Aurinkoista huomenta kaikille... Terveiset Turust
"Rauhallinen keskiviikko lähtenyt käyntiin Turun Kuusamakujalla ja tietysti OG kisojen merkeissä!! Päivän TS ( 9.2.2021) luettuna kertaalleen , kohta iltapäivälehdet lähiärrältä Moikoisten liikekeskuksen huudeilla!! Urheilun ( TS) puolella on hienoa, että lehden pitkä perinne- oman toimittajan lähettämisestä paikan päälle - toimii edelleen nyt Joonas Jussilan kynän ja mielikuvituksen muodossa!! TS, jonka " heavy usereihin " olen kuulunut jo vuodesta 1955, jolloin äitini Hellinin ( R.I.P.) mukaan opin lukemaan sujuvasti - sillloin viisivuotiaan ( 5) entusiastin intohimolla!! Intohimo on säilynyt, tarjonta - erityisesti kansainvälinen - on kasvanut räjähdysmäisesti!! Se on hieno juttu!! Suomen , Ruotsin , Ranskan , Saksan , Sveitsin ja Italian lehdet luien säännöllisesti, osa niistä tilattuna Kuusamakujan postiluukkuun - välillä jopa kuukauden myöhässä!! Olisiko postin veljillä ja sisarilla skarppaamisen paikka!! Nopeamiin hommahoituisi vaikka Jaguaarin kyydillä, ainakin reitti Sveitsiin ( Turku- Tukholma -Malmö - Rådby -Puttgarden - Basel - Sierre .. ) on kovin tuttu, homma toimii vaikka korvakuulolla!! Kesällä reissu sinne kohti Crans Montanan golfkenttiä on taas odottamassa ja siksi ystäväni Andre Perrouchoud on jo informoitu tulostamme ( Mari & JT) !! Aikanaan ( 1990 ) nostin paikallisen ylpeyden HC Sierren Sveitsin A liigaan , temppu joka sai Kantonin veljet heittämään lippikset ilmaan ja sen myötä hoitivat ( lahjoittivat ) minulle paikallisen kentän ( Crans Montana) ikuisen membershipin , joka oli upea ele veljiltä!! Kuuluu minun kategoriassani samaan sarjaan " Leijona aateloinnin ( Lion # 79) kanssa!! " Minne för livet " sanoisivat veljet Timrå Ik:n klubilla- hieno paikka joka tuli tutuksi kun siellä vuoden ( 1992-93 ) coachasin perinteistä seuraa ja ennenkaikkea perinteisellä kiekkopaikkakunnalla!! Se ympäristä huokui kunnioitusta pelille edesmenneen " Lill strimma " Svedbergin johdolla!! Great memories- take my word!! Siinä - nostalgian hengessä; Keep rocking & have A Great Day!! Br Tami, Lion # 79 , EX Coach HC Sierre ( 1988-91) Swiss National Team 1990-92 , Timrå Ik 1992-93 .. to name a few!! Keep rocking & have A great Olympic Day !!"
P.S onko toi Italian kieli mainittu aiemmin