhand Forehand.jpg
    Backhand Forehand.jpg
    300,3 KB · kertaa luettu: 93
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pakko nyt kirjoittaa tähän jatkoajan parhaaseen (greatest topic opened) ketjuun. Unisilta veljiltä ja siskoilta näyttää menneen kokonaan ohi Tammisen tuorein viesti TPS-organisaatiolle.

Juhani Tamminen Seiskassa: "Fucking time to wake up!"

Ahokas & co. varmasti ymmärtävät hypätä jäiseen mereen itse, i assume? Häpeällistä, että seura nimeltä TPS täytyy tihrustaa sarjataulukon pohjalta jopa Mikkelin Jukureiden alapuolelta!
Tamin päävalmentaja-aikana TPS oli parhaillaan runkosarjassa kolmas, se on merkittävästi kovempi suoritus kuin neljäs, eikä ollut Jukureiden takana. Ilman mitaleja (sijoitukset 4. 4. ja 5.) tietysti jäi Tepsi Tamin aikana, mutta se on sivuseikka.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Hienosti Tami kyllä pitää päänsä kylmänä ( " Keeps his cool" -in case olette kieliveljiä) kun veli " Tapsa" tarjoaa vähän poikittaista!! Joku toinen olisi jo karjaissut Otsikolla; " OMG sanon minä" ja lähtenyt ovet paukkuen lähimetsään elämän kovuutta parkumaan -vaan ei sitkeä taistelija Tami joka noudatti tunnollisesti prinsiippiä ; " Vähän geeliä ja vastatuuleen" -Simple as that!! Chapeau sanon minä!! Br AB
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hienosti Tami kyllä pitää päänsä kylmänä ( " Keeps his cool" -in case olette kieliveljiä) kun veli " Tapsa" tarjoaa vähän poikittaista!! Joku toinen olisi jo karjaissut Otsikolla; " OMG sanon minä" ja lähtenyt ovet paukkuen lähimetsään elämän kovuutta parkumaan -vaan ei sitkeä taistelija Tami joka noudatti tunnollisesti prinsiippiä ; " Vähän geeliä ja vastatuuleen" -Simple as that!! Chapeau sanon minä!! Br AB
Tuo olikin nuori ja rauhallinen Tami. Nykypäivän Tami lähtisi pois karmit kaulassa ja seuraavana päivänä parkuisi somessa studioisännän brändin päälle kusemista ja henkilövittuilua, saatanan vastajännäri Tapsa !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös