Myöhäinen tiistai-ilta, nyt jo kotona Turun Kuusamakujalla!! Illan ehdoton uutinen kiekkomaailmassa oli TPS:n häviö kotikentällä ja kuudes peräkkäinen!! OMG sanon minä!! Jos noilla resursseilla ( omistajat, perinteet , faciliteetit etc.. on tulos tämä, olisikohan jo reagoinnin aika!! Minusta olisi take my word!! Erkka Westerlund , Tomi Kallio,Ahokas , Kalto, Moisanen etc.. ovat olleet aikaisemmin !!?? rautaisia kiekkonimiä, joiden käsittäkseni pitäisi olla vastuussa Tepsin nykytilanteesta ( kuusi putkeen ) joten milloinkahan meidän perinteisesti niin aktiiviset ja agressiiviset kiekkomediat ( TS, HS, IS, IL, YLE, MTV 3 etc.. oikein heräävät!!?? Enpä ole huomannut ainuttakaan haastattelua , analyysiä , kritiikistä puhumattakaan!! Ei mitään- fuckn nothing- sanoisivat veljet meren toisella puolella!! !! OMG sanon minä!! Tilanne muistuttaa Kekkosen aikaa 1960-1970-1980 luvun sisäpolitiikassa , jolloin kaikki kritiikki oli kiellettyä ja tulokset - ainakin minun- tuoreessa muistissa!! Milloin Ahti Karjalainen sopersi TV haastatteluissa ja silti kaikki mediat olivat ns. rivissä kuin urheilukomppaniassa aikanaan kun palvelin Kapteeni Keke Talviston & k:nit joukoissa Santahaminan maisemissa!! Palloseuran ex Kapteenina ja Head Coachina , nykytilannetta on vaikea ymmärtää ja täydellistä kritiikin ja julkisen analyysin puuttumista vielä enemmän!! Mitähän seuraavaksi?? Jään mielenkiinnolla odottamaan Puheenjohtajan, Toimitusjohtajan ,Urheilutoimenjohtajan ja päävalmentajan ulostuloa!! Hehän ko . farssista ovat vastuussa käsittääkseni!! Kun lisäksi pay rollilla on virallinen tiedottaja assistentteineen on hiljaiselo suorran sanoen käsittämätön!! OPit kuin suoraan Kremlistä " silloin ennen" !! Veljilla ( TPS) tiedoksi : it`´s 2021 - time to wake up!! Br Tami, Lion # 79, TPS Head Coach 1985-88, Team Captain 1977-82 ja kultamerkki palkintokaapissa kiillotettuna kunniapaikalla!! Reagointia ja come backiä odotellen: " Winner never quits- quitter never wins" , simple as that!! JT