Huomenta uniset mussukat... On aika herätä ja nousta ylös.
"Hieno, rauhallinen lauantai , nyt vielä Kuusamakujan aamukahvin ja tekstiteeveen parissa!! Hienot puolivälierät tulossa Liigan playoffseissa , monta todellista helmeä, kärkenä minulle TPS vs. HIFK , molempien paita kun on ollut päällä' yhteensä kymmenkunta vuotta!! HIFK:N riveissä tuli kultaa 1974, hopeaa 1973 ja 1975 ja Tepsin riveissä taas kassikaupalla mitaleja välillä 1966- 82 , joten metallia esillä riittävästi minun galleriassani Turun Kuusamakujan takkahuoneen ja Eurotam OY:N toimiston tiloissa!!
Joten sunnuntaina olen taatusti paikalla Turkuhallissa kun em. veljet kohtaavat ensi kerran!! Nyt pitää myös raportoida em. pelit eri puolille Eurooppaa, Sveitsi, Saksa, Ranska, Italia , Itävalta, joten puhelin pirisee, mailit laulaa - take my word!! Nykyinen CHL käytäntö kun lisää sopivasti panoksia kauden loppuun!! Money talks - ja hyvä niin!! HIFK:N aikana ( 1975 ) menimme mestareina ( 1974) pelaamaan mm. Berliiiniin ja kun itseluottamus ( Hifk ) oli riittävä , niin pelasimme molemmat pelit siellä!! Voitto tuli, vaikka jo silloin SC Berlin oli legendaarisen Xavier Unsinnin johdolla todellinen mahtitekijä niin Saksan kuin keskieuroopan kiekkokartalla!! Jo silloin herrat Stubb ja Moberg osasivat yhdistää rahan ja menestyksen - simple as that!! Legendaarisen Seppo Liitsolan ( R.I.P.) johdolla olimme todellinen " powerhouse " Euroopassa , positio, joka tänään on useimmille liigajoukkueille päiväunitasoa!!
Joten, eurooppalaisen huippukiekon hengessä: "Winner never quits- quitter never wins" - niin se vaan on take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää:
www.eurotam.com"