Tervetuloa Seinäjoen torille, jos on pokkaa!!Montako Stanley Cupia tai edes NHL-ottelua Tammisella on? Jos zero to none, taitaa edelläkävijyys asua mielikuvituksessa, i assume.
Tervetuloa Seinäjoen torille, jos on pokkaa!!Montako Stanley Cupia tai edes NHL-ottelua Tammisella on? Jos zero to none, taitaa edelläkävijyys asua mielikuvituksessa, i assume.
Mitäs mä siellä, paskassa paikassa.Tervetuloa Seinäjoen torille, jos on pokkaa!!
Puhutaan mies miehelle!! Siinä ei paljoa vastajännäröidä kun veli @Frankie on mukana, take my word!!Mitäs mä siellä, paskassa paikassa.
Oliko muuta?Puhutaan mies miehelle!! Siinä ei paljoa vastajännäröidä kun veli @Frankie on mukana, take my word!!
Terve Vastajännäri, jos sinä olisit mun pelaajia, mä roikottaisin sinua Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt?! Jos sana ei mene perille, täytyy löytää konkretiaa, take my word!! Toivotaan, että sana meni perille. Episodi on mun osaltani ohi niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank OyOliko muuta?
Mind Your own business!!Terve Vastajännäri, jos sinä olisit mun pelaajia, mä roikottaisin sinua Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt?! Jos sana ei mene perille, täytyy löytää konkretiaa, take my word!! Toivotaan, että sana meni perille. Episodi on mun osaltani ohi niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
My GOD sitä metsänlaidan heinäkenkien määrää tämän jutun kommenteissa.
Katso tämä julkaisu Facebookissa Juhani Tamminen: Turkulaisuus on sukurasite
Terve hiiri!! Suu käy -miten mahtaa olla tekojen laita?? Zero to none -epäilen!! CCMontako Stanley Cupia tai edes NHL-ottelua Tammisella on? Jos zero to none, taitaa edelläkävijyys asua mielikuvituksessa, i assume.
Kiitos kommentoinnista , näillä veli colbjeilla on brändin mukaisesti " kivi kengässä, olisikohan rasvaprosentilla osuutta??!!Terve hiiri!! Suu käy -miten mahtaa olla tekojen laita?? Zero to none -epäilen!! CC
Toivottavasti lakimiehesi on ready!!Kiitos kommentoinnista , näillä veli colbjeilla on brändin mukaisesti " kivi kengässä, olisikohan rasvaprosentilla osuutta??!!
My GOD sitä metsänlaidan heinäkenkien määrää tämän jutun kommenteissa.
Katso tämä julkaisu Facebookissa Juhani Tamminen: Turkulaisuus on sukurasite
Kiitos viisastelusta, jatkat vilttiketjussa!!Ja ketjussa on meno kuin Monzassa tai kuin Tammisen lastenlapsien paikalla ollessa!!
Pidä turpas kiinni!! - Manu Juhani Tamminen Suomen TurustaKiitos viisastelusta, jatkat vilttiketjussa!!
Kiitos viestistä. Oletko kuullut sanontaa ? "Style is never out of fashion ?? Mikäli et, soitto (GSM)" veli "Reaganille auttaa, i assume!!Pidä turpas kiinni!! - Manu Juhani Tamminen Suomen Turusta
Terve Vastajännäri, oletko kuullut ranskalaista sanontaa ”Kiitos viestistä. Oletko kuullut sanontaa ? "Style is never out of fashion ?? Mikäli et, soitto (GSM)" veli "Reaganille auttaa, i assume!!
Valitettavasti Turhis putosit juuri vilttiketjuun!! Seuraavasta lähdet R-Kioskille raaputtamaan kahden euron Ässä arpoja!! Stay safe br. FKorjaus: tai - A. Stubbin sanoin "Sori siitä!" TK
Valitettavasti Turhis putosit juuri vilttiketjuun!! Seuraavasta lähdet R-Kioskille raaputtamaan kahden euron Ässä arpoja!! Stay safe br. F
Kiitos viestistä!! Ilman tuota voittoa nykyajan "starat" pelaisivat sormi revassa jääpalloa korkeintaan Porin Narukerässä -niin se vaan menee!! CCNiin, viikon päästä tulee tosiaan jo 52 vuotta muuan "Moskovan ihmeestä", kun tuleva kiekkoleijona ja maajoukkuekapteeni korkeimman omakätisesti kaatoi Neuvostoliiton. On käsittämätöntä, ettei 17.12 ole vieläkään liputuspäivä. Veli Niinistö ja uniset hiirulaiset eduskunnassa voisivat (viimein) korjata moisen vääryyden. Ilman tuota urotekoa olisi Suomelta jäänyt maailmanmestaruudet ja olympiakulta voittamatta.
Kiitos viestistä!! Ilman tuota voittoa nykyajan "starat" pelaisivat sormi revassa jääpalloa korkeintaan Porin Narukerässä -niin se vaan menee!! CC